abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:29:47 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_29690806
Eerste deel: NSE - de Talpa variant van Boulevard.

Hier verder maar.
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
ach het zal allemaal nog wel verbeteren, ze beginnen net.
Ja precies; kijk eens naare Boulevard dat was tijdens de eerste uitzendingen ook niet om aan te zien.

En buiten dat: gisteren is voor iedereen de autocue uitgevallen; die bleef hangen op 'Gaza'. :')
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:31:13 #2
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29690869
Dat verklaart een hoop dan. .
Nou ja, ik ga vanavond nog maar een keer kijken. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_29690917
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:29 schreef static het volgende:
Eerste deel: NSE - de Talpa variant van Boulevard.

Hier verder maar.
[..]

Ja precies; kijk eens naare Boulevard dat was tijdens de eerste uitzendingen ook niet om aan te zien.

En buiten dat: gisteren is voor iedereen de autocue uitgevallen; die bleef hangen op 'Gaza'.
Echt waar

ik had ook een spelfout ontdekt en dat plaatje van Gaza stond op z'n zij
pi_29690940
Ik werd er gisteren niet vrolijk van, maar het kan wel beter. Als ze maar eens nalezen wat mensen er van vonden en dat er een duidelijke structuur nodig is.Ik wil gewoon drie duidelijke blokken en niet alles door elkaar.

Ingespeeld zullen ze gedurende het seizoen wel raken, dat maakt me niet zoveel uit.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:34:08 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_29690983
Ik vond die dinges (ben d'r naam kwijt) ook helemaal niet zo slecht hoor. Ok, het is geen Bridget om te zien, maar kwaliteit heeft ze wel. Of dit wel helemaal bij d'r past is uiteraard een andere vraag. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:34:51 #6
15080 static
pi_29691002
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik werd er gisteren niet vrolijk van, maar het kan wel beter. Als ze maar eens nalezen wat mensen er van vonden en dat er een duidelijke structuur nodig is.Ik wil gewoon drie duidelijke blokken en niet alles door elkaar.
Volgens mij is dit zo'n beetje de bedoeling. Alles snel achterelkaar.
Maar dat kan altijd nog bijgeschaaft worden. Hoop ik.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_29691112
Vanavond ga ik 'm voor het eerst zien.
Ik ga het kijken met een open-mind. Misschien is het zo erg nog niet.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:39:50 #8
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29691147
Ach, natuurlijk heeft een spiksplinternieuw programma even tijd nodig om lekker te gaan lopen. In het begin is het toch even aftasten en de juiste (omgangs)vorm vinden.
Volgende week kunnen we wellicht een eerlijker oordeel vellen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29691197
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:34 schreef static het volgende:

[..]

Volgens mij is dit zo'n beetje de bedoeling. Alles snel achterelkaar.
Maar dat kan altijd nog bijgeschaaft worden. Hoop ik.

Waarom? Wat is er nou beter dan drie duidelijke blokken, waarin je alle informatie van alle actuele onderwerpen van de dag. Het hoeft er allemaal niet heel erg diep op in te gaan, maar gewoon de belangrijkste dingen. Wil je meer weten, kijk je daarna maar naar het Journaal, maar dan weet je in ieder geval alles van de dag.

Want het is natuurlijk te absurd dat ze van Jennifer Aniston naar de Gazastrook gaan en daarvan weer naar voetbal.

Geef dat maar eens door aan je neef
pi_29691444
Gister niet gezien... ben wel benieuwd .
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_29691680
Tijd nodig om lekker te gaan lopen, repeteren misschien? Iets van voorbereiding?

De regie was godsgeklaagd, of te laat, of te vroeg, of de camerawisseling was er niet. De fijne vieze powerpoint-overgangen van een drie-jarig kind waren ook niet om aan te zien.

Die domme troela kan voor geen meter presenteren.

De weerman staat voor zn eigen kaart, je kon de vrijdag niet langer dan 2 seconden lezen.

Het instarten van de banden en het afsluiten van de banden klopten niet.

De 'nieuws'-pressentator is een sulletje eersteklas dat ook voor geen meter kan presenteren.

Sommige composities klopten voor geen meter en werkten dus ook niet.

----

Dat was mijn opsomming van de vorige NSE. Lekker fijn. Het TV project van mijn klas van afgelopen jaar had nog minder fouten in het programma zitten dan NSE. Wat een troep is dit zeg.

Volgende week zal ik weer een opsomming neergooien, misschien heb ik dan nog meer om over te zeiken, gezien ik ze nu nog een beetje het voordeel van de twijfel heb gegeven.
pi_29691746
RTL Boulevard verslaat NSE

De eerste aflevering van NSE (nieuws, sport en entertainment ) met Beau van Erven Dorens trok 364.000 kijkers. De eerste aflevering in het nieuwe seizoen van concurrent RTL Boulevard werd gisteren door 1.209.000 mensen gezien.
De hele vooravond van RTL4 werd ruim beter bekeken dan die van Talpa. Met een marktaandeel van 9,3 procent (18:00/24:00 6+) was Talpa gisteren de vijfde zender van Nederland. De programma’s in de vooravond van RTL4, zoals het nieuws van half 8 en een herhaling van GTST trokken allemaal meer dan een miljoen kijkers.
Bron: Mediakrant.

pi_29691770
Ik vind alleen die opgedirkte in een vuilnizak zittende vrouw zonder kennis zo irritant. Harmke Pijpers. En zenuwachtig dat ze was... (en lelijk).

Edit: En ze is duidelijk voor het geld gegaan want het lijkt me niet dat dit haar ideale werkomgeving is gezien haar verleden.
pi_29691847
Ik vind die Pijpker wel irritant.
pi_29691851
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:39 schreef Copycat het volgende:
Ach, natuurlijk heeft een spiksplinternieuw programma even tijd nodig om lekker te gaan lopen. In het begin is het toch even aftasten en de juiste (omgangs)vorm vinden.
Volgende week kunnen we wellicht een eerlijker oordeel vellen.
precies, je kunt repeteren , maar live is toch anders, en wetende dat echt zowat heel Nederland meekijkt, en een aanzienlijk deel daarvan, de schrijvende pers iig, klaar staat om je compleet af te fakkelen helpt ook niet echt tegen de zenuwen.

Maar ja, beste stuurlui en zo...

Ik vind het veel potentie hebben, de presentatoren moeten duidelijk nog even aan elkaar wennen, niet meer dan logisch ook, dat zag je bij RTL Boulevard ook, zoals al gezegd.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:10:02 #16
15080 static
pi_29691957
Over een maandje heb ik wel een oordeel denk ik.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:10:56 #17
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_29691986
Ik zag het gisternacht toevallig en mjah, vooral erg rommelig. Presentatoren die niet weten of ze in de camera moeten kijken of naar elkaar vond ik het irritantste.
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_29692116
Wie (of eigenlijk wat) is die Harmke Pijpers eigenlijk?
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:17:26 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_29692165
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:15 schreef Fiorenza het volgende:
Wie (of eigenlijk wat) is die Harmke Pijpers eigenlijk?
quote:
Eerder was Harmke actief als presentatrice geweest bij de AVRO. Zij presenteerde Opium TV (televisie) en de radioversie van Opium.

Eerder was Harmke te zien in de programma's "Pijpers pakt uit" en "Nederland volgens Pijpers".
We kennen Harmke natuurlijk van de VPRO, waar zij radio (Het Gebouw) en televisieprogramma's presenteerde. Na een conflict stapte ze naar de AVRO. Harmke heeft ook nog bij de RVU de programma's 'Uitstappen' en 'Arabische Verkenningen' gepresenteerd. Ook was zij met haar karakteristieke ietwat bekakte stem te horen bij Discovery Channel.
Van TVBabes.com .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_29692277
ietwat? Nou: gerust HEEL bakakte stem
pi_29692458
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Van TVBabes.com .
Thanks !

tvbabes.com
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:37:52 #22
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_29692789
Tot voor kort presenteerde Pijpers ook op radio 1 het radio 1 journaal.

Tis wel een echte babe hoor:

xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_29692815
bah
pi_29693103
.

Benieuwd naar de kijkcijfrs van de rest van de week. Zullen die nog dramatischer zijn of koop John de Mol kijkonderzoek.nl op?
pi_29693525
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot voor kort presenteerde Pijpers ook op radio 1 het radio 1 journaal.

Tis wel een echte babe hoor:
[afbeelding]

Mokkel .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')