quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 03:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Liever een intercity in mijn gelaat
dan yvonne de pwner of my zaad. :')
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb zin in frituur.
Onder de mannen zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:09 schreef Janetje het volgende:
Doodheid alom...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alles om de BeFfers tevreden te houden
Die kneus van een fotograaf heeft op zo'n foto copyright gezetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alles om de BeFfers tevreden te houden
Ik ook nietquote:
Goed plan.. dat ik het zelf niet bedacht had...quote:
Je kan ook gewoon meteen je tieten posten, dat scheelt vragen enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:12 schreef punkgirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik heb geen friet..
wel bier en tieten
Boeit nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die kneus van een fotograaf heeft op zo'n foto copyright gezet
Maar:![]()
Ik smacht om een broodje kroket!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:13 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ook niet
En hoe meer ik naar dat plaatje kijk hoe meer trek ik krijg
De chips voldoen niet nuquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon meteen je tieten posten, dat scheelt vragen enzo.
Mijn recentste snack was een mandarijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Boeit niet
Ik wil patat of shoarma, of iig iets
mijne een tomaatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn recentste snack was een mandarijn
De mijne paprikachips met knoflooksausquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mijn recentste snack was een mandarijn
Slaap lekker punkgirlquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:18 schreef punkgirl het volgende:
Ik ga jullie verlaten mensen![]()
truste![]()
quote:
Same here. Dat laatste danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:17 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De mijne paprikachips met knoflooksaus
Ik wil SNAAAAAAAAAAAAAAAAACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Weltrusten!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:18 schreef punkgirl het volgende:
Ik ga jullie verlaten mensen![]()
truste![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef Duncan-Death het volgende:
Zijn er nog newbies? [afbeelding]
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef Duncan-Death het volgende:
Hij isquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef Duncan-Death het volgende:
Jijquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef Duncan-Death het volgende:
Je ikke, ik heb wel bier maar geen frituurpanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef Duncan-Death het volgende:
* PrintScreen vriezer gecontroleerd heeft en niets lekkers heeft gevondenquote:
Smilie-patsen toegestaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:24 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik wilde alleen mijn zelfgemaakt smileyding tonen.
Ik een frituurpan maar geen shoarmaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:23 schreef Tomek het volgende:
[..]
Je ikke, ik heb wel bier maar geen frituurpan
Wel shoarma
Ha die Duncan...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:20 schreef Duncan-Death het volgende:
quote:
Haal je moeder er es uit danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:26 schreef schvvmert het volgende:
K*t ik krijg de koelkast niet leeg.![]()
quote:
Stuur ik weer een brommertje jouw kant op maar dan met mijn eigen shoarma, kannie op de terugweg jouw frituurpan meenemenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik een frituurpan maar geen shoarma
Ruilen?
quote:
WIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
![]()
Kappuh nou.
* Buikpijn van et lachen heeft
Strak planquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:27 schreef Tomek het volgende:
[..]
Stuur ik weer een brommertje jouw kant op maar dan met mijn eigen shoarma, kannie op de terugweg jouw frituurpan meenemen![]()
*glaasje water aangeeft...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]![]()
![]()
Kappuh nou.
* Buikpijn van et lachen heeft
Dat probleem heb ik hier dus ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:29 schreef Tomek het volgende:
Ik heb alleen niks om in de frituur te gooien
Hoop ik dattie het deze keer wel kan vindenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:30 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Strak plan
* Frituurpan pakt en deur weer op een kier doet
Dudequote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:30 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
WIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! [afbeelding]
Thanksquote:
Nee, wel kebabquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:31 schreef Duncan-Death het volgende:
Heeft iemand ritalin? [afbeelding]
Das hem geraaienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef Tomek het volgende:
[..]
Hoop ik dattie het deze keer wel kan vinden![]()
Hier, heb je een pakje skittles. Dat is precies hetzelfdequote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:31 schreef Duncan-Death het volgende:
En dat waren ze wel.
Heeft iemand ritalin? [afbeelding]
Waar dan? Waar dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef schvvmert het volgende:
Dat schiet niet op zo.Is er een newbie, kijken ze er dwars overheen.
![]()
Klonen zijn geen newbies.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:32 schreef schvvmert het volgende:
Dat schiet niet op zo.Is er een newbie, kijken ze er dwars overheen.
![]()
Je hebt toch wel een magnetron om de handel weer op te warmen hoop ik?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das hem geraaien
Ik snak naar een broodje
Ga eens naar de dokter...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
Zo, hoest?
Komt ie weer voor niksquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga eens aftaaien
Welterusten voor zometeen en tot later maar weer![]()
@ rpp![]()
![]()
{HK}
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:36 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ga eens aftaaien
Welterusten voor zometeen en tot later maar weer![]()
@ rpp![]()
![]()
{HK}
Naja,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:37 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dit is de orginele met wat aanpassing. Die andere zijn klonen.![]()
Komt er ook eentje uit unrealquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:35 schreef cerror het volgende:
Zo, hoest?
Neuh.quote:
Kijk, die dude is nog eens een toffe peer... (hij he)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb net mijn alter-ego uitgezwaait.
Nee hoor, ben er nog.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Neuh.
Ik heb net mijn alter-ego uitgezwaait.
Ieder z'n meugquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:43 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Kijk, die dude is nog eens een toffe peer... (hij he)
Hodver.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:45 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
Ja dat softe watje van een rpp..
heinekenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:52 schreef rompompom het volgende:
Mijn volgende Fok!masjien:
[afbeelding]
Hij is wel geinig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:52 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Kan er ook een Beertender aan voor de koeling?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:52 schreef rompompom het volgende:
[afbeelding]
Gister nog gedronken bij een vriendin...quote:
Als je nou over Oranjeboom gaat zeiken, snap ik het nog wel. Maar de rest is in Nederland prima te drinkenquote:
De shoarmakoerier kwam langsquote:
Ja maar dat groen is toch helemaal niet mooi?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:58 schreef rompompom het volgende:
Als je nou over Oranjeboom gaat zeiken, snap ik het nog wel. Maar de rest is in Nederland prima te drinken
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De shoarmakoerier kwam langs
Frituurpan is onderweg
Daar is al ín gezeken...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:58 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je nou over Oranjeboom gaat zeiken, snap ik het nog wel. Maar de rest is in Nederland prima te drinken
Ik gaat meuren, ik spreek uwen later wel weder. Tschüß!
* PrintScreen buikje vol heeft en kan gaan slapenquote:
Wat een k*t topic.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen buikje vol heeft en kan gaan slapen
Trusten Tomek![]()
Het vet in de frituurpan is vers dus je kan je lol op
Echt *gone*![]()
Trustenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
* PrintScreen buikje vol heeft en kan gaan slapen
Trusten Tomek![]()
Het vet in de frituurpan is vers dus je kan je lol op
Echt *gone*![]()
Geel goedje van plezierquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:06 schreef tommytheman het volgende:
Ja bier
Goed plan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:06 schreef tommytheman het volgende:
Ja bier
Dan zou ik nog maar even flink doorhakkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:10 schreef tommytheman het volgende:
En ik heb er veel van op, ja ook hier. Dus morgen meer dus veel vertier![]()
Dat komt omdat je er geen bier bij hebt gedronkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:21 schreef Pool het volgende:
Ik heb gisteren twee keer een frietje met op.
Om 18.00u en om 23.00u. En toch voelt het niet zo goed. Wat nu.
Puik planquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er geen bier bij hebt gedronken
Maar dat kan nog rechtgezet worden. Per direct een kratje wegtikken.
Ik heb er juist kei-veel bier bij gedronken. Introductieweek-feestjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er geen bier bij hebt gedronken
Maar dat kan nog rechtgezet worden. Per direct een kratje wegtikken.
Helemaal!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:35 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Puik planrpp hoe is het kerel? Al helemaal wakker?
Hmm. Apart, meestal is de combinatie frituur-bier-geile nieuwe studentes een probaat anti-kater middel. In welke stad geniet u deze festiviteiten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:39 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik heb er juist kei-veel bier bij gedronken. Introductieweek-feestjes.![]()
Kip ipv Garnalen dude.quote:
Tilburg.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal!
[..]
Hmm. Apart, meestal is de combinatie frituur-bier-geile nieuwe studentes een probaat anti-kater middel. In welke stad geniet u deze festiviteiten?
Nog even één uurtje geduld.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:07 schreef ElCondor het volgende:
Nog een heel uur, zonder frituur!
Is het al bijna het frit-uur?
Dan is het goed.quote:
Ah, Tilburg! Ik ben er één keer geweest op een feest. Ik weet er niks meer vanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:01 schreef Pool het volgende:
[..]
Tilburg.
Van een kater inderdaad geen last, maar mijn maag was niet zo blij met de tweede klodder frietsaus op één avond. Hetgeen de pret niet bedorven heeft trouwens.![]()
Dat is meestal een goed teken!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:16 schreef rompompom het volgende:
Ah, Tilburg! Ik ben er één keer geweest op een feest. Ik weet er niks meer van
Anders frituur je eens wat. Is lekker en makkelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:26 schreef Brilaap het volgende:
Zo boodschappen zijn gedaan, wat zal ik eens eten vanavond?
Ik frituur al vrij veelquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:31 schreef Tomek het volgende:
[..]
Anders frituur je eens wat. Is lekker en makkelijk
Leen! Ouwe gabberquote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is meestal een goed teken!![]()
Vanavond en morgen weer. En vrijdag Lee Towers.![]()
![]()
then what was the question?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:17 schreef D.Rose het volgende:
two beer or not two beer
that's the answer
opgelost, slotjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
i dont, as long as i have my beer![]()
gewoon terugtrappenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 18:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wie heeft dit nou weer een trap gegeven
mooie combi vooral ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:08 schreef mordradead het volgende:
dat hoeft ook niet, bier en frituur is prima
Je moet ook niet te veel in één keer willen hè, dommie! [insert pet-smilie]quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
mja kan blijkbaar niet alles hebben he![]()
ja maar het voelde zo goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je moet ook niet te veel in één keer willen hè, dommie! [insert pet-smilie]
natte is weer minder, geeft zon troepquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:24 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Dromen hebben is goed. [afbeelding]
Daar heb ik dan weer stukken minder ervaring mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
natte is weer minder, geeft zon troep
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:28 schreef mordradead het volgende:
bier jongens, bier
jij sopt nooit als je in bed ligt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:27 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer stukken minder ervaring mee..
Met regelmaat, maar ik zorg altijd dat alles zo schoon blijft als het altijd al geweest is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
jij sopt nooit als je in bed ligt?
pissen in je kut, das eeuuhh tja, kut hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:30 schreef mordradead het volgende:
pissen in je bed, dat is kut
niet schoon dus zeg maar?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:31 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Met regelmaat, maar ik zorg altijd dat alles zo schoon blijft als het altijd al geweest is.
* rompompom is blij dat hij al gegeten heeftquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
natte is weer minder, geeft zon troep
met een beetje geluk zie je het nu weer terug danquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:35 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom is blij dat hij al gegeten heeft
bier ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef cerror het volgende:
Ander onderwerp a.u.b. aangezien de paella een weg terug probeerd te vinden.
Wil je een boomtak in je hol gerost hebben, zó hard dat hij er bij je mond weer uitkomt?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:38 schreef mordradead het volgende:
paellaen trouwens
in je bed is ook
had ik al gezegd dat paella niet oke is?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wil je een boomtak in je hol gerost hebben, zó hard dat hij er bij je mond weer uitkomt?.
Onderschat de kwaliteit van zo'n fantastisch buitenlands gerecht niet, ja!
Begin maar vast met vaseline smeren.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef mordradead het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat paella niet oke is?
subtiele vrouwen, heerlijckquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Wil je een boomtak in je hol gerost hebben, zó hard dat hij er bij je mond weer uitkomt?.
ga je nog lief voor hem zijn ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Begin maar vast met vaseline smeren.
Die troep is niet te vretenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:40 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Die gozers eten toch alleen maar pepernotenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:41 schreef mordradead het volgende:
mocht iemand mij dat voorschotelen dan zeg ik: IK ben verdomme zwarte piet niet
Help je een geschikte boomtak te zoeken?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:42 schreef killswitch het volgende:
[..]
ga je nog lief voor hem zijn ook
gewoon die boomstam, hoppa, met grote kracht naar binnen rammen
staat hier voor de deur een eik met een diameter van een kleine meter, gewoon uit de grond rukken en hoppaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Help je een geschikte boomtak te zoeken?.
Gut kun je dat zelf niet? Janklatquote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:44 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Help je een geschikte boomtak te zoeken?.
Ja, sorry. Was even bezig.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze legt net die boom op een dieplader, heb ik gehoord.
Kappen? Met wortels en al uit de grond rukken! Het moet niet te gladjes verlopen hoor!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:00 schreef mordradead het volgende:
die boom kun je lokaal ook wel kappen lijkt mij
Is dat een synoniem voor schijten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 19:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ze legt net die boom op een dieplader, heb ik gehoord.
*proest*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor schijten?
Er valt hier helemaal niks te lachen. Alleen als ik tegen je praat en zeg [LACH!] dan lach je. Ben je al klaar met die boom er uit te rukken? [LACH!].quote:
ze lacht toch ook helemaal nietquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:17 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Er valt hier helemaal niks te lachen. Alleen als ik tegen je praat en zeg [LACH!] dan lach je. Ben je al klaar met die boom er uit te rukken? [LACH!].
Er is maar één iemand die dat kan beantwoorden, meen ik. En ik ben het niet, voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Is dat een synoniem voor schijten?
Ik probeer een goede oplossing te vinden om hem met het grootste gemak uit de aarde te rukken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:25 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Oh. Dan kun je die post vergeten. Heb je die boom al?
Al een idee van hoe en wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik probeer een goede oplossing te vinden om hem met het grootste gemak uit de aarde te rukken.
*pakt hijskraan en tilt boom uit de grondquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:36 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ik probeer een goede oplossing te vinden om hem met het grootste gemak uit de aarde te rukken.
Verrader! Je helpt een vrouw die ons manmenschen wil vernietigenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
*pakt hijskraan en tilt boom uit de grond
asje
Hmm, ik weet het niet, maar de vrouwen in [BeF] hebben het voornamelijk op jou voorzien, Blubaap. Wie zijn wij dan om ze niet te helpen, zodat ze wat vrolijker worden?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:59 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Verrader! Je helpt een vrouw die ons manmenschen wil vernietigen.
Hodfr, da's nog bijna lastig ookquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:02 schreef mother-mother het volgende:
zo strand was lekker , net eerst ff mail gelezen toen ik pc weer aanzette en kijk!
http://www.superlachen.nl/flash/02.04/biertappen.htm
zat erin , leuk he past hier goed denk![]()
nee hoor ze wil alleen jou vernietigenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:59 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Verrader! Je helpt een vrouw die ons manmenschen wil vernietigen.
"gefeliciteerd je hebt een perfect biertje getapt" yay ik ben goedquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:02 schreef mother-mother het volgende:
zo strand was lekker , net eerst ff mail gelezen toen ik pc weer aanzette en kijk!
http://www.superlachen.nl/flash/02.04/biertappen.htm
zat erin , leuk he past hier goed denk![]()
kan ik maar een ding op zeggen, tja vrouwen hequote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef Brilaap het volgende:
Oh dus ik ben de boeman? Alleen maar omdat ik gisteravond ff moe en chaga was. Nou JAAA zeg!!!!!.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
kan ik maar een ding op zeggen, tja vrouwen he
Je zeikt als een oud wijf zegquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:12 schreef Brilaap het volgende:
Oh dus ik ben de boeman? Alleen maar omdat ik gisteravond ff moe en chaga was. Nou JAAA zeg!!!!!.
Je zit in het buitenland of zo toch? Voor je werk?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik wat te melden heb, maar het is momenteel saai hier.
Juistem. Qatar om precies te zijn, op zee. Als je wat meer details wilt, moet je effe op m'n log kijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:30 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Je zit in het buitenland of zo toch? Voor je werk?
Op zee? En hoe heb je verbinding met internet? GPRS?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Juistem. Qatar om precies te zijn, op zee. Als je wat meer details wilt, moet je effe op m'n log kijken
Een open verbinding via de satelliet. K/U-band (keejoe-bentquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:35 schreef Brilaap het volgende:
[..]
Op zee? En hoe heb je verbinding met internet? GPRS?
En ik had 0-3 voorspeldquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een open verbinding via de satelliet. K/U-band (keejoe-bent) heet dat. 12 kB/s maximaal, maar ja, beter dan niks. Ik kan in ieder geval nu naar Radio1 luisteren naar Nederland - Duitsland
2-0!!
Wij hangen met een wk/ek ook zwart rood gele vlaggetjes in de tuinquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wakey wakey, rise and shine!
[..]
Wat ben jij voor semi-Duitser dan
*slapquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:52 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wij hangen met een wk/ek ook zwart rood gele vlaggetjes in de tuin
Killswitch: Nee, gewoon voor de lol
Nee, het scheelt niet, ik wil niet dat Nederland wintquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
*slap
ooww dan scheelt het nog
dan denk ik zo dat je pech hebtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, het scheelt niet, ik wil niet dat Nederland wint
Heb ik wel vaker, gelukkig kan ik mij afreageren op mijn vriendje, hij is nogsteeds niet stuk want ik kan nog FOK!kenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
dan denk ik zo dat je pech hebt
* Schrapt Pingwingei van potentiele-favo-fokker-lijstquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:57 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nee, het scheelt niet, ik wil niet dat Nederland wint
Stond ik daar op dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:00 schreef rompompom het volgende:
[..]
* Schrapt Pingwingei van potentiele-favo-fokker-lijst
Nee, daar staan ook hele andere mensen opquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:02 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Stond ik daar op dan?
* vereert is om op rompompom's idiootste-fokker-lijst te staan
Op welke lijst sta ik? kutusers-lijst?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, daar staan ook hele andere mensen op
Als je het letterlijk uit het Engels vertaald, heet het raaklijst.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Op welke lijst sta ik? kutusers-lijst?
Heb je die provincie Groningen nog geconfronteerd met je afbeelding?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef Brilaap het volgende:
12 kbps is niet veel rpp, maar beter dan niks.
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Heb je die provincie Groningen nog geconfronteerd met je afbeelding?![]()
Uhuh. Ik kan er mee Fok!ken en MSN'en, dus ik ben tevredenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef Brilaap het volgende:
12 kbps is niet veel rpp, maar beter dan niks.
Mooi zo. Anders was het daar heul eenzaam zonder onsquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Uhuh. Ik kan er mee Fok!ken en MSN'en, dus ik ben tevreden
Hoeveel was het?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:25 schreef Janetje het volgende:Net de laatste 35 sec van Ne-Du gekeken
Waarom herinner ik me dat nou niet eerder??
eindstand 2-2quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef Brilaap het volgende:
Oh ja het is Nederland - Duitsland vandaag. Stand van zaken plz?
moet datquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:29 schreef Janetje het volgende:
Nou kunnen we weer gewoon vriendjes zijn met onze buren...
Waar ze binnen no-time uitgekicked worden en dan kan iedereen zn oranje mutsjes weer opbergen...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:29 schreef Mr-Z het volgende:
en beter dat ze nu op hun vingers getikt worden.. dan weten ze dat ze nog hard moeten werken voor het wk
zien we dan wel weerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:32 schreef mordradead het volgende:
neen, nederland haalt de halve finale
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:32 schreef mordradead het volgende:
En dan verliezen op strafschoppen..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:32 schreef mordradead het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
En dan verliezen op strafschoppen..
www.wilkinsonsword.comquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef rompompom het volgende:
[..]Ga eens een niet stilstaande trein aan de onderkant bekijken
Ze worden steeds prachtiger, die definities van "ga 'es een trein koppen".quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef rompompom het volgende:
Zal je daar tussen passen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef rompompom het volgende:
stalkertquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ze worden steeds prachtiger, die definities van "ga 'es een trein koppen"..
Knikkerputjes ook, vroeger dan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Knikkerputje het volgende:
Doodsverwensingen zijn tof...
Nee bedankt...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:35 schreef rompompom het volgende:
Tsja, dan wordt het moeilijker voor de Mods en Admins om een doodverwensing te herkennenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:37 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ze worden steeds prachtiger, die definities van "ga 'es een trein koppen"..
Dat is waar jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee bedankt...
Wordt zo rommelig...
Nogsteeds hoor... voor kinderen dan...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:39 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Knikkerputjes ook, vroeger dan.
hoiquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:42 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Over op de "hoe-heet-die-usert-ook-weer-boomtak-verkrachting".
Mezelf verdrinken? Brr....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Kan je niet gewoon de Brulaap procedure op jezelf toepassen?
Val jij op kinderen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:43 schreef Knikkerputje het volgende:
[..]
Nogsteeds hoor... voor kinderen dan...
Pistool?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Eensch. Moet ik wel erg wanhopig zijn. Ik zou het dan snel willen doen.
*rost.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:46 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb de boom al uit de grond gehaald dus ga je gang
Brilaap, Brulaap, Blub Blub, Blubaap, etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is waar ja
Kan je niet gewoon de Brulaap procedure op jezelf toepassen?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:48 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
*rost.
En, modra-dinges? Hoe is dat nou, zo een boomtak zóver in je aars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |