Dat neem je verkeerd aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:17 schreef HVN het volgende:
Ik neem aan dat dit de eerste moderator ooit wordt voor wie het forumtechnisch onmogelijk is om buiten haar 'eigen subforum' te modden?![]()
Dan kan het nog leuk worden.quote:
jij doet aan linedance, dus die foto's kan je zwakke hartje vast niet aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:40 schreef leolinedance het volgende:
las ik iets over naaktfoto's?
ze heeft de modjes gedwongen om haar mod te maken anders zou ze nog een keer haar naaktfotosquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:40 schreef leolinedance het volgende:
las ik iets over naaktfoto's?
Je mag niet lekkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:46 schreef MaxiTaxi het volgende:
[..]
ze heeft de modjes gedwongen om haar mod te maken anders zou ze nog een keer haar naaktfotosplaatsen
Je kan ook normaal reagerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:47 schreef Darklight het volgende:
Ijsmeis? Die puber die al siliconen tieten heeft?
Nee, niet nog meer zweepjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:57 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Moet ik voor jou ook al een icon maken met een zweepje erin, net zoals voor Brechtje?
Welkom
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
jij doet aan linedance, dus die foto's kan je zwakke hartje vast niet aan
Staat niet in zijn profiel? En ookal zou hij het doen, somige line dancers zijn heus wel stoer, kijk hier nou:quote:Hobbies/interesses: Sport, muziek, uitgaan en nog veel meer
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:17 schreef HVN het volgende:
Ik neem aan dat dit de eerste moderator ooit wordt voor wie het forumtechnisch onmogelijk is om buiten haar 'eigen subforum' te modden?![]()
Dat viel mij ook meteen al op...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:02 schreef HuHu het volgende:
Ja hoi,
Willen jullie op de forumindex even een spatie zetten tussen Brechtje, en ijsmeis. Nu staat er Brechtje,ijsmeis en dat is niet netjes. Na een komma moet namelijk altijd een spatie. Dat is ook wel terug te lezen in Het leer-pubers-spellen-voor-het-misgaat-topic vermoed ik.
Tussen 'gefeliciteerd' en 'ijsmeis' moet ook een komma.quote:
Ijsmeis met hoofdletter dan wel, tis immers een naam.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Tussen 'gefeliciteerd' en 'ijsmeis' moet ook een komma.
En een punt na 'ijsmeis'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |