serieus?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:47 schreef KonnieKipke het volgende:
van mij wel.. ik was 22 of 23 toen een 15 jarige me pijpte.
Dronken voeren dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:49 schreef Loontjah het volgende:
Ligt er maar net aan hoe je je er bij voelt... Zolang je haar maar niet dwingt lijkt het me geen probleem !
Er zal niemand zijn die er moeilijk over gaat doen, want het geberut vaak. Niet moeilijk doen!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:52 schreef Nerdmans het volgende:
Ik meen allemaal dat in de leeftijd van 16 en 17 er wat uitzonderingen op de regel waren.
15 en jonger geeft problemen, aar 16 en 17 volgens mij niet.
Iemand bron?
Ouwe snoeperd!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:55 schreef Nerdmans het volgende:
Ik vind t echt helemaal geen probleem, en zij ook niet hoor
Ik vroeg me gewoon af of zoiets nu strafbaar kon zijn.
Mijn vader en zijn vrouw schelen 20 jaar wat 2 derden van haar leeftijd is, ga je daar ook zo raar over mekkeren ontzettende wiskundige?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef kutvent het volgende:
Bah
8 jaar verschil. Da's de helft van haar leeftijd.
gheghehehe.quote:
Netjes! Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:59 schreef Nerdmans het volgende:
[..]
gheghehehe.
Tja ik heb ze t liefst 18-20.![]()
Ik d8 eigenlijk dat ze wel een jaar of 20 was, maar dat pakte anders uit.![]()
Echnie, zolang ze 16 jaar of ouder zijn mogen ze lekker doen waar ze zin in hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:02 schreef Ghost_Rider het volgende:
Ja maar dan moet je de ouders van haar niet op je dak krijgen, die kunnen je dan wel aan aanklagen ! Dus ik zou wachten tot ze 18 is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |