Ik manipuleer altijd op mijn best als ik erg emotioneel ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:12 schreef Mirage het volgende:
manipulatief ?
hoe durven jullie tegen een zwanger vrouwtje..... wij zwangeren zijn al zo emotioneel en snel te kwetsen... snik.![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?![]()
tja moet wel origineel blijven. mischien een telefoonpaal ofzo? kun je af en toe nog collect bellen met een sexlijnquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn makkelijkere manieren om mij stil te krijgen hoor, maar vastbinden aan een boom zou wel stijlvol zijn.
Je was toch niet van plan om me vast te binden en dan weg te lopen?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:13 schreef Enyalius het volgende:
[..]
tja moet wel origineel blijven. mischien een telefoonpaal ofzo? kun je af en toe nog collect bellen met een sexlijn
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool!!!! Heb jij een boom in je slaapkamer?![]()
wie denk je dat aan de andere kant van de hijglijn zit dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je was toch niet van plan om me vast te binden en dan weg te lopen?
Touw kan na langere tijd tot best serieuze wonden leiden. Handboeien zijn dan beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ow nee..... Ik had verder door moeten lezen.
Een houten bed en metalen handboeien.
Nou.... geef mij persoonlijk dan dan maar touw..... houden we het natuurlijk
quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Touw kan na langere tijd tot best serieuze wonden leiden. Handboeien zijn dan beter.
Ik denk het wel. Als je zwanger bent maak je meer hormonen aan, en daardoor verwond je je sneller, en heb je sneller blauwe plekken..quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:15 schreef Mirage het volgende:
ander vraagje
Is het normaal dat je zo snel blauwe plekken krijgt als je zwanger bent ?
Weet je wel hoe je er aan komt?quote:nu is het mooi weer en kan ik geen rok aan !
Ik heb 2 behoorlijk grote blauwe plekken op mijn benen.
Ah, deels dus..quote:éénis geloof ik van Merlyn ( die heeft op mijn schoot gestaan, degene die wel eens een klimmende peuter op schoot heeft gehad weet dat dat toch best een kracht is) en één aan de achterkant van mijn onderbeen, geen idee waar die vandaan komt.
Huh? Wat is er mis mee dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
wat een nuchtere opmerking toch weer![]()
Het is een appelboom, ik heb ook nog een brandweerauto, een vissenkom met poes die over de rand kijkt, een ambulance, een luchtkasteel (op een wolk natuurlijk !), een ufo en een sterrenhemel op mijn slaapkamer.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En weeeer ben ik van de slome....... Tuuuuurlij heb je die
![]()
Ik ben nogal snel gewond, en ik vind het best prettig om niet overal de hele tijd sporen van mee te dragen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef Enyalius het volgende:
ach beetje pijn is fijn. ligt natuurlijk ook an wat voor touw je neemt. de een schuurt harder dan de ander
hoe kom je aan zo'n groot huis?? waar worden die neergezet? hoeveel huur betaal je maandelijks? hoeveel betaal je aan onderhoud van al die ufo's die door je dak neerstorten?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:18 schreef Mirage het volgende:
[..]
Het is een appelboom, ik heb ook nog een brandweerauto, een vissenkom met poes die over de rand kijkt, een ambulance, een luchtkasteel (op een wolk natuurlijk !), een ufo en een sterrenhemel op mijn slaapkamer.
dat word wat van het zachtere touw bestellen en fluffy handboeienquote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben nogal snel gewond, en ik vind het best prettig om niet overal de hele tijd sporen van mee te dragen.
ik heb een glasverzekering !quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:20 schreef Enyalius het volgende:
[..]
hoe kom je aan zo'n groot huis?? waar worden die neergezet? hoeveel huur betaal je maandelijks? hoeveel betaal je aan onderhoud van al die ufo's die door je dak neerstorten?![]()
Het scheelt als je niet iedere dezelfde verzekering aanspreekt.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 17:23 schreef Enyalius het volgende:
die verzekering die vliegt ook door het dak heen qua premies of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |