Hier ookquote:
Van hoelaat tot hoelaat werk je dan per avond? (ik woon ook in maastricht)quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:56 schreef Black-Death het volgende:
Ik ben afwasser in een visrestaurant (Sagittarius, Bredestraat 7, Maastricht) à 5 eurootjes per uur ...
Haha ik liep 2 wijken, 1 in de ochtend (90 kranten) en 1 in de middag (62 kranten) en ik ving 550 euro in de kerst...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 22:40 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Ik ken mijn abonnees redelijk goed, en ving vorig jaar rond de 800¤![]()
Als afwassen van 16 jaar of ouder is dat vanaf ongeveer half 8 tot als het rustig is twaalf uur s avonds, maar dit weekend 2x tot half 2 ongeveer... maar volgens mij zoeken ze niemand meer, maar kan altijd bellenquote:Op maandag 5 september 2005 00:13 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Van hoelaat tot hoelaat werk je dan per avond? (ik woon ook in maastricht)
Is dat ook wel een beetje leuk werk?
Logistiek medewerkerquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:36 schreef Twisted_Logic het volgende:
Even een grote kick.
Ik ben logistiek medewerker bij de Albert Heijn, verdien 3,65 euro per uur. Ik ben zeventien jaar oud. En ik ben opzoek naar iets anders, vooral omdat ik de laatste tijd heel weinig wordt ingepland.
Ach, vakkenvuller klinkt zo zielig!quote:
Hoeveel uur per maand werk je dan?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:43 schreef Airelle het volgende:
Ja, ik ben verkoopassistent in een winkel. Verdien ongeveer 150,- euro per maand (wat meer als ik ook nog vakantie heb). Het werk is behoorlijk saai, maargoed.
Dat verschil. Meestal zo'n 10 à 12 uur per week. Dus dat is ongeveer 40 uur per maand.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hoeveel uur per maand werk je dan?
Alleen de telegraaf? Ik loop de ochtendkrant (75 kranten) en daarbij zitten 6 kranten (de Telegraaf, AD, Trouw, Nederlands Dagblad, de Volkskrant het Financieel Dagblad). Doe een half uurtje over mijn wijk en krijg ¤9.30 per keer. Verder heb ik nog een zaterdagbaantje bij de post, waar ik ¤7.30 per uur verdien. Zit ongeveer op de ¤450,- in de maand.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik bezorg 6 dagen per week de telegraaf in een wijk van ongeveer 55 adressen, elke morgen een uurtje bezig. Als ik ga uitrekenen hoeveel ik per uur verdien kom ik op ongeveer 5.80 per uurOngeveer rond de 130 euro per 4 weken
Als ik een ander baantje zou kunnen vinden wat net zo goed of beter betaald neem ik het direct
Betaalde stage?quote:Op donderdag 23 februari 2006 09:50 schreef Salsagirl het volgende:
ik zit 3dgn op school van 09:00 tot 16:30
en 2 dgn stage van 09:30 tot 18:00 dus blijft niet veel over om er een bij baantje bij te hebben.. en zeker ga ik niet mijn zaterdag verpesten..
Dan zou ik hoe dan ook alle zondag avonden wel willen werken, 15 euri per uurquote:Op donderdag 23 februari 2006 09:47 schreef Flippe het volgende:
Ik werk bij een distributiecentrum van Laurus, verdien daar nu zo'n 7,50 per uur.
Op zondag avond 200 % (ongeveer), dus dat is ook lekker werken!
Oh ja, ben nu 20 jaar!
't Stoepje .. daar verkopen ze lekkere troepquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:45 schreef MJay1 het volgende:
Ik werk op de markt (t'stoepje, kent vast wel iemand). Ik ben 15 en verdien 5.50 per uur, best te doen
Ja om kwart voor 4, 's ochtends. Maar Naarden is een ochtendmarkt dus ben om half 3 s'middags thuisquote:Op donderdag 23 februari 2006 13:47 schreef XiChico het volgende:
[..]
't Stoepje .. daar verkopen ze lekkere troep.. Zeker vroeg opstaan?
Ohja, ik moet nog 1 financieel Dagblad bezorgen, maar die andere kranten worden allemaal door anderequote:Op donderdag 23 februari 2006 09:04 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Alleen de telegraaf? Ik loop de ochtendkrant (75 kranten) en daarbij zitten 6 kranten (de Telegraaf, AD, Trouw, Nederlands Dagblad, de Volkskrant het Financieel Dagblad). Doe een half uurtje over mijn wijk en krijg ¤9.30 per keer. Verder heb ik nog een zaterdagbaantje bij de post, waar ik ¤7.30 per uur verdien. Zit ongeveer op de ¤450,- in de maand.
Heb je daar veel werk in dan?quote:Op donderdag 23 februari 2006 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik doe naast mijn werk wat freelance consultancy voor een 700 Euro per dagdeel
quote:Op donderdag 23 februari 2006 18:47 schreef twetwe het volgende:
Ik ben 16 jaar en werk als schoonmaker. 6,36 in het uur(bruto) Dat levert me maandelijks in de zomervakantie rond de 500 euro op. Buiten de vakantie ongeveer 130 p/maand.
Daarnaast werk ik 'zwart' en daarvoor krijg ik zo'n 100 euro per klus. (ik maak af en toe een website voor bekende mensen of kennissen daarvan)
Wat is veel?quote:Op donderdag 23 februari 2006 17:28 schreef M3THoD_MAN het volgende:
[..]
Heb je daar veel werk in dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |