abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29713663
Na de spermadonorshow komt er ook een uithuwelijkshow op Talpa. Serieus, lees maar:
quote:
In het oude stadhuis van Alkmaar heeft gisteren een zeer bijzondere huwelijksceremonie plaatsgevonden. Zelfs de ambtenaar van de burgerlijke stand wist niet of er een jawoord of een neewoord zou volgen. Een advocaat en een styliste waren een maand geleden in ondertrouw gegaan nadat ze aan elkaar waren 'uitgehuwelijkt'. Na een maand samenwonen moest er gisteren worden beslist of ze zelf vinden dat ze voor elkaar bestemd zijn. De trouwerij is onderdeel van een nieuwe Endemol-tvshow Een goed begin

UITGEHUWELIJKT AAN ONBEKENDE!

Nieuwste shock-tv van Endemol

Endemol presenteert in de tv-competitie met Talpa het nieuwste concept in de rage van shocktelevisie: de uithuwelijkshow. De producent hield tot nu toe geheim wat zij als pilot zouden gaan doen, omdat de familieleden van de kandidaten pas eind vorige week op de hoogte zijn gesteld. Zij waren gisteren wel in het stadhuis en keken toe toen de aanstaande echtelieden bekend maakten of ze wel of niet met elkaar verder willen.

"Wat ze ook beslist, ik vind het prachtig dat ze nu in trouwjurk in het stadhuis staat. Wat is ze een plaatje", zei een vriendinnetje van de bruid terwijl ze een traantje wegpinkte. "Wij gunnen haar allemaal een geweldige man. En we hopen dat de relatie- experts hun werk goed hebben gedaan. Dan moet ze straks ja zeggen tegen deze advocaat. Kunnen we alleen maar hopen dat hij ook gek op haar is geworden. Want als zij 'ja' zegt, kan hij altijd nog 'nee' zeggen."

Ondertrouw
Endemol-directeur Paul Römer: "Dit gaat veel verder dan welke datingshow ook. We hebben een tijd geleden twee mensen bij elkaar gezocht waarvan experts verwachten dat zij heel goed met elkaar zouden kunnen samenleven. De kandidaten zijn vervolgens in the blind in ondertrouw gegaan, daarna op korte huwelijksreis gestuurd, waarna verplicht een maand is samengewoond. Wij hebben alles in orde gemaakt en het hele proces gefilmd. Het is prachtige televisie geworden. Je gaat helemaal mee in het aantrekken en afstoten tijdens het ontwikkelen van de relatie. Omdat het vrijblijvende van een datingshow eraf is - er komt aan het eind altijd een trouwplechtigheid - zie je de mensen ook echt nadenken en aftasten. Gaan ze 'nee' of 'ja' zeggen. Dat is nogal een vraag. Als kijker begrijp je hoe relatie-experts bij hun keus voor deze twee mensen zijn gekomen, maar ook zie je onverwachte verschillen. Ik ga nog niet onthullen hoe het afloopt. Wel dat wij echt heel erg blij zijn met het resultaat."

Paul vindt niet dat het idee te ver gaat. "We hebben te maken met volwassen mensen die werkelijk op zoek zijn naar een partner. We zijn met de beste relatiebureaus in zee gegaan en daar hoor je ook dat steeds minder mensen er een probleem van maken te vertellen dat ze experts hebben ingehuurd. Dat is toch normaal in een tijd dat mensen vaak pas tegen hun dertigste echt gaan zoeken naar een levensgezel. Dan vind je de ideale huwelijkskandidaat niet meer in de disco."

Scheiden
En als ze na drie maanden toch willen scheiden? Paul Römer heeft over die variant nog niet nagedacht. "Stel dat ze trouwen en zich later bedenken. Tja, ik kan me voorstellen dat we daar dan ook bij assisteren." Misschien kan Endemol daar dan weer de echtscheidingsshow van maken.

Endemol staat met de uithuwelijkshow onder meer tussen de spermadonorshow van Reinout Oerlemans, een 'hoe verdien ik zoveel mogelijk geld'- programma van Stokvis Producties en de 5-sterrenshow van IdtV, waarin prostituees een restaurant beginnen. Het woord is aan de kijker...
bron

Het is altijd de vrouw die uiteindelijk voor schut kan staan. In De Bachelor van Yorin was het volgens mij namelijk ook de man die uiteindelijk het laatste woord had. Daarom ben je echt gek als je als vrouw zijnde hieraan meedoet. Voor een man is het natuurlijker zieliger als ie wordt afgewezen. Maar goed, ik zal misschien wel uit nieuwsgierigheid gaan kijken .
pi_29714217
Dit kan je niet menen.
pi_29715593
Apart. Wel leuk. .
pi_29715942
quote:
5-sterrenshow van IdtV, waarin prostituees een restaurant beginnen

Apart.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:40:35 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29716320
Mja, weet niet wat dat wordt. . Al zal ik toch wel weer even kijken uit nieuwsgierigheid. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  woensdag 17 augustus 2005 @ 12:41:58 #6
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_29716369
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef BVO het volgende:
Mja, weet niet wat dat wordt. .
Ik wel. Een show voor volslagen debielen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_29716405
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:40 schreef BVO het volgende:
Mja, weet niet wat dat wordt. . Al zal ik toch wel weer even kijken uit nieuwsgierigheid. .
En dat is precies hoe Talpa aan haar kijkers en reclame inkomsten komt ... mensen die stiekem toch nieuwsgierig zijn
pi_29716420
Ben benieuwd. Het kan interessant zijn of een feakshow.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_29716627
Het ergste is nog dat hoe je het ook wendt of keert, één van deze bespottelijke programma's de stemming gaat winnen en langdurig op TV komt. Het is maar waar je naar wilt kijken. Ik kijk zeker weten niet
pi_29716979
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 12:43 schreef Young_David het volgende:

[..]

En dat is precies hoe Talpa aan haar kijkers en reclame inkomsten komt ... mensen die stiekem toch nieuwsgierig zijn
Goedkoop scoren. Tv die zogenaamde 'onderbuikgevoelens' naar boven brengt. Dat geldt trouwens voor alle programma's in die competitie. De spermashow en weet ik veel.

En misschien trap ik er zelf nog in ook. Dat ik toch stiekem even een paar minuutjes mee pik, en vervolgens het hele programma uit zit voor ik er erg in heb.

Ze zijn daar bij Talpa gewoon heel erg slim.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-08-2005 13:05:35 ]
  woensdag 17 augustus 2005 @ 14:57:51 #11
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_29720088
Is er nog niet genoeg troep op tv of zo? Het lijkt wel of werkelijk al die programmaideeen bestemd zijn voor halve zolen.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_29720244
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:57 schreef Zanderrr het volgende:
Is er nog niet genoeg troep op tv of zo? Het lijkt wel of werkelijk al die programmaideeen bestemd zijn voor halve zolen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')