Probeer www.freehotels.info duitse site met leuke aanbiedingenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:33 schreef Paladin82 het volgende:
Hmz, we hebben even gekeken naar Hamburg, maar als ik via weekendjeweg een hotel probeer te boeken, is alles tot novemeber vol.
Dus nog andere hotel boek sites anders is Haburg zeker een optie
Tis voor ons meer ff weg en weer wat zien, we hoeven niet alles te zien kunnen zo nog een keertje terug. Normaal gesproken zou de trein idd goedkoper zijn dan de auto, echter zoals ik al eerder zei, heb ik wat achterstand met kilometers maken in mijn leaseauto, oftewel ik rijd er gratis heen, t enige is dat ik wat parkeer koste moet betalen als ik het zo lees, maargoed das nog minder dan de 60 euro pp die je betaald voor een retourtje berlijn met de trein.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:57 schreef DutchTrain het volgende:
Ook daar is natuurlijk een topic over: Berlijn
Naar Berlijn met auto? Ja het is best te rijden... maar de trein is - afhankelijk van wanneer je gaat - goedkoper en nauwelijks langzamer.
Berlijn in 1 weekend vereist wel wat planning wat je wil gaan zien en doen, omdat niet alles dicht bijelkaar ligt. Maar anders is er altijd nog de toeristenbus 100
Veel plezier in Berlijn!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:40 schreef Paladin82 het volgende:
Tis toch berlijn geworden voor een zogenaamde sfeer inpressie
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |