Valt mee hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
mooie vrouwen en verstand van voetbal blijft een moeilijk vindbare combi
Elvis is een mietje!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een baggertitel
Kutmuziek is het.
Die van mij mocht van haar collegaatjes al om 16:15 vertrekken van haar werk omdat ze waarschijnlijk weer last zal hebben van wat vertragingen rondom Amsterdam en die is nu dus onderweg vanuit Utrecht richting de zonnige kust.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:36 schreef appelsientje het volgende:
Zeg waarom alleen praten over mooie vrouwen..
ik zie ze nog niet
wie zegt dat de titel over Elvis Presley gaat danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:33 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een baggertitel
Kutmuziek is het.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:43 schreef Bananenman het volgende:
Pas maar op dat ze d'r inloggegevens en moddingen niet net zo makkelijk op het internet zet als die schrale naaktfoto's van d'r![]()
Ik las het goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:34 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je leest wel wat er staat?
We hebben het over MOOIE vrouwen
Sinds ik mijn verblijf op FOK! redelijk beperkt het tot VBL kom ik steeds meer blauwe mensjes tegen die ik nog nooit eerder gezien heb op het forum....ijsmeis heb ik vaag eens van gehoord. Iets met foto'squote:
De Kastquote:
Edit: naar aanleiding van dos37, toch maar nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:44 schreef SCH het volgende:
Wie is Elvis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |