Wtf!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:30 schreef gathering_storm het volgende:
Vroegah:
http://www.tattoos-by-des(...)es/jackosbourne1.jpg
Nu:
http://www.nationalenquirer.com/images/ne/208531/50016.jpg
thanks!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:30 schreef gathering_storm het volgende:
Vroegah:
http://www.tattoos-by-des(...)es/jackosbourne1.jpg
Nu:
http://www.nationalenquirer.com/images/ne/208531/50016.jpg
+ een stylistquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:38 schreef BobRooney het volgende:
personal trainer doet wonderen
+ van de drugs & drank afblijvenquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 07:38 schreef BobRooney het volgende:
personal trainer doet wonderen
En 'n zonnebankjequote:Op dinsdag 9 augustus 2005 08:49 schreef Deetch het volgende:
Personal trainer, no drugs m'kay, no beer m'kay, no fast food m'kay.
Haar site staat anders vol met foto's van deze dame. Lijkt me sterk dat ze haar site vol zet met foto's van iemand anders. Maar misschien heb je wel gelijk hoor..quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:58 schreef Sanneke het volgende:
dat is echt niet KElly op die zwart wit foto, dat is een model uit haar laatste videoclipje, in die video ziet ze er zelf gewoon als de vertrouwde Kelly uit
Da's Kelly wel hoor.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:58 schreef Sanneke het volgende:
dat is echt niet KElly op die zwart wit foto, dat is een model uit haar laatste videoclipje, in die video ziet ze er zelf gewoon als de vertrouwde Kelly uit
Volgens Getty Images is dat een foto van de Australian VMA's van 3 maart jl.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:06 schreef Heleen17 het volgende:
[afbeelding]
Foto gemaakt in Juli 2005
Het is een set van foto's die idd flink zijn geshopped.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:48 schreef Marty het volgende:
Z'n zus kan het ook...
Kelly voor:
[afbeelding]
Kelly na:
[afbeelding]
Hoho, Groningen is niet Emmen eo. Ik zeg toch ook niet Eindhove eo als ik Breda of Nijmegen bedoel.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 22:34 schreef Sanneke het volgende:
op die "gephotoshopte" Kelly foto doet ze me denken aan Wednesday van de Adams Family
ps; nee ik kom niet uit Emmen eo maar uit Brabant
bronquote:Jack Osbourne has spoken about losing five stone in six months.
The dramatic weight loss came as the star filmed a new action adventure series, Jack Osbourne Adrenaline Junkie, for ITV2.
While mother Sharon opted for gastric surgery to shed the pounds, Jack took an entirely natural route, beginning with an intensive detox in Thailand.
"That was one of the most miserable weeks of my life," he told The Mirror. "It was hot, sticky and boring. I had a tube up my arse twice a day and five litres of coffee was poured in. It wasn't painful but the pressure was uncomfortable."
Of the physical changes, he added: "People don't recognise me any more. I've been able to lead a normal life for the first time in years. My target is to get down to 10st 7lb, but [my parents] are worried because they think that's too skinny. I feel really good, but I've never felt as physically tired."
Uit dat topic:quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:38 schreef Sidekick het volgende:
Ja, dat voel me ook al op in Jack & Kelly O., ik geloof m'n ogen niet...
Wat is er mis met die broek en die gympen? Behalve dan dat die broek iets te lang is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Uit dat topic:
[afbeelding]
Jammer van die broek en gympen.
Te lang en te wijd uitlopende pijpen. Gympen zijn leuk voor kinderen, maar voor niet jonge mannen. Trek dan sneakers of een paar mooie leren schoenen aan. Verder gewoon een degelijke spijkerbroek, bijvoorbeeld het bekende bootcut model.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Wat is er mis met die broek en die gympen? Behalve dan dat die broek iets te lang is.
Wat lul je nou! Ze is niet dik.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 20:28 schreef Pure-Poison het volgende:
Sharon was ook altijd dik voordat ze in '99 een maagverkleinig kreeg.
Nee wie zegt dat dan? Er staat ze WAS dik!! Zoek maar eens oude foto's van dr!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:12 schreef Vleeshaak.in.je.anus het volgende:
[..]
Wat lul je nou! Ze is niet dik.
merge danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:02 schreef Copycat het volgende:
Deze wordt gemerged met Jack & Kelly O., ik geloof m'n ogen niet....
Is all gebeurd... alleen haalde ik met mijn warrige hoofd parent- en kiddo topic door elkaarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |