Ik zit hevig te twijfelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:21 schreef schatje het volgende:
Heb je 'm al besteld?
Als je er eentje overhebt kun je hem wel tegen een zacht prijsje bij mij kwijtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:24 schreef sone_nl het volgende:
Ben benieuwd hoeveel van die dingen ik de komende tijd zal moeten bezorgen.
* sone_nl heeft een zaterdagsbaantje bij de bezorgservice van de genoemde winkelketens
quote:
Yep.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Maar als die echt met koolzuur werkt dan moet je dus ook gascilinders vervangen om de zoveel tijd?
Nice, absoluut een voordeel, maar het nadeel lijkt me ook meteen duidelijk hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:32 schreef static het volgende:
[..]
Yep.
[afbeelding]
Zie ook: http://www.homepub.nl/p2/index2.php?id=8
Valt nog mee daar voor heb je er ok een koelkast bij. Want want kost een koelkast van dei grote en beertender los?quote:
Specs:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Valt nog mee daar voor heb je er ok een koelkast bij. Want want kost een koelkast van dei grote en beertender los?
Vind ik inderdaad helemaal niet duur.quote:
In het stukje staat dat een koelkast van die grootte ongeveer 600 euro kost. Ik weet niet of ze dan ook de diepvries meerekenen. In het makro krantje zag ik de Krups beertender voor 225 staan..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Valt nog mee daar voor heb je er ok een koelkast bij. Want want kost een koelkast van dei grote en beertender los?
Beetje moeilijk te verhapstukken inderdaad zo'n thuistap.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik drink liever goed bier dan een thuistap.
Ja, ik vraag me ook nog steeds af waarom alles thuis opeens getapt moet worden, flesjes zijn toch ook okquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:51 schreef LSS het volgende:
Beertender is een heel kansloos apparaat. Dit ding lijkt mij veel beter, maar echte mannen drinken natuurlijk gewoon Grolsch pijpjes.
Whahahaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:56 schreef popolon het volgende:
Stoer maar erg prijzig.
Zoiets zou door een beetje handig iemand best zelf in de koelkast te bouwen zijn.
-edit-
Aha, das natuurlijk incl. koelkast popolon![]()
precies, kun je met je hele koelkast naar de winkel als de tap kapot isquote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
Lijkt me vooral kut als 1 van de 2 kapot gaat.
* Uddel meldtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:19 schreef static het volgende:
Ze moeten ons maar sponsoren voor deze gratis publiciteit.
Hup, geef 10 van die dingen weg.
http://www.postmixx.com/quote:Op donderdag 18 augustus 2005 02:26 schreef Alexxxxx het volgende:
luxe hoorWanneer komt ie in de cola uitvoering?
Drinkt ook zo lastig zo'n tapquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik drink liever goed bier dan een thuistap.
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:34 schreef static het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te verhapstukken inderdaad zo'n thuistap.
Dat de grotere cafe's met biertanks (ipv vaten) ook hun bier in plastic zakken hebben zitten doet nu even niet ter zake zeker?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:34 schreef vidivici het volgende:
Dit werkt ook op koolzuur, das tenminste echt bier. De beertender is een plastic zak met bier en een luchtpomp, low-budget troep dus, die zijn toegevoegde waarde ontleend aan zwakbegaafde reclames.
Voor hem wel ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef LennyKravitz het volgende:
Jammer voor Hazes dat 'ie dood is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |