Waarschijnlijk in turkse badhuizenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:07 schreef Vikingsmeisje het volgende:
TS heeft het wel over "iedereen", vraag ik me nu even af op welke plaatsen dat ie komt... Of wil ik dat niet weten??
Wat trouwens bij mijn weten best gangbaar is.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:04 schreef p-etr-a het volgende:
Jij hebt een tuit.
Das handig om te weten... Maar helaas, in dit geval gaat het om de zichtbaarheid van de eikel in slappe toestand...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef garfield_rules het volgende:
euhm, kan dom klinken maar als hij bij mij stijf is dat staat ie ook recht, dus maw, staat die naast mijn buik ipv dat ie een kilometer vooruit steekt...
Heeft met leeftijd te maken. Jij bent blijkbaar nog maar een jaartje of 18. Naarmate de man ouder wordt, gaat de erectie meer horizontaal staan.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef garfield_rules het volgende:
euhm, kan dom klinken maar als hij bij mij stijf is dat staat ie ook recht, dus maw, staat die naast mijn buik ipv dat ie een kilometer vooruit steekt...
Moet ik daar ook nog op letten??? Ach, als ie maar lekker aanvoelt, is mijn mottoquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Wat trouwens bij mijn weten best gangbaar is.
Trouwens, een kilometer???quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:08 schreef garfield_rules het volgende:
Dat doet het toch wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet ik daar ook nog op letten??? Ach, als ie maar lekker aanvoelt, is mijn motto![]()
en dan lekker met je tong het smegma eronder weglikken?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:30 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Jaja, zo'n tuitje is lekker zuigen![]()
Trekvlekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
Ik ben trouwens de vriend van deze user.![]()
Eerst een beetje losschrapen met je tanden....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:45 schreef remlof het volgende:
[..]
en dan lekker met je tong het smegma eronder weglikken?![]()
Ik heb er geen maar bij m'n ex zag je de eikel in slappe toestand absoluut nooit. Bij m'n huidige vriendje ook niet overigens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:51 schreef Nano het volgende:
Hebben jullie allemaal zo`n penis?
die had toch ook al een darwinnominatie ? ..zal ik deze achterwege laten ?quote:
Offtopic: Roep je het niet te hard?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 16:10 schreef Navi2005 het volgende:
verkapt mijn-lul-is-maar-6-cm-stijf topic
Alles klopt bij mij, behalve dat laatste...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:28 schreef erodome het volgende:
De man op de foto is besneden, die heeft dus geen voorhuid.
Normaliter is het zo dat bij een onbesneden penis in slappe toestand de voorhuid de eikel omhult en in stijve toestand de eikel naar buiten komt gluren, maar de een heeft een langere voorhuid dan de ander, dus bij sommige omhult de voorhuid de eikel nog als hij stijf is.
Dit is geen enkel probleem zolang je de voorhuid maar wel terug kan halen, kan dat niet dan wordt het tijd voor een kleine aanpassing
Eventjes langs de huisarts gaan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:38 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Alles klopt bij mij, behalve dat laatste...
Wat nu?
Hm.....zie ik niet zo zitten eigenlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:39 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Eventjes langs de huisarts gaan.
Kwestie van smaak héquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Hm.....zie ik niet zo zitten eigenlijk
Geen last met sex dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:45 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Hm.....zie ik niet zo zitten eigenlijk
Heb nog geen sex, geen vriendin ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Geen last met sex dan?
Ennuh, hoe hou je je eikel dan goed schoon?
Okayquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:48 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Heb nog geen sex, geen vriendin ook.
Gewoon, als 'ie in slappe toestand is. Onder de douche bijvoorbeeld.
Je bent menselijk?quote:
Misschien doe ik er dan ook wel wat aanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Okay
Kan zijn dat mocht je een vriendin krijgen en sex gaat hebben dat het pijnlijk gaat worden voor je.
Het toompje kan zelfs scheuren, leuk bloedbad geeft dat.
'kutgrappen'quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:56 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik kwam eigenlijk alleen om kutgrappen te maken over TS's rare penis!
Misschien helpt het door heel voorzichtig je voorhuid steeds wat verder over je eikel te schuiven, helpt dat ook niet en doet het pijn dan zou ik toch echt langs een dokter gaanquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 00:52 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Misschien doe ik er dan ook wel wat aan
bedankt voor je hulp
kut en penis in 1 post en dat doe je nog 2 keer ookquote:
Dus jij vind andermans penissen mooi zolang ze maar besneden zijn?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef kluivie het volgende:
Bij mij is dat ook gewoon zo hoor, vind ik trouwens mooier dan zo'n penis die helemaal verstopt is vind ik er altijd zo dom uit zien!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |