ja leuk, net weer als ik moet werkenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:45 schreef Richard_Zutphen het volgende:
KNMI:
In de loop van de ochtend en middag trekt een (onweers)buienlijn van zuidwest naar noordoost over ons land, hierbij kunnen windstoten en wateroverlast voorkomen.
heel fijn met rijles dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:45 schreef Richard_Zutphen het volgende:
KNMI:
In de loop van de ochtend en middag trekt een (onweers)buienlijn van zuidwest naar noordoost over ons land, hierbij kunnen windstoten en wateroverlast voorkomen.
Yep...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 06:26 schreef Againzender het volgende:
Het broeit al aardig in Noord Frankrijk. De onweersactiviteit is daar al aardig aan het opleven.
Ik ben benieuwd wat wij vandaag gaan krijgen!
daarom volgen wij het zelf dan ook op de voetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:14 schreef dimage het volgende:
moet het nog maar zien of het echt zulk weer gaat worden als wat het knmi zegt.. onweer zoals zij voorspellen kan je maximaal 1 uur van te voren voorspellen .
En flink ook. En precies op de lijn waar IK woon.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:13 schreef Againzender het volgende:
En het eerste onweer zit nu op de Nederlands-Belgische grens bij Zeeuws-Vlaanderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |