Minimaal niet toevalligquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:41 schreef stijgende_ster het volgende:
Jouw leeftijd, gedeeld door 2, plus 5 = maximale leeftijd van desbetreffende dame.
Ze denken dat ze eerder volwassen worden, met alle narigheid van dien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef DarkDancer het volgende:
btw 16 jaar klinkt jong maar als je soms hoort wat ze vanaf 14 jaar al uitvreten, sex en drank en andere shit dan kun je misschien wel stellen dat de jeugd eerder volwassen is of zih iig al veel eerder bezig houdt met zaken waar je vroeger op je 16/17/18 mee begon!
Niet dat jij zo jong bent, maar je vriendin is er misschien nog gewoon te jong voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 14:02 schreef thizjackal het volgende:
ik ben 17 en me vriendin 14.. we zijn dus beiden nog minderjarig. dan zou het toch geen problemen moeten opleveren?
Of kunnen de ouders er alsnog een probleem van maken?
Leraar/leerling mag niet hoor, dat is geen gewone verhouding namelijk, dat valt niet onder de gewone regels van instemmng van beide kanten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:24 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik zag laatst op tv iets over een Amerikaanse gozer van begin 20 (die natuurlijk net in de verkeerde staat woonde) die iets had met een meisje van 17 ofzo. Ging allemaal vrijwillig, allebei verliefd, alleen het was daar dus echt strafbaar.. hij de bak in en werd voor 25 jaar met foto, naam en adres op een website gezet met zedendelinquenten
Hier kan het gelukkig gewoon, tenzij het tegen haar wil in is. Daarom hoor je vaak van die verhalen over leraren die worden verleid en als ze hun vrouw niet voor zo'n wicht willen verlaten worden ze aangeklaagd wegens verkrachting en zijn zij altijd de lul.
Ik zei ook niet dat dat wel mocht, was gewoon een voorbeeld. Bedoel dus eigenlijk oudere man/vrouw en minderjarige, moest als eerst aan een leraar denken vandaar. Effe ge-edit voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Leraar/leerling mag niet hoor, dat is geen gewone verhouding namelijk, dat valt niet onder de gewone regels van instemmng van beide kanten.
Wat een gore slet ben jijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef Koewam het volgende:
Ik ben zelf 16, en ik zou er geen probleem mee hebben, m'n oudste scharrel was 23. (toen ik 15 was nog)![]()
Eerder volwassen? Absoluut niet! Integendeel, vroeger was men veel vroeger volwassen. Wat betreft kleding, gedrag en leefwijze.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:30 schreef DarkDancer het volgende:
btw 16 jaar klinkt jong maar als je soms hoort wat ze vanaf 14 jaar al uitvreten, sex en drank en andere shit dan kun je misschien wel stellen dat de jeugd eerder volwassen is of zih iig al veel eerder bezig houdt met zaken waar je vroeger op je 16/17/18 mee begon!
Haha!quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Haha!
Dat ken ik!
Heb een vriendin die ik al een jaar of 6 ken en die had toen ze 15 was ook iemand die tegen de 30 ging aanlopen.
Dat bracht wat reacties op in het begin maar uiteindelijk zagen ze hoe goed het ging toendertijd en werdt het wel geaccepteerd en kon ze overal samen met hem over de vloer komen zonder gezeur.
They were happy, en zijn achteraf dikke maatjes gebleven tot op de dag van vandaag!![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:10 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Haha!
Dat ken ik!
Heb een vriendin die ik al een jaar of 6 ken en die had toen ze 15 was ook iemand die tegen de 30 ging aanlopen.
Dat bracht wat reacties op in het begin maar uiteindelijk zagen ze hoe goed het ging toendertijd en werdt het wel geaccepteerd en kon ze overal samen met hem over de vloer komen zonder gezeur.
They were happy, en zijn achteraf dikke maatjes gebleven tot op de dag van vandaag!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |