Weer lekker snugger van de Postbankquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:15 schreef VeerMans het volgende:
Hoerige kutpostbank *&@*($#&$@*(#&$
Vraag ik een nieuwe pas aan, blokkeren ze mijn oude gewoon morgen kan ik 5 dagen niet pinnen. Hoe moet ik dan treinkaartjes kopen? En dr zijn vast nog wel meer zaken waar je tegenwoordig geen geld meer in kan flikkeren
dat is nu de kracht van de postbank *graauw*quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:15 schreef VeerMans het volgende:
Hoerige kutpostbank *&@*($#&$@*(#&$
Vraag ik een nieuwe pas aan, blokkeren ze mijn oude gewoon morgen kan ik 5 dagen niet pinnen. Hoe moet ik dan treinkaartjes kopen? En dr zijn vast nog wel meer zaken waar je tegenwoordig geen geld meer in kan flikkeren
das wel een erg apart beest om als huisdier te hebben...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:45 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Waarschijnlijk knuffelbaarder dan mijn Bert
Ik ben allergisch voor knuffelbare beestjes dus zo is t ooit gekomenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:38 schreef BlueCurl het volgende:
hahaha ik ben toch wel een knuffelaar qua huisdieren hoor...
Veermans...leuke desktop wallie heb je!
ik zie geen haartjes op de foto hoor?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:42 schreef VeerMans het volgende:
Tis alleen een beetje heel erg jammer van de 2 haartjes die op mn sensor zaten toen ik de foto schoot (rechtsboven).
Moet ik nog eens weg fotosoepen
Die staat zeker in de map "Mooie meid"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:17 schreef SHERMAN het volgende:
Niks bijzonders.
[[url=http://img355.imageshack.us/img355/8924/fokbgdual7zv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Hiervoor had ik een mooie dame.![]()
Ja, had een website geript.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 12:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die staat zeker in de map "Mooie meid"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |