quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:06 schreef victorinox het volgende:
Chihiro
Ik dacht ik gebruik maar beide namen uit de titel, ik wist niet meer welke haar echte naam was.quote:
Ik zou beide goed gerekend hebben hoor. ben niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:09 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik dacht ik gebruik maar beide namen uit de titel, ik wist niet meer welke haar echte naam was.
Dus niet de Harry's. Heartbreak Ridge?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:10 schreef victorinox het volgende:
Welke film?Despite Eastwood's reputation for violence in other films, his character kills more people in this film than any other Eastwood character.
Nope...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:12 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus niet de Harry's. Heartbreak Ridge?
Neeheeee....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Toch Dirty Harry?
Nee, Hoewel Clint vaker in een bus is beschoten...quote:
Dat klinkt als The Gauntlet met die A-Team-achtige geconstrueerde bus en die enorme shootout.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef victorinox het volgende:
Nee hoor...The bullet holes in the back of the bus appear then disappear during the final chase.
dat is niet de film die ik zoek.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat klinkt als The Gauntlet met die A-Team-achtige geconstrueerde bus en die enorme shootout.
Nope...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef dolle_hond het volgende:
eerst alles lezen alvorens ik wat roep
escape from alcatraz?
Hmm. Dacht ik toch dat ik 'm had.quote:
Ik had express de "goof" over die bus gepost zodat iemand The Gauntlet zou raden.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hmm. Dacht ik toch dat ik 'm had.![]()
Yepquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Wel Clint versus the Nazi's?
Zo heet de film niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
The eagle has landed?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:50 schreef mr_anonimous het volgende:
The eagles nest?
Hij is vannacht nog op t.v. geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Grutjesnogantoe. Heb hem zeker twee keer gezien maar die titel wil me niet meer te binnen schieten.
Ik wil een flm gaan kijken, dus je hebt mijn toestemming.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Mag ik even in de gids neuzen?
Even proberen iets voor iemands neus weg te snaaien...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef victorinox het volgende:
Hij is vannacht nog op t.v. geweest.
O ja. Stik.quote:
Dat is goed.quote:
Dat is nou die Nederlandse film die ondanks dat 'ie al tig keer op de buis is geweest ik nog steeds niet gezien heb. Ik heb zelfs een videoband met Lek een keer per ongeluk overspoeld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:05 schreef mr_anonimous het volgende:
Welke mop verteld Franco (Thomas Acda) in Lek steeds?
Ach af en toe een vraag recyclen kan geen kwaad toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Die vraag is al eens eerder langsgeweest (ook door jou?)...
Toen wist 'k hem ook al niet
SOK +1quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Over klein duimpje. Ik heb 'm vorige week nog gezien.
Geen Shaun.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:24 schreef wyccie het volgende:
Shaun of the dead?
Ik ga lekker gokken joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |