Nee dat hebben we niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:41 schreef Grumpey het volgende:
hebben wij daarom gevraagd?
o dus jij zat ook in dat gesprekquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:46 schreef Woldo het volgende:
Nu mod, gisteren der naaktfoto's gezien. (Ja toen al) Ga haar hoe langer hoe zieliger vinden.
Zo, volgens mij ben je echt de laatste user op fok! die die foto's ziet, maar kijk er nog maar eens goed naar want het is beter dan wat jij ooit zal krijgenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:46 schreef Woldo het volgende:
Nu mod, gisteren der naaktfoto's gezien. (Ja toen al) Ga haar hoe langer hoe zieliger vinden.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:46 schreef Woldo het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zo, volgens mij ben je echt de laatste user op fok! die die foto's ziet, maar kijk er nog maar eens goed naar want het is beter dan wat jij ooit zal krijgenGefeliciteerd
![]()
aaah, schatje toch, was het zo erg?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:52 schreef Brechtje het volgende:
Aanstellerds.![]()
ijsmeis is gewoon een extra moderator, wat is er mis mee.
Achja, in het begin is er altijd geblaat, bij mij was het nog erger volgens mij.![]()
Geen kritiek op ijsmeis hoor, maar is een extra mod wel nodig?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:52 schreef Brechtje het volgende:
Aanstellerds.![]()
Achja, in het begin is er altijd geblaat, bij mij was het nog erger volgens mij.![]()
En nog...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:52 schreef Brechtje het volgende:
Aanstellerds.![]()
1 mod op een heel forum is behoorlijk krapjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Geen kritiek op ijsmeis hoor, maar is een extra mod wel nodig?
Tis hier frigging druk mên!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:54 schreef Molluck het volgende:
[..]
Geen kritiek op ijsmeis hoor, maar is een extra mod wel nodig?
Ik hou van krapjesquote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:54 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
1 mod op een heel forum is behoorlijk krapjes.
Nogal ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:54 schreef Tjabbo het volgende:
1 mod op een heel forum is behoorlijk krapjes.
Wat dat zegt!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:56 schreef T1andonly het volgende:
ijsmeis hoeveel notes heb ik dan
stuur je ze even naar mijn emailadres
Perfect toch.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:00 schreef Mr-Z het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi dat het grootste pubertje van Fok! die nog aan het uitvinden is wat het leven inhoudt en overal tegenaanschopt wat los of vast zit nu hier mod is. Het grote voorbeeld voor de rest van de pubertjes.
Het zal iedereen aan de reet roesten of dat zo isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Ach zolang je ook niet buiten dit forum post ben ik er zeer tevreden mee.
Ah sorry, dat gaat dan weer niet doorquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:02 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Je kwam er toch al nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ok, ik blijf voorlopig even buiten PUB
doeiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ok, ik blijf voorlopig even buiten PUB
Ben jij modquote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:00 schreef Mr-Z het volgende:
Ik vind het trouwens wel mooi dat het grootste pubertje van Fok! die nog aan het uitvinden is wat het leven inhoudt en overal tegenaanschopt wat los of vast zit nu hier mod is. Het grote voorbeeld voor de rest van de pubertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |