109 liev!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:10 schreef ivetje het volgende:
Dank je allemaal voor de reacties![]()
Wel grappig dat toch nog best wat mensen het kennen hier
Owja, voor de mensen die die tafels zo leuk vinden...na het tillen ervan vind je het een kut-ding. Grote tafel weegt 108 kilo
Gelaagd en gehard, hier hebben we ervaring mee, sommige mensen willen liefst een etalage als huiskamer raam of om over schuifpuien nog maar te zwijgenquote:
Bij me ouders thuis is er keer schuifpui geplaatst, hou maar op jahquote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:36 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Gelaagd en gehard, hier hebben we ervaring mee, sommige mensen willen liefst een etalage als huiskamer raam of om over schuifpuien nog maar te zwijgen.
Heel izi, door zijn gewicht. Schuiven wordt tegengegaan door een 8-tal zuignapjes die vast zitten aan het frame. Voor de rest gaat ie geen kant op, het glas ansich weegt kilotje of 80 nlquote:Hoe zit het blad vast op de poten?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:03 schreef thaduck het volgende:
Volgens mij heb ik je dan pas zien rijden bij de Lijnbaan, kwam je linksaf naar het parkeerterrein toe (voor de brandweer). Athans, ik kan me een groene gekreukte auto herinneren
quote:Ik vind btw meeting in Vianuh wel een goed idee
Komt bij de WoonExpress vandaan (net zoals zoveel dingenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 08:42 schreef MiniMuppet het volgende:
Ik vind de slaapkamer erg leuk![]()
Waar hebben jullie dat bed gekocht en hoeveel kostte het ongeveer?
Slim die zuignapjes, goed ideequote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:43 schreef thaduck het volgende:
[..]
Bij me ouders thuis is er keer schuifpui geplaatst, hou maar op jah
[..]
Heel izi, door zijn gewicht. Schuiven wordt tegengegaan door een 8-tal zuignapjes die vast zitten aan het frame. Voor de rest gaat ie geen kant op, het glas ansich weegt kilotje of 80 nl
D8 van welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij rookt toch?
Roken is ook niet mooi, het is hooguit lekker.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Dan vind ik het niet mooi.
lang geleden he!!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:03 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hey Markjeeee!!
Dank! Kom gerust is buurten
Niet op ingaan, is onze eigen dorpsgek in PTA.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:36 schreef thaduck het volgende:
[..]
Roken is ook niet mooi, het is hooguit lekker.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:03 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet op ingaan, is onze eigen dorpsgek in PTA.![]()
die komt er niet inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lang geleden he!!!!
En ja moeten we nog steets een keer doen he![]()
Komt LKM dan ook met haar grote tieten![]()
Dan zal het verschrikkelijk stil zijn in jouw huis?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:56 schreef ivetje het volgende:
[..]
die komt er niet inGrotere tieten dan die van mij zijn niet toegestaan in dit huis...
er mogen alleen mannen binnen jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:59 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dan zal het verschrikkelijk stil zijn in jouw huis?
LKM is zeg maar niet in Nederlandquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
lang geleden he!!!!
En ja moeten we nog steets een keer doen he![]()
Komt LKM dan ook met haar grote tieten![]()
Waar is die danquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:41 schreef thaduck het volgende:
[..]
LKM is zeg maar niet in Nederland
Jaloers??quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:09 schreef ivetje het volgende:
zeg zeg zeg, ontopic graagAls je het over LMK wil hebben open je er maar een topic over
waar danquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:59 schreef Conflict het volgende:
Slowchattopic is ergens anders mensen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |