Ja precies; kijk eens naare Boulevard dat was tijdens de eerste uitzendingen ook niet om aan te zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:07 schreef DarkElf het volgende:
ach het zal allemaal nog wel verbeteren, ze beginnen net.
Echt waarquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:29 schreef static het volgende:
Eerste deel: NSE - de Talpa variant van Boulevard.
Hier verder maar.
[..]
Ja precies; kijk eens naare Boulevard dat was tijdens de eerste uitzendingen ook niet om aan te zien.
En buiten dat: gisteren is voor iedereen de autocue uitgevallen; die bleef hangen op 'Gaza'.
Volgens mij is dit zo'n beetje de bedoeling. Alles snel achterelkaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik werd er gisteren niet vrolijk van, maar het kan wel beter. Als ze maar eens nalezen wat mensen er van vonden en dat er een duidelijke structuur nodig is.Ik wil gewoon drie duidelijke blokken en niet alles door elkaar.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:34 schreef static het volgende:
[..]
Volgens mij is dit zo'n beetje de bedoeling. Alles snel achterelkaar.![]()
Maar dat kan altijd nog bijgeschaaft worden. Hoop ik.
precies, je kunt repeteren , maar live is toch anders, en wetende dat echt zowat heel Nederland meekijkt, en een aanzienlijk deel daarvan, de schrijvende pers iig, klaar staat om je compleet af te fakkelen helpt ook niet echt tegen de zenuwen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:39 schreef Copycat het volgende:
Ach, natuurlijk heeft een spiksplinternieuw programma even tijd nodig om lekker te gaan lopen. In het begin is het toch even aftasten en de juiste (omgangs)vorm vinden.
Volgende week kunnen we wellicht een eerlijker oordeel vellen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:15 schreef Fiorenza het volgende:
Wie (of eigenlijk wat) is die Harmke Pijpers eigenlijk?
Van TVBabes.comquote:Eerder was Harmke actief als presentatrice geweest bij de AVRO. Zij presenteerde Opium TV (televisie) en de radioversie van Opium.
Eerder was Harmke te zien in de programma's "Pijpers pakt uit" en "Nederland volgens Pijpers".
We kennen Harmke natuurlijk van de VPRO, waar zij radio (Het Gebouw) en televisieprogramma's presenteerde. Na een conflict stapte ze naar de AVRO. Harmke heeft ook nog bij de RVU de programma's 'Uitstappen' en 'Arabische Verkenningen' gepresenteerd. Ook was zij met haar karakteristieke ietwat bekakte stem te horen bij Discovery Channel.
Mokkelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:37 schreef Wepeel2 het volgende:
Tot voor kort presenteerde Pijpers ook op radio 1 het radio 1 journaal.
Tis wel een echte babe hoor:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |