Dan nog.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Gelukkig schiep god de videorecorder.
Ja, maar ik heb er gewoon geen zin in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dan nog is Zembla een leuk programma en zou je best eens een van die afleveringen op kunnen nemen. Algemene ontwikkeling, enzo.
Sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zeg, ga eens in een ander topic het niveau omhoog trekken...
Roy Scheiderquote:
Daar dacht ik deze week ook aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:05 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wil trouwens deze toffe vent hier
[afbeelding]
weer terug als host bij de Oscars.
Dat ook! Maar vorig jaar vond ik het in Pathé de Munt ook okayquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:09 schreef Mike het volgende:
[..]
Daar dacht ik deze week ook aan.
Nog belangrijker: ik wil ze gewoon weer ergens live op tv kunnen zien.
Oja...jullie hadden dat feestje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat ook! Maar vorig jaar vond ik het in Pathé de Munt ook okay. Vooral het met z'n allen uitlachen van die GIGANTISCHE presentatrice-doos. Ohhh, hoe heette ze nou ook alweer.
Ik om 8:30. What's your point?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Oja...jullie hadden dat feestje.
Ik moest de volgende ochtend verplicht om 08.45 op college zijn.!
pleure pas germaine op ketnetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vannacht is trouwens de Nacht van Zembla. Vanaf 0:05 t/m 6:05 worden 10 Zembla-afleveringen uitgezonden. Erg tof.
De onderwerpen zijn: Louis van Gaal, De macht van de Hell's Angels, Ouderlijke Onmacht, Sjoemelen met Miljoenen, Baby's Maken, Enkele Reis Kashmir, Vergeten Gevangenen, Fatale Fouten in het Ziekenhuis, Raadsels Rond de Bijlmerramp en Het Geheim van de Aldi.
Voor meer info klik hier
ik om 8:00 op m'n werk. Die Mike is gewoon een softie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik om 8:30. What's your point?
Ik moest om 8:30 in Nijmegen zijn, terwijl ik de Oscars in een bioscoop in Amsterdam aan het kijken was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ik om 8:00 op m'n werk. Die Mike is gewoon een softie.
Parlez vous hollandais?quote:
Ik had een deeltentamen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik om 8:30. What's your point?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |