Ken je classics.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:38 schreef Herald het volgende:dat gezicht!
speelde jij niet ooit postbode in aflevering van een serie van Bert Kuizinga?
quote:
"100% sportief"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:28 schreef Copycat het volgende:
http://www.hethuisopticiens.nl/hethuis/
Daar kun je een testje doen welk type bril het beste bij jouw persoonstype past.
Ja rechthoekig dan he, niet echt een vierkantquote:
Inderdaad een klassiekerquote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ken je classics.Geweldig was dat.
4,5 uur over een bril nagedacht?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:07 schreef Aventura het volgende:
Ik heb uiteindelijk in totaal vandaag 4,5 uur zittend in de trein en/of wachtend op perrons doorgebracht, yeah
Uiteindelijk zal ik dat natuurlijk ook gaan doen, maar een beetje voorbereid ten tonele komen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:49 schreef Keroppi het volgende:
Misschien is het een te voor de hand liggende oplossing, maar waarom ga je niet gewoon brillen passen met je opticien?
Ach zie het zo, een miniscuul 'heee-psssssst-ik-heb-ook-een-brilletje-montuur' past al helemaal nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal ik dat natuurlijk ook gaan doen, maar een beetje voorbereid ten tonele komen kan geen kwaad.
En zo'n artsyfartsy 'kijk-mij-een-bril-hebben-'-montuurtje...
V.
Contactlenzen met een montuurtje, bedoel je? Nee, dat wordt het ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:39 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ach zie het zo, een miniscuul 'heee-psssssst-ik-heb-ook-een-brilletje-montuur' past al helemaal niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |