Nee jou! Bij jou is een rembourszending immers maar 6 euro! En bij Carport 13,08 euro.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ah, jouw moeten we dus te vriend houden!![]()
![]()
Die Rotterdamse methode kan af en toe vrij irritant zijn. Hier hebben we die methode ook. Ik voel me een beetje continu op m'n vingers gekeken, terwijl ik altijd al die briefjes er tussen uit vis.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef candygirl het volgende:
en allemaal nat geworden vandaag?
vreemd waren geen veronica gdsen vandaag erbij, bij jullie wel?
en normaal is er toch ook karwei erbij ?
was echt rare post vandaag ., niet dat ik het erg vind geen weinig reclame.
omdat bij ons de postbezorger was die alle post opspaarde gaat vanaf morgen de roterdamse methode in , een briefje tussen de post ,die er niet in hoort dus dat je moet melden.ben benieuwd.
morgen voor mijn wijk nog geen ikea ,zou nog dag of twee duren ,hoop vrijdag want dan heb ik vrij ,tralalalala.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ah, jouw moeten we dus te vriend houden!![]()
![]()
Huh?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef candygirl het volgende:
maar zijn dus grote briefjes?
en wat staat erop?
Het zijn briefjes van ongeveer een half A4'tje. Er staat een logo van TPG op en nog wat informatie voor de klant over de kwaliteit. Het is uiteraard de bedoeling dat de klanten dat briefje niet te zien krijgenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef candygirl het volgende:
maar zijn dus grote briefjes?
en wat staat erop?
Uit ons msn gesprek...hij is dus niet de enige die dit tof lijkt...kom op mensenquote:Carport zegt:
ik vind trouwens wel dat we een keer met de andere tpgfokkers moeten meeten een keer
Lijkt me ook een leuk plan maar zoals al eerder gezegd ben ik al 4 maanden geen TPG'er meer.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Uit ons msn gesprek...hij is dus niet de enige die dit tof lijkt...kom op mensen
Ik werk in Rotterdamquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef Carport het volgende:
[..]
Het zijn briefjes van ongeveer een half A4'tje. Er staat een logo van TPG op en nog wat informatie voor de klant over de kwaliteit. Het is uiteraard de bedoeling dat de klanten dat briefje niet te zien krijgen![]()
Je hebt nuttige bijdragen aan deze reeks geleverd, van mij mag je er bij zijn!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuk plan maar zoals al eerder gezegd ben ik al 4 maanden geen TPG'er meer.![]()
En ik had het zelf niet eens doorquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Gefeliciteerd met je 1000ste post btw Carport
Loop je nu alleen buiten of werk je nu ook al binnen?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef candygirl het volgende:
vandaag dus toch de veronica gids :-(
morgen een gedeelte ikea.
vandaag klein gesprek gehad over toekomst bij tpg, ivm de machines wat komen , mag waarschijnlijk blijven met wat meer uren.
hoop dat ik ook mag sorteren dan ,zou ideaal zijn !
Een aantal auto's zijn al in de TNT-uitvoering en af en toe zie ik wel eens een memo, of een ander blaadje, op TNT-papier. Voor de rest is het nog TPG/PTT. Het zal waarschijnlijk pas echt zichtbaar worden vanaf begin 2006, dan komt de nieuwe bedrijfskleding uit.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:21 schreef RiDo78 het volgende:
Merken jullie btw al wat van TNT? Is alles nog bij het oude of komt TNT toch langzaam naar binnen zetten?
Nee, het is een kurketrekker met TPG logo. Dan kan je geeneens meer rustig zuipen zonder aan je werk herinnerd te worden, waardoor je automatisch nog meer gaat zuipen. Overigens had ik liever een flesse-opener gehad, want ik ben geen wijndrinker.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 14:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb gisteren weer eem brief gehad van mijn kantoor. Ik krijg weer een presentje omdat ik foutloos heb gewerkt. Ik ben benieuwd wat het nu weer wordt na die één-euro-radio van de vorige keer. Ik gok een TNT pen...
Hoe bekend klinkt dit in mn orenquote:
Het was dus een doosje bonbons...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nee, het is een kurketrekker met TPG logo. Dan kan je geeneens meer rustig zuipen zonder aan je werk herinnerd te worden, waardoor je automatisch nog meer gaat zuipen. Overigens had ik liever een flesse-opener gehad, want ik ben geen wijndrinker.
We hebben ook een keer als aardigheidje een sleutelhanger gehad waar een hlave euro in kon voor je winkelwagentje. Maar die cheap-ass basterd hadden natuurlijk weer ergens een goedkoop partijtje op de kop kunnen tikken, en er kon dus wel een gulden in, maar geen 50 eurocent muntstuk.
Wel weer typerend voor de "het mag niets kosten-mentaliteit" van de post.
Maar het beleid is sowieso raar op dat vlak. Wij hebben geen budget voor nieuwe tassen, zodat veel postbezorgers fietstassen met gaten hebben, ook is er amper kledingbudget zodat de meetste postbezorgers alleen een oude verschimmelde regenjas hebben als bedrijfskleding, en wordt er continu geklaagd dat wij teveel elastieken verbruiken.
Ondertussen moest er voor de inrichting van de kantine wel perse een binnenshuisarchitect worden ingeschakeld.
Ja. En dan zijn er van die adressen die er 2 of 3 krijgenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Wat een fucking dikke MAKRO ook zeg.
Rembours naar het buitenland kan bij TPG niet, voor zover ik in mijn boekje kan vinden. Helemaal zeker weten doe ik het niet.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 19:30 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Het is wel niet in NL, maar goed jullie zijn de mensen van de post. Ik wil misschien iets kopen van iemand in Belgie, kan hij dat op de post doen via rembours? Of gaat dat alleen in het binnenland. Of is er een andere methode daarvoor
En dat doet mijn vermoeden een beetje bevestigen, helaas...quote:b. Landen waarheen verrekenzendingen gestuurd kunnen worden
Algerije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, IJsland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Zweden, Zwitserland.
Hmm, heel erg jammerquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef Carport het volgende:
[..]
Rembours naar het buitenland kan bij TPG niet, voor zover ik in mijn boekje kan vinden. Helemaal zeker weten doe ik het niet.
Op de site van de Belgische Post (www.post.be) ben ik wel het volgende tegengekomen over rembourszendingen:
[..]
En dat doet mijn vermoeden een beetje bevestigen, helaas...
idd, wat dat betreft is het wel beterquote:Op maandag 29 augustus 2005 01:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben ook overgestapt van postbezorger naar zaterdagmedewerker, verdient 2x zoveel, en je zit ook nog een tijd op je luie gat de post te zetten![]()
Zoiets had ik ook gehoord, maar op m'n salarisspecificatie stond er vorige maand niks over (toen had ik ook een aantal zondagritten gereden).quote:Op maandag 29 augustus 2005 00:19 schreef TheSorrow het volgende:
+ 200% betaald krijgen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |