Op welke zender komt het dan? Op Comedy Central kom ik het nimmer meer tegenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:03 schreef Roces18 het volgende:
Wtf dikkerd. In Nederland zitten ze nog in seizoen 1 & 2 eindeloze herhalingen en daar al in seizoen 7. Damn wanneer komen die dvds/blu-rays eens naar Europa... Ze waren er toch mee bezig een tijd terug..
Heel sporadisch komt het nog op Comedy Central. Maar de laatste 3 jaar als het erop komt zijn het alleen herhalingen erg jammer want dit is echt een top show.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:18 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Op welke zender komt het dan? Op Comedy Central kom ik het nimmer meer tegen
Inderdaad, jammer dat het zo ondergewaardeerd isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Heel sporadisch komt het nog op Comedy Central. Maar de laatste 3 jaar als het erop komt zijn het alleen herhalingen erg jammer want dit is echt een top show.
Ik hoop dat het zijn karate ambities niet in de weg staatquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Orbis het volgende:
Big Mac, zogezegd... Wel episch dat ze gewoon voor de lol een karakter enorm aan laten komen. Geen verhaal, 'fat is just funny'. Zo weet ik iedere keer weer waarom dit toch zo'n geweldig programma is.
Die film ga ik sowieso checkenquote:
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2011 21:48 schreef arucard het volgende:
Ben weer alles vanaf het begin aan het kijken, het blijft geniaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |