Telefoonsexquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Normaal neuk jij met een muur ertussen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:18 schreef DarkDancer het volgende:
ach ik heb het er wel eens met een vriend over gehad om samen sex te hebben met een meid.
lijkt mij op zich echt wel lachen. gewoon bier drinken en elkaar afwisselen en ondertussen veel lol maken
welke dame biedt zich aan
wat hebben jullie op dan op zo'n moment? ix-tee-cee, G, speed, wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:16 schreef erodome het volgende:
Tja seksen in dezelfde ruimte, vaak genoeg gedaan en zal het ook nog wel vaker doen in mijn leven.
Kan erg leuk zijn, lekker lol maken met z'n allen, beetje seksen met je eigen partner tussendoor, naar mijn mening een ideale manier om te beginnen met wat meer, dus als je misschien trio's wil doen, of seks met andere mensen eerst beginnen met seksen in dezelfde ruimte, leer je erg snel of je ok bent met andere mensen zonder dat er dingen gebeuren die echt naar zijn als je het niet leuk vindt.
Een Breezerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
wat hebben jullie op dan op zo'n moment? ix-tee-cee, G, speed, wat?
klinkt leuk en hoe oud ben jij?quote:
voorwat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Die leeftijd allang voorbij![]()
nou ik heb nog niks te huwen..... dus ik kan wel wat 'gebruiken'quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om een BreezerBabe te zijn
Ik ben al een tijdje op huwbare leeftijd![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:00 schreef DarkDancer het volgende:
er staat een n niet achter de i...
kan een modje ff de tt aanpassen
Spannende Sjonnie biedt een Breezer aan??quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nou ik heb nog niks te huwen..... dus ik kan wel wat 'gebruiken'
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Spannende Sjonnie biedt een Breezer aan??
![]()
np 'gal'.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:09 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Koffie?? Nee dat heb ik liever als ontbijt...![]()
n0p3z, jij wel dan meisje van de vikings?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Maar Sjonnie... Zeg mij eens, om weer ontopic te komen, heb je het wel eens gedaan terwijl er nog een stel lag in dezelfde ruimte???
Conservatief?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heb wel eens met iemand liggen praten terwijl anderen het deden maar had niet de behoefte om ook te beginnen![]()
Vikingen heerschen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:25 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heb wel eens met iemand liggen praten terwijl anderen het deden maar had niet de behoefte om ook te beginnen![]()
ik weet hetquote:Op woensdag 17 augustus 2005 01:33 schreef Graveland het volgende:
[..]
Vikingen heerschen.
einde offtopic, sorry
Als dit dan maar niet bij de sexblunders komtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 02:56 schreef DarkDancer het volgende:
binnenkort heb ik weer samen met een vriend een date met onze vakantiescharrels. ben benieuwd hoe het gaat maar zal gezellig worden. na weekend van de 27ste vind je hier een verslag
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 03:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als dit dan maar niet bij de sexblunders komt![]()
Dat varieert, soms niets, soms een wietje, soms een xtc, soms ghb als het mensen zijn waar we echt ok mee zijn...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 23:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
wat hebben jullie op dan op zo'n moment? ix-tee-cee, G, speed, wat?
ok, ik word nu toch wel een beetje nieuwsgierigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:19 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat varieert, soms niets, soms een wietje, soms een xtc, soms ghb als het mensen zijn waar we echt ok mee zijn...
Geen idee, veel....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:50 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ok, ik word nu toch wel een beetje nieuwsgierigMet hoeveel (verschillende) mannen heb jij het ongeveer gedaan dan in je leven?
grappig voor het eerst een vrouw die eerlijk antwoord durft te geven.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen idee, veel....
Ik hou het niet bij ofzo, maar als ik echt serieus moet gokken(zeg meestal meer dan 50) dan denk ik dat ik wel over de 100 heenga, maar dat zijn mannen en vrouwen he en soms schiet het ineens erg snel op omdat ik op 1 avond op een leuk seksfeestje zo een stuk of 5 verschillende heb gehad.
^ & ? # van Babylon???quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen idee, veel....
Ik hou het niet bij ofzo, maar als ik echt serieus moet gokken(zeg meestal meer dan 50) dan denk ik dat ik wel over de 100 heenga, maar dat zijn mannen en vrouwen he en soms schiet het ineens erg snel op omdat ik op 1 avond op een leuk seksfeestje zo een stuk of 5 verschillende heb gehad.
Je kent Ero niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
grappig voor het eerst een vrouw die eerlijk antwoord durft te geven.
wat ik dan weer niet snap:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen idee, veel....
Ware liefde, dat heb ik, al vele en vele jaren...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 13:07 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
wat ik dan weer niet snap:
in je "jonge" jaren zijn zulke dingen natuurlijk super om een keer uit te proberen. maar op een gegeven moment heb je toch iemand waar je echt van houdt, waarom zou je dan nog anderen naaien.
toen ik 2 jaar een relatie had had ik ook geen behoefte aan anderen (niet dat ik als man zijnde niet keek) daarnaast was de sex ook zo goed dat ik er geen behoefte aan had (en sindsdien no geen betere in bed tegengekomen
)
ik snap niet helemaal waarom je sex met verschillende mensen moet hebben terwijl je een vaste relatie hebt. met "vrienden" kun je toch ook wat gaan drinken ipv te naaien?
maar jah, misschien ben ik dat betrefd redelijk conservatief of teveel rotzooi gelezen over ware liefde![]()
Yep, that's mequote:
Wat je zegt is zooo waar. En waar je op reageerde dat is heel herkenbaar!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:57 schreef erodome het volgende:
*knippologie*
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:16 schreef erodome het volgende:
Tja seksen in dezelfde ruimte, vaak genoeg gedaan en zal het ook nog wel vaker doen in mijn leven.
- beetje seksen met je eigen partner tussendoor-
Ben het met je eens dat liefde en lust aardig verschillend is, maar ik zie mezelf nog niet mijn lusten botvieren met toeschouwers...quote:Op maandag 22 augustus 2005 04:41 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Wat je zegt is zooo waar. En waar je op reageerde dat is heel herkenbaar!
T is inderdaad zo dat ik heb geleerd wat de liefde bedrijven is(om het zo maar te noemen) en gewoon je lusten botvieren! Wat een verschil!
Daarom zou ik met het desbetreffende meisje misschien nooit sex kunnen hebben in eenzelfde ruimte waar een ander koppel het ook doet.
En ook de liefde niet, trouwens..... voor ik commentaar krijgquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat liefde en lust aardig verschillend is, maar ik zie mezelf nog niet mijn lusten botvieren met toeschouwers...
Is ontzettend leuk en geil ook nog, je moet het alleen met mensen doen waarmee je goed kan opschieten zodat het gewoon erg gezellig is verder en dan zie je wel wat er van komt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 03:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat liefde en lust aardig verschillend is, maar ik zie mezelf nog niet mijn lusten botvieren met toeschouwers...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |