Als je "wel oke" series tegenover goede series zet weet je al zeker welke sowieso het minst bekeken gaat worden, dat ga je als tv-baas dus niet doenquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:18 schreef n0ir het volgende:
Ja op een of andere manier waren alle comedy's uitgezonden op donderdag "wel oke". Always sunny, the office, the big bang theory, 30 rock, community.. Geen een die echt goed was.
Sunny, 30 rock en the office zijn toch echt wel toppertjes hoorquote:Op zaterdag 6 november 2010 02:18 schreef n0ir het volgende:
Ja op een of andere manier waren alle comedy's uitgezonden op donderdag "wel oke". Always sunny, the office, the big bang theory, 30 rock, community.. Geen een die echt goed was.
Hij heeft het niet over de serie in het algemeen maar de uitgezonden afleveringen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 10:18 schreef Rahl het volgende:
[..]
Sunny, 30 rock en the office zijn toch echt wel toppertjes hoor
"Why does the stupid cat get to sit in the front seat?!"quote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef DUK het volgende:
Gisteren de een-na-laatste gezien van seizoen 3 (waarin ze verkleed gaan als politieagenten in die oude politieauto). Met Charlie in een undercover rol.
HILARISCH!
Ik kan niet wachtenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:57 schreef psychedelicate het volgende:
Vanavond/morgen Lethal Weapon 5!
Vind het juist erg goed seizoen. Lag om de laatste ook echt weer dubbelquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:43 schreef DUK het volgende:
Ben op die kerstaflevering na klaar met seizoen 5. Seizoen 6 niet zo'n succes dus vooralsnog?
Yep, volgens mij is dat ook aan de hand ja.quote:Op zaterdag 18 december 2010 01:19 schreef emokid het volgende:
Ik gok dat de kerstspecial alleen op dvd uitgekomen was destijds, en pas nu op tv vertoond wordt.
Ben ik nu ook maar aan het doen, absoluut geen straf! Overigens ga ik niet hard, de laatste die ik heette iets in de richting van The Gang Buys a Gun.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:22 schreef JimmyJames het volgende:
Of alles opnieuw bekijken![]()
Gisteren nog Charlie & Mac Die gekeken![]()
Voorspelbaar? Dat valt toch wel mee? En dan nog, een zin als "Dude, your grandfather was a nazi" maakt dan weer een hoop goedquote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:44 schreef Radioheader het volgende:
Ben nu bezig met het 1e seizoen kijkt wel lekker weg. Alleen af en toe is het wel heel erg voorspelbaar en flauw. Aan de andere kant hebben ze wel wat harde grappen.
Is dat die aflevering waarin ze ook voor Charlie een 'underground luau' willen organiserenquote:
Yeah ik ook! Vet dat het weer op de buis is hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:25 schreef arucard het volgende:
Zag toevallig vannacht de dansaflevering weer op comedycentral
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:44 schreef Roces18 het volgende:
Of wat dacht je dan van the Night Man Cometh episodeheb me echt kapot gelachen.
Of kitten mittens dan:
![]()
Serieus?? Kan je mij die link geven? Zou namelijk echt supertop zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:33 schreef JimmyJames het volgende:
S3-5 zullen binnenkort wel verschijnen in R2. Glenn (dennis) zei op zn twitter dat ie er achteraan ging.
Yay!!!!quote:Op maandag 17 januari 2011 19:24 schreef JimmyJames het volgende:
http://twitter.com/Glenn_Howerton/status/29264070160
Reno 911 keek ik ook (Charlie en the waitress schijnen elkaar te hebben ontmoet op de set ervan. Ze zitten dan ook samen in een aflevering).
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:28 schreef Roces18 het volgende:
Vanavond komt het er weer op, en op vrijdag kwamen er zelfs 2 afleveringen. Maar oh mijn god ik heb in tijden niet zo gelachen
. Nu maar hopen dat hij hier ook uitkomt op dvd/blu-ray seizoen 3 dan.
in mijn quote staat hier dus in Nederlandquote:Op maandag 17 januari 2011 20:53 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Seizoen is al afgelopen:
http://en.wikipedia.org/w(...)sodes#Season_6:_2010
http://en.wikipedia.org/w(...)sodes#Season_7:_2011
Ja, over de DVD's/Blu-ray's. Dus doe niet net alsof heiden6 het fout had.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 09:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
in mijn quote staat hier dus in Nederland
Gozer waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, over de DVD's/Blu-ray's. Dus doe niet net alsof heiden6 het fout had.
Dat is mooi, ja. Als ze merken dat het publiek niet meegaatquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef Radioheader het volgende:
Haha, ik raad nu deze serie bij al m'n vrienden aan. Seizoen 5 is echt hilarisch, als ze opkomen als de Eagles of War met dat worstelen. Heel vaak teruggespoeld
Hij was gisteravond weer op TV! Geniale aflevering ja!!!quote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef Rahl het volgende:
Die scene met The Implication in The Gang Buys A Boat vind ik persoonlijk echt het hoogtepunt van de serie.
Misschien wel de beste aflevering van S6.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:26 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hij was gisteravond weer op TV! Geniale aflevering ja!!!
Op welke zender komt het dan? Op Comedy Central kom ik het nimmer meer tegenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef Roces18 het volgende:
Wtf dikkerd. In Nederland zitten ze nog in seizoen 1 & 2 eindeloze herhalingen en daar al in seizoen 7. Damn wanneer komen die dvds/blu-rays eens naar Europa... Ze waren er toch mee bezig een tijd terug..
Heel sporadisch komt het nog op Comedy Central. Maar de laatste 3 jaar als het erop komt zijn het alleen herhalingen erg jammer want dit is echt een top show.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Op welke zender komt het dan? Op Comedy Central kom ik het nimmer meer tegen
Inderdaad, jammer dat het zo ondergewaardeerd isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heel sporadisch komt het nog op Comedy Central. Maar de laatste 3 jaar als het erop komt zijn het alleen herhalingen erg jammer want dit is echt een top show.
Ik hoop dat het zijn karate ambities niet in de weg staatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Orbis het volgende:
Big Mac, zogezegd... Wel episch dat ze gewoon voor de lol een karakter enorm aan laten komen. Geen verhaal, 'fat is just funny'. Zo weet ik iedere keer weer waarom dit toch zo'n geweldig programma is.
Die film ga ik sowieso checkenquote:
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2011 21:48 schreef arucard het volgende:
Ben weer alles vanaf het begin aan het kijken, het blijft geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |