Yup, mijn zwager en schoonzus hebben nog net hun winkel kunnen verkopen in Moskou een aantal jaar geleden, toen de campagne "alle zwartkonten Moskou uit" liep. Deze is inmiddels wegens succes geprolongeerd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Russen gedragen zich nog erger als Engelse voetbalfans. Zo worden oost-Europeanen en mensen uit de Kaukasus zonder aanleiding op straat vermoord en gediscrimineerd met het originele woord "zwartje". Nog erger wordt het als je weet dat fascisme in Rusland een groeiende, maar toch al populaire politieke stroming is. Idioten van het eerste uur waar je jezelf beslist verre van moet houden.
Als er iets te rellen valt, dan trekken ze meteen richting negers, idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 03:15 schreef HarigeKerel het volgende:
En als ze het helemaal bont willen maken steken ze de dorm van de people friendship uni in de fik, tig dode negers en de Russische overheid doet er geen ruk aan
Nou nou, uit welk syberisch dorp kwam die vrouw dan vraag ik me af.... Of heeft ze al die tijd onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:13 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Als er iets te rellen valt, dan trekken ze meteen richting negers, idd.
Paar jaar geleden was de moeder van een Russische vriend van ons hier. Die kroop dus bijna onder de tafel toen er een Guinese vriend van mij op bezoek kwam. Hij zei vriendelijk "hallo" en ze zat al tegen het plafond, zeg maar. Is ook een boel veel angst dus.
Het werd beter toen hij Russisch bleek te spreken (had 6 jaar in Kiev gewoond en gestudeerd in de nadagen van de Sovjetunie). Ogen als schoteltjes en een voorzichtig lachje. Maar ze wilde niet bij hem op de bank blijven zitten.![]()
Niet uit een Siberisch dorp, uit Kazan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef Andoire het volgende:
[..]
Nou nou, uit welk syberisch dorp kwam die vrouw dan vraag ik me af.... Of heeft ze al die tijd onder een steen geleefd?
Niemand kijkt er aan de andere kant ook van op als er eentje in elkaar gerost wordt.quote:Ik de grote steden zijn Afrikaanse mensen heel normaal, niemand kijkt er van op. Er zijn ook zat Russische negers en halfbloedjes (afrikaans/russisch).
Eg wel.quote:En er is niet echt haat tegen mensen met een 'Kaukasisch uiterlijk', wel tegen de Tsjetsjenen.
Gevoelloze lui die russen, kennen geen medelijden of mededogen. Zijn het wel mensen eigenlijk?quote:
Ik denk dat we ze preventief moeten ruimen en de wodkabronnen veilig moeten stellen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:54 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Gevoelloze lui die russen, kennen geen medelijden of mededogen. Zijn het wel mensen eigenlijk?
heb je toen toevallig de eerste serie peking expres gezien?Toen liepen ze als buitenlanders een russisch hotel binnen om te vragen of ze er konden overnachten voor weinig. Dat mocht dus niet, en je had dat volk moeten zien wat er toen rondliep in dat hotel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 02:59 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Russen gedragen zich nog erger als Engelse voetbalfans. Zo worden oost-Europeanen en mensen uit de Kaukasus zonder aanleiding op straat vermoord en gediscrimineerd met het originele woord "zwartje" "zwartkont". Nog erger wordt het als je weet dat fascisme in Rusland een groeiende, maar toch al populaire politieke stroming is. Idioten van het eerste uur waar je jezelf beslist verre van moet houden.
Dat waren idd duistere figuren maar als je de rest van PE ook hebt gezien. Was het toch duidelijk dat veel Russen erg gastvrij en vriendelijk waren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef kikoooooo het volgende:
heb je toen toevallig de eerste serie peking expres gezien?Toen liepen ze als buitenlanders een russisch hotel binnen om te vragen of ze er konden overnachten voor weinig. Dat mocht dus niet, en je had dat volk moeten zien wat er toen rondliep in dat hotel.
ik vond t zelfs eng zittend voor de tv.
Dat was niet zo gek, ze liepen met een camera een hotel dat dienst deed als hoerenkast binnen van de lokale penosequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:40 schreef kikoooooo het volgende:
heb je toen toevallig de eerste serie peking expres gezien?Toen liepen ze als buitenlanders een russisch hotel binnen om te vragen of ze er konden overnachten voor weinig. Dat mocht dus niet, en je had dat volk moeten zien wat er toen rondliep in dat hotel.
ik vond t zelfs eng zittend voor de tv.
En toch he, pik ik ze er zo uit met die trainingsbroeken en die platte achterhoofdenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat was niet zo gek, ze liepen met een camera een hotel dat dienst deed als hoerenkast binnen van de lokale penose
Armenen zijn trouwens niet zo impopulair hoor, komt omdat we geen moslims en nette mensen zijn![]()
Ja vind je het gek, een vakantie in Turkije is zo ongeveer goedkoper dan een vakantie aan de Zwarte Zee. Wat voor soort Russen denk je dat er dan komen! Dat heeft verder niks met de rest van het volk te maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:52 schreef Metal_Mart het volgende:
Dit is overigens niet alleen mijn mening, dit kun je bij elke Nederlander die in Turkije op vakantie is of is geweest verifieren. ( In ieder geval alle Nederlanders die ik gesproken heb).
Gelukkig konden een vlucht eerder naar huis boeken en is mijn broer hier behandeld. Ik hoop nooit meer een Rus in mijn leven tegen te komen. Wat een kankervolk.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef Andoire het volgende:
En er is niet echt haat tegen mensen met een 'Kaukasisch uiterlijk', wel tegen de Tsjetsjenen.
Er is weinig haat tegen de Georgiers en de Armeniers omdat deze zich over het algemeen (!) netjes gedragen in Rusland. Ze zijn ook christenen bovendien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Eg wel.
Whahaha, die heb ik nog niet gezien. Namen als Boboyan en Lumumbyan liggen in het verschiet!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef HarigeKerel het volgende:
En lief dat we zijn![]()
Alleen kunnen we niet zo goed voetballendus zijn er nu Afrikaanse Armenen die ons team opluisteren
Net zoals de gemiddelde Nederlander geen verschil ziet tussen een Armeniėr en een Turk/Marokkaan/moslim/eng mens -waardoor de Armeense en Syrische christenen met enorme kruizen boven hun jas lopen inmiddels- ziet de gemiddelde Rus die wil meppen echt geen verschil tussen een Georgiėr en een Dagestaan/Tsjetsjeen/Oezbeek.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef Sessy het volgende:
[..]
[..]
Er is weinig haat tegen de Georgiers en de Armeniers omdat deze zich over het algemeen (!) netjes gedragen in Rusland. Ze zijn ook christenen bovendien.
Wie wel worden gehaat zijn mensen uit Azerbaidjan. Dat komt omdat de mannen de vrouwen nog erger lastig vallen dan de marokkanen hier (ik ben hier 1 keer door een marokkaan lastig gevallen en in Rusland 2 keer door azerbaidjanen, en ik hoor van heel veel vrouwen dat ze lastig werden gevallen door azerbaidjanen tot op verkrachting aan toe) en de vrouwen zitten met hun hele familie van 15 kinderen op de stoep te bedelen terwijl hun mannen drugs staan te verkopen en allerlei lucratieve illegale handeltjes drijven. Maar Azerbaidjanen zijn aziaten, en niet kaukasiers.
Negers mogen ze er ook niet. M'n zwarte tandarts die er al jaaaaaren woont (hij is nog onder het communistische regime gevlucht naar de Sovjetunie) is een keer het ziekenhuis ingeslagen door zo'n stelletje kaalgeschoren varkens die zonodig de KuKuxKlan moesten nadoen. Best wel triest want hij is gewoon fantastisch geintegreerd die man.![]()
Nee hoor, Oezbeken, Azerbaidzjanen hebben helemaal niet per definitie spleetogen. Tevens kunnen Armeniėrs en Georgiėrs erg donker uitvallen (of juist blond zijn). dus dat is echt onzin wat je nu zegt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:18 schreef Sessy het volgende:
Een Oezbeek en een Azerbaidjaan haal je er echt wel zo uit, ze zijn hartstikke donker (veel donkerder dan chinezen) en hebben spleetogen.
M'n stiefpa ziet er ook kaukasisch uit en dat is 2 keer prima gegaan, waarvan hij 1 keer ueberhaupt alleen naar Rusland toe was.
Nou, dat gebeurt mij eigenlijk nooit met het uitgaan in Amsterdamquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef Sessy het volgende:
Twee waren wel een keer uitgescholden door een groep dronken jongens voor harige reet **** maar dat gebeurt je hier in Nederland ook wel eens als je uitgaat.
Goed, verschillende ervaringen (jouw familie nooit problemen, mijn (schoon)familie in allerijl vertrokken). dus we zullen allebei wel een beetje gelijk hebbenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef Sessy het volgende:
De russen gaan ook weg uit Armenie.
Mijn oom ziet er trouwens ook heel donker uit en moet zich dagelijks 2-3 keer identificeren in Moskou aan de politie omdat zij vermoeden dat hij een illegale immigrant zou kunnen zijn. Hij is ook nog nooit lastig gevallen. M'n opa komt uit Armenie en een groot deel van de familie is dus nogal wat donker en behaard en niemand van hen is ooit lastig gevallen.
De artsen in de ziekenhuizen waar ik lag waren ook veelal Georgiers en ik heb wat met hen zitten kletsen en ik heb ook nooit van iemand van hen gehoord dat ze echt lastiggevallen zouden zijn. Twee waren wel een keer uitgescholden door een groep dronken jongens voor harige reet en homo maar dat gebeurt je hier in Nederland ook wel eens als je uitgaat.
Ja zij weten je online nickname ook niet joh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:43 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou, dat gebeurt mij eigenlijk nooit met het uitgaan in Amsterdam![]()
Nee maar de foto's in mijn fotoboek zijn toch duidelijk...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:45 schreef Sessy het volgende:
Ja zij weten je online nickname ook niet joh.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |