Reden is dat de films niet uitgegeven zijn in het Westen of worden beschouwd zoals ik al zei, als communistische propaganda.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 20:11 schreef Hare het volgende:
[..]
Dat jij die kent betekent nog niet dat anderen die kennen. En waar waren die films tijdens dit toernooi?
En waarom deden die niet mee dan? Omdat ze niet waren genomineerd. En zonder nominatie kom je weinig ver. En aangezien Ying Xiong toch wel wordt genomineerd gaat ie het vast winnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:02 schreef Wuder het volgende:
[..]
Reden is dat de films niet uitgegeven zijn in het Westen of worden beschouwd zoals ik al zei, als communistische propaganda.
Er doen zowiezo geen oude Chinese films mee aan het toernooi
Ik heb de nominatie ronde ook gemistquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:39 schreef Hare het volgende:
[..]
En waarom deden die niet mee dan? Omdat ze niet waren genomineerd. En zonder nominatie kom je weinig ver. En aangezien Ying Xiong toch wel wordt genomineerd gaat ie het vast winnen.
Hoewel die communistische propaganda zooi best goed kan zijn hoor, maar als niemand die gezien hebt heb je er een beetje weinig aan
Ja, ok, maar films moeten tegenwoordig 2 keer worden genomineerd voor ze mee mogen doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:26 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik heb de nominatie ronde ook gemist
Maar die oude Chinese oorlogsfilms zijn best wel lachen om te zien hoor. Rambo films, China style
De winnaar is al bekend hoor. En het is niet Oldboy.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:40 schreef DirtyCutFreak het volgende:
Oldboy, lijkt me duidelijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |