nee die vraag ik niet meer, anders kan ie weer 3 x geparkeerd wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:46 schreef Grobbel het volgende:
Our Lady Peace?
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kent?
GLO had 't druk en ging vervolgens op vakantie geloof ik. Bukgeit weet ik niet, die is gewoon kwijtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:55 schreef peaceman het volgende:
Effe wat anders.... Waar zijn Bukgeit en GLO toch gebleven al lang geleden dat we die gezien hebben.... iemand een idee?
Ja maar dat is ook al meer dan een maand geleden van GLO en Bukgeit heb ik daarna nog een week gezien ofzo.....quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
GLO had 't druk en ging vervolgens op vakantie geloof ik. Bukgeit weet ik niet, die is gewoon kwijt
En hij heeft kinderen die waarschijnlijk deze week weer naar school zijn, of anders binnenkort weer moeten. Dus hij zal wel weer opduiken eerdaags.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:56 schreef peaceman het volgende:
En GLO ging ook naar Lowlands dacht ik te weten...
neequote:Op woensdag 17 augustus 2005 15:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Kennen we deze nog?
Die waren zóóó gaaf! Maar ik zoek ze niet. Deze band had in Nederland vooral een hit ergens in de jaren '90.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:04 schreef dolle_hond het volgende:
ik zou bij roberto jacketti en de scooters gaan roepen
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 16:25 schreef peaceman het volgende:
Nada Surf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |