quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 00:12 schreef KastanoVaginaal het volgende:Wat seks betreft hebben vrouwen het echt té fucking makkelijk; neem dat ding in je mond of hand, beweeg een beetje en uiteindelijk komt de vent in kwestie toch wel klaar...
En na zo'n slappe beurt (achteraf gelul, want je accepteert het kennelijk wel) heb jij
al helemaal geen zin meer om een beetje je best te gaan doen voor haar.
Lekker dan ...
quote:
Maar nee, dan die vrouwen, erogene zones hier, g-spot daar, rechts strelen, links likken, clitoraal stimuleren, vaginaal stimuleren, een vinger minder, een vinger erbij in haar kontje...
Als je er geen verstand van hebt, ...
Misschien zijn daarom wel zoveel mensen gefixeerd op het vrouwelijk orgasme,
het is zeldzamer
quote:
En zelfs dán is het nog mogelijk voor vrouwen om het fout te doen, hetgeen direct maar weer eens aantoont wat nu echt het zwakke geslacht is
![]()
.
Veel vrouwen verliezen interesse hè, als het allemaal toch zo makkelijk is,
verplicht nummertje enzo.
Daar hebben mannen ook echt wel een handje van , maar dat zul je zelf ook wel weten
als ik je zo hoor klagen.
quote:
Okay, praten in bed is tof, maar zij had het dus echt over de meest debiele onderwerpen, variërend van haar belevenisjes met vriendinnen tot het huiswerk wat ze die dag nog moest doen...
Tja, ik ga er logischerwijs van uit dat de bedprestaties van die vriend niet echt denderend geweest zijn, maar je kunt toch op zijn minst even het respect opbrengen om je bek dicht te houden en te doen alsóf je er toch nog enigszins bij bent met je gedachten..
![]()
While you're at it, fake meteen ff een orgasme, anders weet ik
helemaal niet meer waar ik aan toe ben en ga ik wel weer iets anders neuken.
quote:
Ook zeer irritant; vrouwen die beweren dat ze dé onovertroffen pijpkoningin zijn
![]()
.
Ooit in een ver verleden heeft een maagdelijk en onervaren knaapje eens in een vlaag van verstandsverbijstering gezegd dat ze leuk pijpt en direct denkt ze
dè deepthroatster van het westelijk halfrond is..
Dus mannen, zeg van mijn part maar dat ze er beeldig uitziet in haar afzichtelijke jurkje waar haar 2 buiken uitvallen, maar houd gewoon je bek over haar pijpkwaliteiten.
Want zodra je ze zegt dat het top is staken ze de verdere ontwikkeling van hun orale kwaliteiten en daarmee verneuk je het voor de mannen die beter gewend zijn...
![]()
En geef vooral géén aanwijzingen, tips of hints, dat kunnen ze toch niet aan
En ondertussen wél verwachten dat ze geen eisen stelt aan de mate waarin
ze zelf wordt bevredigd, het 'respect' opbrengt om je je gang te laten gaan, oh en niet te
vergeten een mooi strak kutje heeft.
quote:
Maar Kasta, er zijn toch wel vrouwen die wél iets presteren in bed?
Tuurlijk, maar ze zijn zeldzaam
![]()
.
Net zo zeldzaam als mannen die in bed écht iets
presteren, want klaarkomen was
geen kunst, en that's all there is to sex, right?
quote:
Dat is sowieso een naar vrouwenkwaaltje, dat ze niet gewoon plastisch over seks kunnen praten...Ik bedoel, ik kan net zo leuk lullen over vagina's als over palingvissen zonder dat er ook maar enigszins sprake is van lustgevoelens of geilheid.
Maar nee, vrouwen kunnen dat simpelweg niet; zodra je over seksuele handelingen begint denken ze dat er geneukt gaat/moet worden
![]()
.
Nee dus, je moet gewoon je bek houden en luisteren of zelf met enkele puntjes komen als je iets toe te voegen hebt.
Echt zo debiel; topless op het strand liggen? Geen probleem!
Maar
praten over de vorm van borsten of tepels of iets dergelijks? Doe niet zo gek joh! Da's veel te intiem!
Het gaat natuurlijk helemaal om de
manier waarop je zoiets bespreekt, Kastanogwat.
Als je over vagina's lult alsof je 't over palingvissen hebt, zullen de meeste vrouwen
wel afhaken, ja!
Dit is maar een van de dingen waarin vrouwen en mannen van elkaar verschillen, toch?
Je moet er mee om kunnen gaan, that's all...
Het is een beetje zonde dat je het hele verhaal afschuift op de cliché vrouwelijke tekortkomingen
en dan zelf zo hard roept dat je geen moeite wilt doen en het allemaal veels te ingewikkeld vindt ...
en zo dus alle mannelijke tekortkomingen weer even duidelijk maakt.
Slechte seks komt ook van 2 kanten
[ Bericht 1% gewijzigd door la-nina op 19-08-2005 16:45:10 (speelfout) ]
|
♫ |
@ | Overal zanikt bagger...