Waarom nou gelijk foto's van je moeder plaatsen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef Arbeider het volgende:
Deze bedoel ik:
[afbeelding]
Harmke Pijpers
Ik vind persoonlijk Bo nogal een gedrocht. Omhooggevallen kereltje met grote mond dat vooral z'n zin wil krijgen, veel meer zie ik niet in 'm.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:02 schreef Arbeider het volgende:
Dat vage gedrocht dan wat er naast zit, met die opmaak.
Is het een man? nee
Is het een vrouw? nee
Is het een mens? nee!!!!
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:26 schreef Arbeider het volgende:
Deze bedoel ik:
[afbeelding]
Harmke Pijpers
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:34 schreef Arbeider het volgende:
[..]
Geef maar op, ze is niemand anders dan JOUW vader én moeder!![]()
Ik heb alvast een antwoord op jouw vraag.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef Simmertje het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Jan Joost van Gangelen (alleen die naam is walgelijk) wel een relaxte gast. Maar ik heb vooral een hekel aan die nieuwslezer, ik heb als Diemenaar al jaren naar zijn kop moeten kijken op de regionale zender AT5.
Dat zal wellicht ook één van de nieuwsprogramma's zijn waar ik vaak naar zal kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:23 schreef gitaarsnaar het volgende:
Het programma is best aardig eigenlijk. Vooral Beau komt geestig uit de hoek
Daphne Bunskoekquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:33 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Hij() moet er echt uit man..ze hebben daar een lekker wijf nodig, zoals RTL Boulevard heeft.
( ben ff dr naam kwijt)
![]()
Sorry hoor maar ik vind dat wijf dus zo'n enorme graftak. Ze heeft de sexuele uitstraling van een pollepel en het charisma van een kever die op zijn rug ligt en probeert terug te krabbelen op zijn pootjes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |