Production of eggs?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:34 schreef pfaf het volgende:
Ik ben een weblog begonnen.
http://eggproduction.blogspot.com/
Nog wel ontwerp-fase uiteraard.
Al die provincialen die naar Mokum komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:35 schreef SCH het volgende:
KNSM is voor het plebs, het Java is voor de elite![]()
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Al die provincialen die naar Mokum komen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"
2 Gordons op 1 avond TV... Das teveel van et goedequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:09 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk naar Gordon Ramsey dat is ook hilarisch
Erg he?quote:
IIs het een beetje hetzelfde als die 2 gratenpakhuizen van Hilton en Richie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
En ik moet nog lachen om ze ook terwijl het natuurlijk erg ranzige TV is.
Inderdaad, hier precies hetzelfdequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Erg he?
En ik moet nog lachen om ze ook terwijl het natuurlijk erg ranzige TV is.
Oudejaarsconference 1995quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:01 schreef DeTolk het volgende:
[..]
"Provincialen mogen van mij een dag in hun leven naar Amsterdam, Dagje Bijenkorf.. Artis, voor et donker opgesodemieterd"
dan pakt Bos nog een pilsjequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer een roosviceetje van de bar pakt voor de broodnodige vitamientjes
Je kan beter Appelsientje drinkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee weer een roosviceetje van de bar pakt voor de broodnodige vitamientjes
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:30 schreef appelsientje het volgende:
Een bijzonder goede avond iedereen
*Slaat de barkruk op de kop van DeTolk kapot omdat 'ie mijn pilsje paktquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 22:21 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Ik pak die andere wel, anders staat ie zo zielig alleen op de bar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |