hallo maak al 5 lange dgn.. mag ik dan wel wat aan me weekend hebbenquote:Op donderdag 23 februari 2006 10:37 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Nee, stel je voor dat je moe wordt
Hey waar doe jij dat? werken in de "pluimvee ondersteunende sector" doe je dat bij dat bedrijf in kootwijkerbroek? (rooie bedrijfs kleding) dan ben ik je mischien wel eens tegen gekomen, ik doe dat in putten, (blauwe bedrijfskleding) verdient wel lekker voor drbijquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef Uddel het volgende:
[..]
* Uddel zwaait naar komrad en maakt hiervan een tvp
En pimpt stiekem met z'n kippenvang-vakantiebaantje..
Smeerlap, allemaal zooi wat al lang niet meer houdbaar is verkopen heah! Weg jijquote:Op maandag 27 februari 2006 18:32 schreef rubenrtv2 het volgende:
Werk in de ArenA, broodjes en drinken verkopen. Verdien 7 euro per uur (vanaf 16 jr)
quote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Smeerlap, allemaal zooi wat al lang niet meer houdbaar is verkopen heah! Weg jij
Het lijkt mij behoorlijk aan de lage kant. Maar ja, heb dan ook nooit voor het minimum loon gewerktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:44 schreef MrMiguel het volgende:
Ik ben (net) 19 en doe nu vakantiewerk, en ga daar na de vakantie voor 1 dag in de week mee door.
Ik krijg het minimumloon voor 20-jarigen, dat is ongeveer ¤4...
Klopt dit wel? Als ik alles hier zo lees heb ik het idee dat ik (veel) te weinig krijg voor een 19-jarigen, laat staan als ze zeggen dat ik het minimumloon voor 20-jarigen krijg...
![]()
Die zooi is niet over datum en eigenlijk (meestal) nog best te pruimen, alleen is het wel ontiegelijk duurquote:Op maandag 27 februari 2006 20:34 schreef Camplo het volgende:
[..]
Smeerlap, allemaal zooi wat al lang niet meer houdbaar is verkopen heah! Weg jij
Wat versta ik onder een SMS chat mod?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:48 schreef Syll het volgende:
Ja. Al is het momenteel wel het enige wat ik doe.
Ik werk als sms chat mod. en verdien 6-12 euro per uur (naar gelang mijn snelheid)
Het is kut werk en ik zoek iets vasts!Ohwja. Ik ben 20.
En 4 euro nog wat op het minimum loon klopt wel.
Ik had een vaste baan waarmee ik 4 euro en nog wat centjes per uur verdiende.
opzich lijkt me dat best lachen... kun je me pm'en hoe je eraan komt?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:19 schreef Syll het volgende:
Nee. K beantwoord 'geile' smsjes van wanhopige mannen (en soms vrouwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |