abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29843590
Ach jah, volgens mij gebeurt het vaker dat er post 'kwijt' raakt dan we denken.

Dat is in elk geval beter dan moedwillig vernielen van spullen. Ik heb tijdelijk bij een pakketdienst gewerkt en je wilt niet weten wat ik daar allemaal wel niet heb zien gebeuren.
Don't hurry, be crappy!
pi_29853667
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:30 schreef RiDo78 het volgende:
Ach jah, volgens mij gebeurt het vaker dat er post 'kwijt' raakt dan we denken.

Dat is in elk geval beter dan moedwillig vernielen van spullen. Ik heb tijdelijk bij een pakketdienst gewerkt en je wilt niet weten wat ik daar allemaal wel niet heb zien gebeuren.
vertel...
pi_29855130
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:22 schreef sk888er het volgende:

[..]

vertel...
Doe maar niet.
pi_29855210
Afgelopen week ook maar eens opgebeld over hoe het zit met de winstuitkering aangezien er nogal wat onduidelijkheid over was. Nu ben ik van mening dat aangezien ik gewoon in 2004 heb gewerkt, ik dus ook recht heb op die winstuitkering. TPG denkt daar anders over. Doordat ik in 2005 slechts 1 maandje heb gewerkt, heb ik er dus geen recht op. TPG zegt namelijk dat je van het volgende jaar minimaal 6 maanden moet hebben gewerkt.

Wat een dom gedoe.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29864019
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 22:22 schreef sk888er het volgende:
vertel...
Is eigenlijk offtopic aangezien dit niet bij TPG was, maar vooruit ik zal een voorbeeldje behandellen.

Bij het laden van de route-busjes werd nogal eens met pakketjes gegooid. (Waarom zou je lopen als luchtpost ook werkt toch?) Het maakte alleen geen donder uit wat er in die pakketjes zat.

Zo was er ook een partij scanners en toen ze die begonnen in te laden, was de persoon bij de dok nog niet klaar om die dingen te ontvangen. Maar er werd simpelweg geroepen: "Vangen" en een scanner suisde door de lucht. Werd natuurlijk niet gevangen en kwam met een knal op de grond terecht. We hoorden het glas kapot springen.

De doos werd simpelweg opgepakt (glas rinkelde duidelijk) en in de auto gezet. Vervolgens kwamen de andere scanners een voor een door de lucht. Dat er al een stuk was? who cares!

De dag daarop kwam diezelfde doos weer retour.
Don't hurry, be crappy!
pi_29867427
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 13:20 schreef RiDo78 het volgende:

[..]

Is eigenlijk offtopic aangezien dit niet bij TPG was, maar vooruit ik zal een voorbeeldje behandellen.

Bij het laden van de route-busjes werd nogal eens met pakketjes gegooid. (Waarom zou je lopen als luchtpost ook werkt toch?) Het maakte alleen geen donder uit wat er in die pakketjes zat.

Zo was er ook een partij scanners en toen ze die begonnen in te laden, was de persoon bij de dok nog niet klaar om die dingen te ontvangen. Maar er werd simpelweg geroepen: "Vangen" en een scanner suisde door de lucht. Werd natuurlijk niet gevangen en kwam met een knal op de grond terecht. We hoorden het glas kapot springen.

De doos werd simpelweg opgepakt (glas rinkelde duidelijk) en in de auto gezet. Vervolgens kwamen de andere scanners een voor een door de lucht. Dat er al een stuk was? who cares!

De dag daarop kwam diezelfde doos weer retour.
Laat me raden. Nederlandse Pakket Dienst?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_29868693
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 23:22 schreef Jaguarized het volgende:
Afgelopen week ook maar eens opgebeld over hoe het zit met de winstuitkering aangezien er nogal wat onduidelijkheid over was. Nu ben ik van mening dat aangezien ik gewoon in 2004 heb gewerkt, ik dus ook recht heb op die winstuitkering. TPG denkt daar anders over. Doordat ik in 2005 slechts 1 maandje heb gewerkt, heb ik er dus geen recht op. TPG zegt namelijk dat je van het volgende jaar minimaal 6 maanden moet hebben gewerkt.

Wat een dom gedoe.
Ja en zo vertelden ze mij tijdens m'n sollicitatiegesprek dat als ik er een half jaar werkte ik in juni (ik ben eind november begonnen) ook winstuitkering zou krijgen. Maar ja omdat ik in 2004 amper gewerkt had kreeg ik dus mooi niks. Hoezo misleidend
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 22 augustus 2005 @ 23:21:55 #83
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_29871401
ja hoi, Ikea moet ook dood
pi_29875847
Gelukkig, jullie zijn nu ook de lul met ikea
neehoor....sterkte ermee!

Hoe ging je sollicitatie Tex???
pi_29877717
Troeta, het ging wel goed Ik heb het d'r moeilijk gemaakt, ze twijfelt tussen mij en een jongen die er zaterdag was geweest. Spannend dus! Het weekend hoor ik meer. Het is alleen wel de bedoeling geloof ik dat ik meteen zou beginnen dus dat kan nog lastig worden. Maar daar zouden we het over gaan hebben als ik het zou zijn geworden.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29879418
Oe spannend zeg!
Wat zouden je werktijden worden dan?

Misschien kan je bij de TPG nog wel vakantiedagen opnemen als je die nog hebt...zodat je nog eerder weg kan?
pi_29880413
wil ik net gaan werken , trap ik door rem van fiets heen, helaas de reserve fiets op het werk is al uitgeleend dus bij wijze van uitzondering met de auto, is ook wel eens lekker.
morgen de ikea boeken!!! denk dat morgen mijn fiets ook nog kapot is haha
vandaag alleen hah albert eijn dus valt mee!
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_29881118
Ffies een vraagje, had het al op de site opgezocht maar wil het toch zeker weten....

Iemand wil 2 achterlichtunits van een auto opsturen, via rembours....dit kost dan toch 6 euro?
† The 3 Kings †
pi_29881891
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:18 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Laat me raden. Nederlandse Pakket Dienst?
Is dat zo duidelijk dan?
Don't hurry, be crappy!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:21:19 #90
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_29885068
inderdaad, gelukkig maar 1 HAH folder, de AH!
maar ik was wel weer de lul, 1 of andere zaterdagmedewerkster had zaterdag de grijze EN de blauwe bakken laten staan... want de snol was moe.. en had geen zin.... en dat kon ik dus vandaag allemaal lekker wegbrengen
pi_29887856
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 10:05 schreef Troeta het volgende:
Oe spannend zeg!
Wat zouden je werktijden worden dan?

Misschien kan je bij de TPG nog wel vakantiedagen opnemen als je die nog hebt...zodat je nog eerder weg kan?
Ze zijn van 13:00 tot 21:00 uur open, en het is een baan voor 32-38 uur. Neem aan dat ik dan gewoon om 13:00 uur zou moeten beginnen, of misschien zelfs iets eerder, dingen voorbereiden enzow. En kan altijd pas om 12:00 uur beginnen met post lopen, en dan zou ik dus al de deur uit moeten....
Maar ik ben sowieso zondag en maandag vrij, en ik denk dat ik nog wel genoeg vrije dagen heb om één dag in de week vrij te nemen (als TPG daar niet moeilijk over doet want dat moet weeeken van tevoren...) en dan heb ik al 3 hele dagen, en als ik dan een paar dagen iets later kan beginnen voor dat ene maandje...

Nu hopen dat ze mij gaan kiezen! Zat vanmiddag al te dagdromen over de kleren die ik dan eindelijk eens kan kopen

Bij ons staan nu ook stapels Ikea boeken klaar trouwens Hoop toch echt dat ze net als vorig jaar door anderen bezorgd worden.
©Dumbo
pi_29888180
Deze hele week heb ik 1 van de grootste diensten bij ons district.. 4 wijken zetten (waarvan 3 over 2 kasten gespreid zijn) en 1 dienst lopen (scheelt weer,m noprmaal zijn dit 2 diensten, elk 2.5 uur.. je begint om 7.30 en je eindigt volgens het rooster tegen 17.30 (maar dat is inclusief pauzes, die meestal 'vergeten' worden..)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_29890923
Ik moet als zielig zaterdagmedewerker de laatste dag dat ik doordeweeks kan werken een volle dag gaan draaien

pi_29891323
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:21 schreef Elusive het volgende:
inderdaad, gelukkig maar 1 HAH folder, de AH!
maar ik was wel weer de lul, 1 of andere zaterdagmedewerkster had zaterdag de grijze EN de blauwe bakken laten staan... want de snol was moe.. en had geen zin.... en dat kon ik dus vandaag allemaal lekker wegbrengen
Ach, dan heb je iig weer een vervelende collega minder, ik neem voor het gemak maar aan dat ze er op staande voet uitgeknikkerd is.....
A mind with a heart of it's own
pi_29891450
Over een paar weken heb ik er ook weer een nieuwe functie bij
Ik mag bij ons in de winkel (Business Point) gaan werken. Dus al jullie vragen over prijzen, aangetekenden, buitenlandse zendingen en remboursen (die in TheSorrows geval geen 6, maar 13,08 euro zijn) kan ik dan beantwoorden
pi_29892874
en allemaal nat geworden vandaag?
vreemd waren geen veronica gdsen vandaag erbij, bij jullie wel?
en normaal is er toch ook karwei erbij ?
was echt rare post vandaag ., niet dat ik het erg vind geen weinig reclame.
omdat bij ons de postbezorger was die alle post opspaarde gaat vanaf morgen de roterdamse methode in , een briefje tussen de post ,die er niet in hoort dus dat je moet melden.ben benieuwd.
morgen voor mijn wijk nog geen ikea ,zou nog dag of twee duren ,hoop vrijdag want dan heb ik vrij ,tralalalala.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 17:42:13 #97
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29893399
het was vandaag vies vervelend zeik weer, de hele dag dat miezer regentje
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_29894918
hoorde vandaag iets van winstdeling en las er in dit topic iets over.
kan iemand hier ies meer over vertellen?
wanneer dit is en hoeveel procent van je inkomen
pi_29895166
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 18:38 schreef candygirl het volgende:
hoorde vandaag iets van winstdeling en las er in dit topic iets over.
kan iemand hier ies meer over vertellen?
wanneer dit is en hoeveel procent van je inkomen
Dat is een procent of 4 van het salaris van 2004. Wanneer je dit krijgt heb ik eerder al uitgelegd.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29895821
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 16:39 schreef Carport het volgende:
Over een paar weken heb ik er ook weer een nieuwe functie bij
Ik mag bij ons in de winkel (Business Point) gaan werken. Dus al jullie vragen over prijzen, aangetekenden, buitenlandse zendingen en remboursen (die in TheSorrows geval geen 6, maar 13,08 euro zijn) kan ik dan beantwoorden
Ah, jouw moeten we dus te vriend houden!
† The 3 Kings †
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')