Ben in elk geval op mijn werk.. eens kijken hoe het gaat..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:07 schreef cafca het volgende:morgen, TSE en peaceman (weer wat beter?) rustig hier
Dus eind van de week sta je gewoon op de Camping?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ben in elk geval op mijn werk.. eens kijken hoe het gaat..Maar dat ik gegaan ben is al positief.. thanx
Nee dat helaas niet. Ik zal wel komen, maar de camping niet, omdat het probleem deels een spierprobleem is en dan is slapen in een tentje niet verstandig. Helaasquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Dus eind van de week sta je gewoon op de Camping?
Balen. Maar je kunt wel gaan in ieder gevalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee dat helaas niet. Ik zal wel komen, maar de camping niet, omdat het probleem deels een spierprobleem is en dan is slapen in een tentje niet verstandig. Helaas![]()
(die had ik gisteravond al in mijn hoofd zitten voor het vervolg op de 3xA, 3xE, 3xO vraag..)quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
black uhuru
hahaha, geeft niks hoor, ik was toch niet tot de 10 gekomenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En toen werd de 'u-vraag' niet gesteld door mij...Sorry!
Ja gelukkig wel!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Balen. Maar je kunt wel gaan in ieder geval
Uurtje er vandaan, dus is te doen gelukkigquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Woon je in de buurt van LL, Peaceman? Of ga je in een hotel zitten?
Juist. (als vervolg op de M&M-vraagquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:41 schreef DaisyDuke het volgende:
2 Mars Voltaatjes?
Goed punt....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, hoe moet je het verschil weten tussen ATDI en TMV.. het zijn allebei bands die uit meer personen bestaan/bestonden dan alleen die 2 krullebollen..
Daar heb je dan ook weer gelijk in.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:45 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmm, hoe moet je het verschil weten tussen ATDI en TMV.. het zijn allebei bands die uit meer personen bestaan/bestonden dan alleen die 2 krullebollen..
Tja dat maakt het punt vrij dubieusquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook weer gelijk in.....
Ik doelde op the Mars Volta, maar At the drive in had ook gekunt natuurlijk... onduidelijke vraag van mij dus... sorry
Tol Hansse en Eagle eye Cherryquote:Op woensdag 17 augustus 2005 09:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ik dacht dat je de namen van de 2 heren wilde horen...
Ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd...quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:09 schreef DaisyDuke het volgende:
Zonder de hint had ik ze niet herkend moet ik eerlijk bekennen....
Groningse punkband geloof ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd...
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:10 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd...
The Heathroses?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:10 schreef DaisyDuke het volgende:
Net als in 2000 zullen De Heideroosjes dit jaar te zien zijn op de Nederlandse en Belgische podia met een ode aan de Amerikaanse punkband The Ramones. De Limburgers doen dat echter niet onder de naam Heideroosjes, maar onder een andere naam. Welke naam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |