Yepquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel Clint versus the Nazi's?
Zo heet de film niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
The eagle has landed?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
The eagles nest?
Hij is vannacht nog op t.v. geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Grutjesnogantoe. Heb hem zeker twee keer gezien maar die titel wil me niet meer te binnen schieten.
Ik wil een flm gaan kijken, dus je hebt mijn toestemming.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Mag ik even in de gids neuzen?
Even proberen iets voor iemands neus weg te snaaien...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef victorinox het volgende:
Hij is vannacht nog op t.v. geweest.
O ja. Stik.quote:
Dat is goed.quote:
Dat is nou die Nederlandse film die ondanks dat 'ie al tig keer op de buis is geweest ik nog steeds niet gezien heb. Ik heb zelfs een videoband met Lek een keer per ongeluk overspoeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke mop verteld Franco (Thomas Acda) in Lek steeds?
Ach af en toe een vraag recyclen kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die vraag is al eens eerder langsgeweest (ook door jou?)...
Toen wist 'k hem ook al niet
SOK +1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Over klein duimpje. Ik heb 'm vorige week nog gezien.
Geen Shaun.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:24 schreef wyccie het volgende:
Shaun of the dead?
Ik ga lekker gokken joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |