Jawel, maar ik was nog even met plaatjes aan het knoeienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:49 schreef Lonewolf2003 het volgende:
P.S. je bent op de hoogte dat in het vorige topic twee vroegtijdige stemmers waren
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:51 schreef Gorro het volgende:
Uiteraard stem ik op de film die ik dit weekend eindelijk op het grote doek ga zien.
In Concordia Sokolsky, misschien een tip voor je
Enschede, een takke-end weg dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Waar is dat ergens? Wanneer?
Centrum van Enschede, vrijdag-, zaterdag- en zondagavond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
![]()
Waar is dat ergens? Wanneer?
Enschedequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:32 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Centrum van Enschede, vrijdag-, zaterdag- en zondagavond.
Dat komt omdat je in het eerste geval van de beschaving af rijd en in het tweede er naar toe.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:57 schreef Sokolsky het volgende:
Grappig dat Delft - Enschede altijd veel verder blijkt te zijn dan Enschede - Delft.
Oh. Ik dacht dat het iets met het roteren van de aarde te maken had.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je in het eerste geval van de beschaving af rijd en in het tweede er naar toe.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 00:05 schreef sampoo het volgende:
[afbeelding]
"Zie ik daar mensen die voor Old Boy hebben gestemd!"
En een klein beetje voorspelbaarquote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:35 schreef Kolkus het volgende:
Met een paar mijlen afstand:
Shichinin no samurai (Seven Samurai, 1954)
Zou een mooie en terechte winnaar zijn!
Dan loop ik je dus net mis; ik heb morgen een vergadering en ga wsch. zaterdag.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:43 schreef Gorro het volgende:
Tof
Bedankt Sokolsky. Morgen de winnaar maar eens in de bios gaan kijken. Het is al weer dik 2 jaar geleden dat ik hem gezien heb.
quote:Op maandag 25 juli 2005 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En voor de voorspelling van de winnaar betreft, zet ik mijn geld op zeven zwaardvechtertjes .
Eh... mijn vorige toernooi werd ook gewonnen door films van ouder dan 10 jaar hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:20 schreef Hare het volgende:
Thanks Mister S.!
Terechte en leuke winnaar. Blijkt toch maar eens dat er films die ouder zijn dan een jaar of 10 een toernooit kunnen winnen!!!
Leuk idee. Volgens mij zijn uit Japan, China/Hong Kong en Korea genoeg films bekend om een eigen tournooitje voor te organiseren. Alleen de winnaar uit Japan en Korea zijn dan eigenlijk, als het goed is, al bekend.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:43 schreef Motoko het volgende:
en dat is zeker een goed ding
en @Sokolsky idd goed werk
misschien interessant om volgende keer niet azie als geheel te nemen maar aparte landen? Kunnen we nog dieper ingaan op bijzondere titels uit bv. Korea, Japan of China. Ben namelijk altijd geinteresseerd in titels uit die regionen die de moeite waard zijn.
Haha, idd ja, en china wordt zeker Ying Xiong.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:11 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Leuk idee. Volgens mij zijn uit Japan, China/Hong Kong en Korea genoeg films bekend om een eigen tournooitje voor te organiseren. Alleen de winnaar uit Japan en Korea zijn dan eigenlijk, als het goed is, al bekend.
Ik bedoelde ook niet dat we het niet moeten doen, omdat de winnaar al zo goed als vast staat. Dat stond die in dit tournament eigenlijk ook al. Ook voor mij is de grootste lol om nieuwe films, die ver komen, te leren kennen. Of om persoonlijke favorieten zo ver mogelijk zien te komen. Als er een leuke winnaar uitkomt is dat mooi meegenomen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef Sokolsky het volgende:
Dit soort toernooien gaan toch nooit om de winnaar?
Overigens gok ik bij China toch op Red Lantern, die bleek dit tournament erg populair te zijn.
Hoeft niet hoor, ik ken een paar heerlijke oorlogsfilms (lees: communistische propaganda anti-japan oorlogsfilms) die veeeel beter zijnquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:41 schreef Hare het volgende:
[..]
Haha, idd ja, en china wordt zeker Ying Xiong.
Ander toernooitje doen maar
Dat jij die kent betekent nog niet dat anderen die kennen. En waar waren die films tijdens dit toernooi?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:22 schreef Wuder het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik ken een paar heerlijke oorlogsfilms (lees: communistische propaganda anti-japan oorlogsfilms) die veeeel beter zijn
Reden is dat de films niet uitgegeven zijn in het Westen of worden beschouwd zoals ik al zei, als communistische propaganda.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat jij die kent betekent nog niet dat anderen die kennen. En waar waren die films tijdens dit toernooi?
En waarom deden die niet mee dan? Omdat ze niet waren genomineerd. En zonder nominatie kom je weinig ver. En aangezien Ying Xiong toch wel wordt genomineerd gaat ie het vast winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef Wuder het volgende:
[..]
Reden is dat de films niet uitgegeven zijn in het Westen of worden beschouwd zoals ik al zei, als communistische propaganda.
Er doen zowiezo geen oude Chinese films mee aan het toernooi
Ik heb de nominatie ronde ook gemistquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef Hare het volgende:
[..]
En waarom deden die niet mee dan? Omdat ze niet waren genomineerd. En zonder nominatie kom je weinig ver. En aangezien Ying Xiong toch wel wordt genomineerd gaat ie het vast winnen.
Hoewel die communistische propaganda zooi best goed kan zijn hoor, maar als niemand die gezien hebt heb je er een beetje weinig aan
Ja, ok, maar films moeten tegenwoordig 2 keer worden genomineerd voor ze mee mogen doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik heb de nominatie ronde ook gemist
Maar die oude Chinese oorlogsfilms zijn best wel lachen om te zien hoor. Rambo films, China style
De winnaar is al bekend hoor. En het is niet Oldboy.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:40 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Oldboy, lijkt me duidelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |