abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29895917
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ah, jouw moeten we dus te vriend houden!
Nee jou! Bij jou is een rembourszending immers maar 6 euro! En bij Carport 13,08 euro.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_29896405
rofl
† The 3 Kings †
pi_29897335
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 17:21 schreef candygirl het volgende:
en allemaal nat geworden vandaag?
vreemd waren geen veronica gdsen vandaag erbij, bij jullie wel?
en normaal is er toch ook karwei erbij ?
was echt rare post vandaag ., niet dat ik het erg vind geen weinig reclame.
omdat bij ons de postbezorger was die alle post opspaarde gaat vanaf morgen de roterdamse methode in , een briefje tussen de post ,die er niet in hoort dus dat je moet melden.ben benieuwd.
morgen voor mijn wijk nog geen ikea ,zou nog dag of twee duren ,hoop vrijdag want dan heb ik vrij ,tralalalala.
Die Rotterdamse methode kan af en toe vrij irritant zijn. Hier hebben we die methode ook. Ik voel me een beetje continu op m'n vingers gekeken, terwijl ik altijd al die briefjes er tussen uit vis.
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 19:08 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Ah, jouw moeten we dus te vriend houden!
pi_29898112
maar zijn dus grote briefjes?
en wat staat erop?
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
pi_29898186
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef candygirl het volgende:
en wat staat erop?
Huh?
pi_29898199
maar weet iemand dat of er reclameof veronica gids bij tpg wegzijn ?
pi_29898261
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:23 schreef candygirl het volgende:
en wat staat erop?
Het zijn briefjes van ongeveer een half A4'tje. Er staat een logo van TPG op en nog wat informatie voor de klant over de kwaliteit. Het is uiteraard de bedoeling dat de klanten dat briefje niet te zien krijgen
pi_29899068
quote:
Carport zegt:
ik vind trouwens wel dat we een keer met de andere tpgfokkers moeten meeten een keer
Uit ons msn gesprek...hij is dus niet de enige die dit tof lijkt...kom op mensen
† The 3 Kings †
pi_29900873
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:50 schreef TheSorrow het volgende:

[..]

Uit ons msn gesprek...hij is dus niet de enige die dit tof lijkt...kom op mensen
Lijkt me ook een leuk plan maar zoals al eerder gezegd ben ik al 4 maanden geen TPG'er meer.
pi_29900892
Gefeliciteerd met je 1000ste post btw Carport
pi_29901146
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 20:27 schreef Carport het volgende:

[..]

Het zijn briefjes van ongeveer een half A4'tje. Er staat een logo van TPG op en nog wat informatie voor de klant over de kwaliteit. Het is uiteraard de bedoeling dat de klanten dat briefje niet te zien krijgen
Ik werk in Rotterdam

Tegenwoordig zijn het bij ons gewoonlege enveloppen in verschillende maten met het adres van ons kantoor erop. Op de achterkant staat een uitleg zodat mensen niet in de war raken. Gewoon doen wat je altijd doet, post voor de deur nakijken en je pikt ze er zo tussenuit...
pi_29902531
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:41 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

Lijkt me ook een leuk plan maar zoals al eerder gezegd ben ik al 4 maanden geen TPG'er meer.
Je hebt nuttige bijdragen aan deze reeks geleverd, van mij mag je er bij zijn!
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 21:42 schreef Jaguarized het volgende:
Gefeliciteerd met je 1000ste post btw Carport
En ik had het zelf niet eens door
Op naar de volgende
pi_29907820
ooo een fulltime baan tex, klinkt echt goed zeg!
Was je daar naar op zoek?
Dat maandje moet te overbruggen zijn hoor, ik duim iig voor je.

Is dat een rotterdamse methode, die kwaliteitscontrolekaarten?
Ze zitten hier er ook elke dag tussen, maar daar kan je post jatten toch niet mee controleren?
Meer of je de juiste post bij het juiste nummer er in gooit.

Ik heb me ziek gemeld deze week, dus ben vandaag lekker gaan pitten en nu heb ik een voicemailberichtje van hun denk ik.
Maar ik heb geen beltegoed...beetje kut.
Naja, ik bel ze morgenochtend wel even.

En ik heb de Veronica meestal woensdags er tussen zitten.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 01:15:01 #114
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_29908638
Die kwaliteitscontrolekaarten/Rotterdamse methode begon mijn teamcoach (wat een onzin, ik wil gewoon een baas of een chef...) ook al over, maar ik heb er nog niet één gezien, en hij heeft het al een jaar of nog langer geleden gezegd. Nu ja, ik krijg verder ook geen klachten (of in elk geval niet daar over), dus het zal wel los lopen. Tijdje geleden vond ie het ook een goed idee om te kijken hoe goed we alles sorteerden, m'n opmerkingen over de sorteerpolitie en "krijg ik nu een stickertje?" vielen niet in goede aarde. Hij is er gelukkig snel weer mee op gehouden.
Nicht ärgern, nur wundern!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:26:01 #115
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29911800
Troeta, fulltime vind ik eigenlijk iets teveel omdat ik ook een zoontje heb. Maar ja, we kunnen het geld zoooo goed gebruiken, en het is gedeeltelijk 's avonds werken us dan is m'n vriend ook thuis. Dus dan valt het weer mee, zou het sneu vinden als m'n zoontje de hele dag alleen zit zeg maar. Maar goed, nog even afwachten maar

Oh en als die controlekaartjes ertussen zitten, en iemand houdt bergen post achter, dan zitten daar geheid ook wat kaartjes tussen die niet terug komen. Of je moet alle post gaan doorspitten op zoek naar die kaartjes en die alsnog inleveren, maar dat lijkt me bijna net zoveel moeite als gewoon de post bezorgen
Edit, ja dan weet je natuurlijk nog niet of ie de post achterhoudt of dat ie gewoon niet oplet natuurlijk...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_29919183
vandaag dus toch de veronica gids :-(
morgen een gedeelte ikea.
vandaag klein gesprek gehad over toekomst bij tpg, ivm de machines wat komen , mag waarschijnlijk blijven met wat meer uren.
hoop dat ik ook mag sorteren dan ,zou ideaal zijn !
pi_29919816
Merken jullie btw al wat van TNT? Is alles nog bij het oude of komt TNT toch langzaam naar binnen zetten?
Don't hurry, be crappy!
pi_29920153
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 13:58 schreef candygirl het volgende:
vandaag dus toch de veronica gids :-(
morgen een gedeelte ikea.
vandaag klein gesprek gehad over toekomst bij tpg, ivm de machines wat komen , mag waarschijnlijk blijven met wat meer uren.
hoop dat ik ook mag sorteren dan ,zou ideaal zijn !
Loop je nu alleen buiten of werk je nu ook al binnen?
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:21 schreef RiDo78 het volgende:
Merken jullie btw al wat van TNT? Is alles nog bij het oude of komt TNT toch langzaam naar binnen zetten?
Een aantal auto's zijn al in de TNT-uitvoering en af en toe zie ik wel eens een memo, of een ander blaadje, op TNT-papier. Voor de rest is het nog TPG/PTT. Het zal waarschijnlijk pas echt zichtbaar worden vanaf begin 2006, dan komt de nieuwe bedrijfskleding uit.
Ik vermoed dat je de komende paar jaren zowel TPG/PTT als TNT tegen gaat komen. Het duurt even voordat alles vervangen is. Auto's, brievenbussen en reclameborden e.d. zijn vanaf 2006 wel in TNT, maar kleding en briefpapier/enveloppen zullen nog wel wat langer TPG blijven.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 14:43:13 #119
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29920499
het loopt door elkaar heen, Depot Venlo heeft volgens mij kort geleden 2 nieuwe bussen gekregen, bus 1 in TNT kleuren, bus 2 in TPG kleuren
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_29920914
Ik heb gisteren weer eem brief gehad van mijn kantoor. Ik krijg weer een presentje omdat ik foutloos heb gewerkt. Ik ben benieuwd wat het nu weer wordt na die één-euro-radio van de vorige keer. Ik gok een TNT pen...
pi_29922482
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 14:56 schreef MadGuy het volgende:
Ik heb gisteren weer eem brief gehad van mijn kantoor. Ik krijg weer een presentje omdat ik foutloos heb gewerkt. Ik ben benieuwd wat het nu weer wordt na die één-euro-radio van de vorige keer. Ik gok een TNT pen...
Nee, het is een kurketrekker met TPG logo. Dan kan je geeneens meer rustig zuipen zonder aan je werk herinnerd te worden, waardoor je automatisch nog meer gaat zuipen. Overigens had ik liever een flesse-opener gehad, want ik ben geen wijndrinker.

We hebben ook een keer als aardigheidje een sleutelhanger gehad waar een hlave euro in kon voor je winkelwagentje. Maar die cheap-ass basterd hadden natuurlijk weer ergens een goedkoop partijtje op de kop kunnen tikken, en er kon dus wel een gulden in, maar geen 50 eurocent muntstuk.

Wel weer typerend voor de "het mag niets kosten-mentaliteit" van de post.

Maar het beleid is sowieso raar op dat vlak. Wij hebben geen budget voor nieuwe tassen, zodat veel postbezorgers fietstassen met gaten hebben, ook is er amper kledingbudget zodat de meetste postbezorgers alleen een oude verschimmelde regenjas hebben als bedrijfskleding, en wordt er continu geklaagd dat wij teveel elastieken verbruiken.

Ondertussen moest er voor de inrichting van de kantine wel perse een binnenshuisarchitect worden ingeschakeld.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_29922917
werk nu alleen buiten , als post bezorgster,maar aangezien ik waarschijnlijk mag blijven en toch wat uren verdeeld zullen worden mischien in de toekomst dus ook binnen
pi_29923497
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

verhaal
Hoe bekend klinkt dit in mn oren .
Vandaag nog te horen gekregen dat de ikea dus als hah weg moet .
Iedereen schreef tot nu toe dus gwoon 10 min extra op per wijk. Nu hebben ze toch maar besloten voor de komende 2 weken de tijd die is vervallen (dus de 5min per 100 huizen bij ons) gewoon er wel bij te doen .
pi_29962110
Ik moest gelijk aan Klonk denken toen ik deze advertentie van Bol.com zag staan in de Spits:
  donderdag 25 augustus 2005 @ 20:54:42 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_29970358
ja, leuk enzo, hebben we 2 weken gedaan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_29975742
Idd, kolere Intere (Heb er zelf ook wel boeken besteld, maar de chauffeur bezorgde die )
† The 3 Kings †
pi_30002966
hmm. vandaag een rustige dag verwacht.. had er niet meer naast kunnen zitten.. Bleek ineens dat we alle Kampioenen moesten bezorgen (gidsen van ANWB). Dus erg veel post, en dan had ik m'n dienst die ik de hele week al draaide (4 diensten voorbereiden (waarvan 3 over 2 kasten verdeeld zijn) 1 dienst wegbrengen van 2 uur).. Nu was dat op zich niet zo erg. maar ik moest ook iemand mee helpen een dienst weg te brengen.. Ben pas om half 5 thuisgekomen (ben om half 8 begonnen)
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_30004871
Ik moest een wijk bij 'laag' doen, aardig grote loop, 2 uurtjes...ging gelukkig zonder problemen

Ook net voorlopig mn laatste buslichting gereden Maandag moet ik beginnen met stage dus kan dat niet meer, omdat ik tot 5 uur daar ben Ik ga t wel missen, want t was wel leuk, gezellig op t VC, + t geld was ook wel lekker......maarja School is wel belangrijker uiteraard
† The 3 Kings †
pi_30026135
Wat een ongelofelijke kutdag. Echt ENORM veel vos werk, wat dus enorm veel dikke post betekend. Reken daar nog eens de Makro bij.
Toen ik halverwege mijn rit naar mijn wijk was moest ik stoppen bij een stoplicht. Precies op dat moment donderen alle aan elkaar gebundelde bundels die rechtop in mijn tassen staan zo uit mijn tassen. Stop ik ik alles terug, kachelt m'n fiets achterover. Uiteindelijk zat alles erin, besloot ik om mijn volgepropte schoudertas (lees: 8 niet dunne bundels) op mijn zadel/bundels op mijn bagagedrager te leggen. Dondert weer de helft eruit. Toen had ik het gehad en heb alles zo vast gepropt dat het er bijna niet meer uit te halen was.

Wel aardig waren de mensen die me hun hulp aanboden, maar ik doe het liever zelf. O ja, dit gebeurde dus allemaal bij een winkelcentrum, dus een hoop "Nou, dat is zeker bepakt en bezakt" en "Dat is sjouwen!" opmerkingen die me na 2 minuten ook wel m'n neus uit kwamen.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_30026723
hier was in vergelijking met vrijdag redelijk weinig post.. en gelukkig geen dikke bundels.. Al had 1 particiulier adres wel 2 gigantische bundel aan post.. maar dat heb ik gauw aan een autodienst meegegeven, die kwam er toch langs (is vlakbij het beginpunt van die autodienst)
Twitch.tv/bensel15
pi_30031087
Belachelijke hoeveelheid post, 6 containers om te vossen, terwijl het er normaal 2,5 zijn... te veel post, misselijk makend gewoon... 8 pakjes in mn eerste wijk, 3 in mn 2e, en 3 aangetekenden... wat een ongelovelijke kutdag Honger... moe... ik ga ff tukken, en dan lekker eten
† The 3 Kings †
pi_30032264
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 15:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nee, het is een kurketrekker met TPG logo. Dan kan je geeneens meer rustig zuipen zonder aan je werk herinnerd te worden, waardoor je automatisch nog meer gaat zuipen. Overigens had ik liever een flesse-opener gehad, want ik ben geen wijndrinker.

We hebben ook een keer als aardigheidje een sleutelhanger gehad waar een hlave euro in kon voor je winkelwagentje. Maar die cheap-ass basterd hadden natuurlijk weer ergens een goedkoop partijtje op de kop kunnen tikken, en er kon dus wel een gulden in, maar geen 50 eurocent muntstuk.

Wel weer typerend voor de "het mag niets kosten-mentaliteit" van de post.

Maar het beleid is sowieso raar op dat vlak. Wij hebben geen budget voor nieuwe tassen, zodat veel postbezorgers fietstassen met gaten hebben, ook is er amper kledingbudget zodat de meetste postbezorgers alleen een oude verschimmelde regenjas hebben als bedrijfskleding, en wordt er continu geklaagd dat wij teveel elastieken verbruiken.

Ondertussen moest er voor de inrichting van de kantine wel perse een binnenshuisarchitect worden ingeschakeld.
Het was dus een doosje bonbons...
pi_30032399
Wat een fucking dikke MAKRO ook zeg.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_30033815
Nou, de zomer is hier afgelopen qua posthoeveelheid. Ik had vandaag in totaal 16 (!!) tot de rand afgevulde blauwe bakken. Macro''s, consumentengidsen, libelles, margrieten, iets van een onderzoeksbureau, etc. Ik was met de Roodrunner, maar ik kreeg nog niet alles mee. Zelfs met 1 middagwijkje eraf (zou iem. anders voor me lopen) zat die kar nog zo vol dat de klep niet meer dichtkon. Ik ging 13.45 uur pas de straat op, en was pas 3 uur later terug.

Maar ondanks de enorme drukte was de sfeer goed. Zaterdagkrachten zijn toch duidelijk een ander slag mensen dan die doordeweekse krachten. Rustiger, relaxter, en niet zo snel in paniek als het druk is, of als ze een "vreemde" wijk moeten lopen.

Maar nu lekker weekend, uitslapen, dinsdag weer een dag.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_30034130
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 17:08 schreef zjroentje het volgende:
Wat een fucking dikke MAKRO ook zeg.
Ja. En dan zijn er van die adressen die er 2 of 3 krijgen .
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_30035911
Zo idd.... die mogen ook officeel dood van mij
† The 3 Kings †
pi_30036237
Het is wel niet in NL, maar goed jullie zijn de mensen van de post. Ik wil misschien iets kopen van iemand in Belgie, kan hij dat op de post doen via rembours? Of gaat dat alleen in het binnenland. Of is er een andere methode daarvoor
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:33:30 #138
110777 Adsum
Is present!
pi_30036326
Ik geloof dat ik vandaag de laatste dag gewerkt heb, contract loopt 1 september af...
Heb nog royaal veel vrije uren, maak ik heb begrepen dat als ik die laat uitbetalen, ik er fucking veel belasting over moet betalen ??
Vandaag best wel heel erg veel post en dan ook nog Ikea erbij lopen
Ever higher. Ever better.
pi_30037080
Ik post vrijwel nooit over de zaterdag, maar vandaag moet ik wel even
Rond 9 uur liepen we ongeveer een uur achter. Ik ben m'n ritjes gaan rijden en had met een collega afgesproken om hem rond 14 uur broodjes te brengen. Dat stamt nog van een afspraak uit het verre verleden toen hij zag hoe ik geparkeerd (nouja...) stond bij de V&D. Goed, ik kwam dus met wat broodjes binnenlopen en ik zag echt iedereen mij aankijken Ik liep naar de VM en vroeg oftie nog wat budget had voor mijn team, zegt ie zo: en wij dan, krijgen wij niks te eten? Ga er nog maar een stuk of 20 halen!
Afijn, ik weer terug naar de V&D en kwam rond half 3 met broodjes de vestiging binnenstappen. De laatste wijk werd toen ingegooid, maar er stonden nog genoeg wijken in de buffers... Goed, dat werd dus, mede door ons grote personeelstekort, een latertje
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 20:05:38 #140
59590 Spleed
Kolensky drinking milk
pi_30037194
Best wel heel erg veel? Het was gewoon onmenselijk! Als ik dat geweten had toen ik vanochtend opstond, was ik blijven liggen! Normaal gesproken heb ik 1 a 2 grijze bakken met tijdschriften en reclamerommel, vandaag waren dat er 5! Een vriendin (Foxxy) heeft de bouwvakkersbus van d'r vader toen gehaald en toen hebben we onze wijken samen weggebracht. Niet efficienter, maar wel beter voor je rug. Loopkarretjes achterin de laadruimte en 8 bakken vol bundels post Wat een heerlijke dag, tot 14.35 uur uitbetaald krijgen, maar tot 17.00 uur werken...
lief, saai & lui
pi_30037291
't was wel veel vandaag... Bijna net zoveel als gisteren met die K*TKampioen en de caravan-special.

maar 't was lekker weer, in tegenstelling tot gisteren
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30037482
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 19:30 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Het is wel niet in NL, maar goed jullie zijn de mensen van de post. Ik wil misschien iets kopen van iemand in Belgie, kan hij dat op de post doen via rembours? Of gaat dat alleen in het binnenland. Of is er een andere methode daarvoor
Rembours naar het buitenland kan bij TPG niet, voor zover ik in mijn boekje kan vinden. Helemaal zeker weten doe ik het niet.
Op de site van de Belgische Post (www.post.be) ben ik wel het volgende tegengekomen over rembourszendingen:
quote:
b. Landen waarheen verrekenzendingen gestuurd kunnen worden
Algerije, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, IJsland, Italië, Luxemburg, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Spanje, Tunesië, Turkije, Vaticaanstad, Zweden, Zwitserland.
En dat doet mijn vermoeden een beetje bevestigen, helaas...
pi_30038763
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:15 schreef Carport het volgende:

[..]

Rembours naar het buitenland kan bij TPG niet, voor zover ik in mijn boekje kan vinden. Helemaal zeker weten doe ik het niet.
Op de site van de Belgische Post (www.post.be) ben ik wel het volgende tegengekomen over rembourszendingen:
[..]

En dat doet mijn vermoeden een beetje bevestigen, helaas...
Hmm, heel erg jammer
pi_30052879
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 20:58 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Hmm, heel erg jammer
Vraag het voor de zekerheid nog even na, misschien dat het wel kan
pi_30059976
Vandaag mocht ik ook weer een zondagsbuslichting rijden:

Heerlijk zomerweer, lekker muziekje aan en rustig m'n route rijden Heer-lijk!
pi_30063009
+ 200% betaald krijgen toch?
† The 3 Kings †
pi_30063231
Ik had via de site gereageerd op een vacature, en ben een weekje terug gebeld of ik zaterdagmedewerker wilde worden.
Dat wil ik wel, heb momenteel geen werk, en wordt de eerste week van september teruggebeld. Hopelijk met goed nieuws
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30064146
Ik ben ook overgestapt van postbezorger naar zaterdagmedewerker, verdient 2x zoveel, en je zit ook nog een tijd op je luie gat de post te zetten
pi_30067388
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 01:02 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben ook overgestapt van postbezorger naar zaterdagmedewerker, verdient 2x zoveel, en je zit ook nog een tijd op je luie gat de post te zetten
idd, wat dat betreft is het wel beter
maar postbezorgers hebben hier meestal kleinere routes..
Twitch.tv/bensel15
pi_30069669
quote:
Op maandag 29 augustus 2005 00:19 schreef TheSorrow het volgende:
+ 200% betaald krijgen toch?
Zoiets had ik ook gehoord, maar op m'n salarisspecificatie stond er vorige maand niks over (toen had ik ook een aantal zondagritten gereden).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')