Verschil zal er altijd zijn. Maar een regering die het laat gebeuren is niet of nauwelijks beter dan de terroristen. De aanval op Irak op grond van leugens is al terrorisme op zich. Bush is terrorist number one.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Medeplichtig zijn vind ik nog steeds heel iets anders dan zelf explosieven plaatsen, hologrammen opzetten, drones op pentagon laten invliegen etc etc.
Ze hebben het niet laten gebeuren. Het overkwam ze gewoon.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:18 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Verschil zal er altijd zijn. Maar een regering die het laat gebeuren is niet of nauwelijks beter dan de terroristen. De aanval op Irak op grond van leugens is al terrorisme op zich. Bush is terrorist number one.
Er zijn genoeg niet-amerikaanse wetenschappers die de officiele theorie ondersteunen. Een van de weinige Ph. D. in de conspiracy beweging die enige geloofwaardigheid had, Steve Jones, heeft zichzelf recent redelijk ongeloofwaardig gemaakt met 'Scholars for Truth'.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Niemand krijgt toestemming of heeft het lef om er een artikel over te publiceren. De groep criminelen die amerika gekidnapped heeft probeert alles en iedereen te intimideren en manipuleren. Veel grote wetenschappelijke bladen zijn in handen van een paar grote mediacorporaties.
Buiten dat zijn er genoeg wetenschappers naar voren gekomen. Scholars for 9/11 Truth bvb, waarvan er al een is vermoord inmiddels. Matthys Levy heeft op discovery channel gezegd dat het wetenschapplijk
Zou meneer Jones een beetje aan het terugkrabbelen zijn?...quote:As described in his November 10th interview with KUTV news, Jones "is not saying this is a proven theory, but rather a hypothesis. He wants a fresh new independent investigation."
Maar je tekent toch wel he klez , want die eisen lijken me toch wel rechtvaardig en dan kunnen deze topics eindelijk allemaal dicht.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:58 schreef klez het volgende:
[..]
Er zijn genoeg niet-amerikaanse wetenschappers die de officiele theorie ondersteunen. Een van de weinige Ph. D. in de conspiracy beweging die enige geloofwaardigheid had, Steve Jones, heeft zichzelf recent redelijk ongeloofwaardig gemaakt met 'Scholars for Truth'.
http://911research.wtc7.net/essays/st911/index.html
?...
Precies.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:38 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het leuke is dat het vorig jaar nog 11 seconden waren. Nu 9?
Het zijn kreten/vragen die in de lucht worden gesteld maar waar eigenljik helemaal geen goed onderzoek naar gedaan kan worden. Hoe time je de instorting? Je ziet op een gegeven moment een bovenste stuk instorten, om vervolgens in stof te verdwijnen. Je kunt simpelweg de tijdsduur van de instorting moeilijk timen.
Daarnaast, volgens de complottheorie zouden in enkele verdiepingen (op de plek waar het vliegtuig de impact heeft gemaakt) explosieven hebben geplaatst. Die explosieven zouden dus tot explosie zijn gebracht waardoor die verdiepingen instortten.
Dat is eigenlijk precies hetzelfde als wat de officiele versie beweert, alleen bij de officiele versie waren de explosieven de brand van het vliegtuig. Overeenkomstig is dat de verdiepingen instortten.
Ik vraag me dan af, waarom zou de tijdsduur van instorten van de toren wel korter zijn door explosieven maar langer moeten duren bij een brand? Punt van instorten is bij de complottheorie de explosieven, bij de officiele versie de brand. Maar het punt van instorten is precies dezelfde plek.
Ik vind de laatse opmerking frapant. Het gebouw is dus niet volgens de natuurwetten gevallen. Want hoe het ook is gegaan. Het is in een aantal seconden gebeurd. Als je stelt dat het niet kan neem je de natuurwetten niet serieus. Mag hoor.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Sebastral het volgende:
[..]
Niemand krijgt toestemming of heeft het lef om er een artikel over te publiceren. De groep criminelen die amerika gekidnapped heeft probeert alles en iedereen te intimideren en manipuleren. Veel grote wetenschappelijke bladen zijn in handen van een paar grote mediacorporaties.
Buiten dat zijn er genoeg wetenschappers naar voren gekomen. Scholars for 9/11 Truth bvb, waarvan er al een is vermoord inmiddels. Matthys Levy heeft op discovery channel gezegd dat het wetenschapplijk gezien alleen verklaard kan worden door 'controlled demolition'. Hij en vele anderen komen aan het woord in de 9/11 revisited, were explosions used?. Enkel mainstream beeldmateriaal en analyses van mensen die de openbaarheid hebben opgezocht. Je kan de ontploffingen gewoon letterlijk aan de zijkanten eruit zien schieten.
Het kan gewoon niet dat een gebouw in 9 seconde tot fijn stof verpulverd wordt door op elkaar vallende verdiepingen..
Dus is het toch niet raar dat die wordt gevonden zoals conspiracy mensen vinden?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:02 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Niet gezien dat een heleboel zooi door de klap naar buiten is gevlogen?
Waaronder dus 1 paspoort.
een belangrijke opmerking.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:09 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Als ze het hebben laten gebeuren dan zijn ze medeplichtig.
Je zegt zelf al dat je die dingen niet weet. Maar je verdedigt wel dat je weet dat het een controlled demolition was terwijl dat wordt ondersteund of niet met de voor jouw onbeantwoorde vragen. Apart toch?quote:Op zondag 26 maart 2006 18:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Maar je tekent toch wel he klez , want die eisen lijken me toch wel rechtvaardig en dan kunnen deze topics eindelijk allemaal dicht.
http://www.thepetitionsit(...)81172?ltl=1141667399
1 paar van de eisen:
Immediate release of the full Pentagon surveillance tapes, of which five frames (only) have been released via the official ASCE report, as Judicial Watch has also requested. We further demand release of the video tape seized by FBI agents minutes after the Pentagon hit, from the fuel service station near the Pentagon, as well as any other videotape which shows the 9/11 strike on the Pentagon.
Audio tapes of interviews with air traffic controllers on-duty on 9/11 were intentionally destroyed by crushing the cassette by hand, cutting the tape into little pieces, and then dropping the pieces in different trash cans around the building. We demand an explanation for this destruction of evidence and ask that the possible existence of other copies of such tapes or perhaps of written transcripts of the interviews be pursued. All air traffic controllers on-duty on 9/11 should be allowed to testify during a public forum under oath.
On the morning of 9/11, some five "war games" or "terror drills" were being conducted by U.S. defense agencies, including one "live fly" exercise employing aircraft. These drills reportedly included the injection of false radar blips onto the screens of air traffic controllers. In addition, the government was running a simulation of a plane crashing into a building the morning of 9/11. Who was in charge of coordinating these war games and terror drills? Who had the ability to issues orders in relation to their conduct? On which screens were "false radar blips" inserted? When did such false injects commence? When were they purged from the controllers' screens? What was the effect of these activities on standard procedures for interdicting hijacked aircraft?
Als we die dingen toch 's allemaal wisten?
terwijl dat wordt ondersteund of niet met de voor jouw onbeantwoorde vragen. ?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je zegt zelf al dat je die dingen niet weet. Maar je verdedigt wel dat je weet dat het een controlled demolition was terwijl dat wordt ondersteund of niet met de voor jouw onbeantwoorde vragen. Apart toch?
Wie heeft het over MOETEN?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:28 schreef One_of_the_few het volgende:
Dat klez dat zou moeten tekenen is onzin.
Als je niet in een controlled demolition gelooft betekent niet dat je perse wel het officiel verhaal gelooft.
Als het niet een controlled demolition was dan hadden er onderaan twee grote stalen colommen moeten overblijven.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Precies.
En dat het wetenschappelijk een controlled demolition is geweest is niet zo raar. Immers op de link naar de brandweer wordt zelfs uitgelegd hoe en wat de overeenkomsten zijn.
Een gebouw dat gecontroleerd op een bepaalde manier valt houdt niet in dat als een gebouw op die manier valt dat dan ook een controlled demolition is.
Dat vergeet men bijna per definitie. Je hoort er ieder geval niks over.
Maar ja, jij bent dan ook niet diegene die denkt dat het een controlled demolition is.![]()
Vraag het de ontwerpers. Bovendien worden dergelijke gebouwen dik overstructured en ze hadden aan alles gedacht; van vliegtuigen tot aardbevingen.quote:
The Structural System of the Twin Towers
Each tower was supported by a structural core extending from its bedrock foundation to its roof. The cores were rectangular pillars with numerous large columns and girders, measuring 87 feet by 133 feet. The core structures housed the elevators, stairs, and other services. The cores had their own flooring systems, which were structurally independent of the floor diaphragms that spanned the space between the cores and the perimeter walls. The core structures, like the perimeter wall structures, were 100 percent steel-framed.
Reports on the number of core columns vary from 44 to 47. The exact arrangement of the columns is not known due to the secrecy of detailed engineering drawings of the towers. It is clear from photographs, such as the one on the right, that the core columns were abundantly cross-braced.
Establishing the true nature of the core structures is of great importance given that the most widely read document on the World Trade Center attack -- the 9/11 Commission Report -- denies their very existence, claiming the towers' cores were "hollow steel shaft[s]:"
Doe dat dan ook niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat een 9/11 topic in NWS staat. Dat haalt de 9/11 discussies uit het TRU, en daarmee kun je niet klakkeloos meer aankomen met hologram of ufo theorieen die te maken hebben met de aanvallen.
quote:Op zondag 26 maart 2006 19:31 schreef natte-flamoes het volgende:
Daarbij, ik snap niet waarom men de boeings van het wtc op een relatief makkelijke manier afdoet alszijnde hologrammen
Inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dus is het toch niet raar dat die wordt gevonden zoals conspiracy mensen vinden?
Dat paspoort is een mooie inderdaad.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:54 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat is er dan met het paspoort gebeurd?
Hier zie je duidelijk dat het puin naast de torens aanzienlijk harder valt dan de torens zelf:quote:Op zondag 26 maart 2006 16:29 schreef Sebastral het volgende:
Enkel mainstream beeldmateriaal en analyses van mensen die de openbaarheid hebben opgezocht. Je kan de ontploffingen gewoon letterlijk aan de zijkanten eruit zien schieten.
[quote]
Wat je zo hier en daar ziet is heel klein en vaak maar bij 1 raam, als het zulke grote explosies dat het hele gebouw in elkaar zakt knallen er hoe dan ook meer dan 1 of 2 ramen naar buiten, dan gaat de hele verdieping mee.
Er zit nogal verschil in de kwaliteit van glas, het is dus goed mogelijk dat er in dat gebouw een aantal vrij zwakke ruiten zitten, tel daar de trillingen en druk van het instorten bij op...
[quote]
Het kan gewoon niet dat een gebouw in 9 seconde tot fijn stof verpulverd wordt door op elkaar vallende verdiepingen..
Bron? (niet dat ik denk dat je dit zomaar verzint ofzo, maar ik wil er wel even meer over lezen.)quote:Op zondag 26 maart 2006 21:02 schreef NorthernStar het volgende:
Of de geboeide paar handen die ergens op een dak in Manhattan werden gevonden.
Ik kan je de quote uit een nieuwsbericht geven uit Newsday van 15 september 2001quote:Op zondag 26 maart 2006 21:06 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Bron? (niet dat ik denk dat je dit zomaar verzint ofzo, maar ik wil er wel even meer over lezen.)
Dit artikel is niet meer online maar als je even zoekt zijn er vast andere bronnen. Het is geen hoax iig.quote:
Some gruesome remains are discovered in the WTC ruins. Investigators find a pair of severed hands bound together with plastic handcuffs on a nearby building. They are believed to have belonged to a stewardess.
Ik heb het nist rapport gelezen naar aanleiding van dit topic: 9/11 WTC unieke beeldenquote:Op zondag 26 maart 2006 20:46 schreef Sebastral het volgende:
Each tower was supported by a structural core extending from its bedrock foundation to its roof. The cores were rectangular pillars with numerous large columns and girders, measuring 87 feet by 133 feet. The core structures housed the elevators, stairs, and other services. The cores had their own flooring systems, which were structurally independent of the floor diaphragms that spanned the space between the cores and the perimeter walls. The core structures, like the perimeter wall structures, were 100 percent steel-framed.
Reports on the number of core columns vary from 44 to 47. The exact arrangement of the columns is not known due to the secrecy of detailed engineering drawings of the towers. It is clear from photographs, such as the one on the right, that the core columns were abundantly cross-braced.
Establishing the true nature of the core structures is of great importance given that the most widely read document on the World Trade Center attack -- the 9/11 Commission Report -- denies their very existence, claiming the towers' cores were "hollow steel shaft[s]:"
En ik heb hier nog een bevestiging door CNN gevondenquote:Op zondag 26 maart 2006 21:06 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Bron? (niet dat ik denk dat je dit zomaar verzint ofzo, maar ik wil er wel even meer over lezen.)
Ok. Geen van vier zwarte dozen in het WTC (elk vliegtuig heeft er twee verschillende) zijn gevonden. Althans, verklaringen van brandweermensen die zeggen dat zij ze gevonden hebben worden tegengesproken door de autoriteiten. Ondanks dat die dingen gemaakt zijn om het grootst mogelijke geweld te doorstaan zijn ze jammerlijk verloren gegaan.quote:
The one about rescue workers finding a pair of severed hands, bound together with plastic handcuffs, on the roof of one of the buildings near ground zero? Police say the grisly story is true.
Nou dat is duidelijk. Osama heeft het gedaan.quote:
According to a number of reputable news organizations and the medical examiner's office at 30th Street and First Avenue in Manhattan, where the hands, reportedly bound in the type of plastic "Flex-Cuffs" often carried by airline personnel in order to restrain unruly passengers, were catalogued.
Voor zover ik weet zijn er wel een aantal gevonden (zo niet allemaal) maar te zwaar beschadigd om er iets mee te kunnen.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En ik heb hier nog een bevestiging door CNN gevonden
In een artikel over feiten en fictie rondom 9/11 - Hear the rumor?
[..]
Ok. Geen van vier zwarte dozen in het WTC (elk vliegtuig heeft er twee verschillende) zijn gevonden. Althans, verklaringen van brandweermensen die zeggen dat zij ze gevonden hebben worden tegengesproken door de autoriteiten. Ondanks dat die dingen gemaakt zijn om het grootst mogelijke geweld te doorstaan zijn ze jammerlijk verloren gegaan.
Dat waren het ook, aangezien je liften (ik weet niet hoeveel er waren, maar ongetwijfeld een heleboel) makkelijker door lucht heen trekt dan door massief staal.quote:Establishing the true nature of the core structures is of great importance given that the most widely read document on the World Trade Center attack -- the 9/11 Commission Report -- denies their very existence, claiming the towers' cores were "hollow steel shaft[s]:"
Die van het Pentagon en die van Flight 93 (Pennsylvania)quote:Op zondag 26 maart 2006 21:45 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er wel een aantal gevonden (zo niet allemaal) maar te zwaar beschadigd om er iets mee te kunnen.
Kan zijn maar het officiele verhaal is dat ze nooit gevonden zijn.quote:De data op die dingen wordt afaik. magnetisch opgeslagen, bij hoge temperaturen (waarbij de behuizing nog niet hoeft te smelten) ben je ze dus kwijt.
Als ze langdurig in ~1100 graden hebben gelegen (die dingen zitten achterin het vliegtuig, niet voorin net als het paspoort of de handen) ben je de gegevens die er op staan in ieder geval grotendeels kwijt.
Dit bewijst helemaal niks.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Ok. Geen van vier zwarte dozen in het WTC (elk vliegtuig heeft er twee verschillende) zijn gevonden. Althans, verklaringen van brandweermensen die zeggen dat zij ze gevonden hebben worden tegengesproken door de autoriteiten. Ondanks dat die dingen gemaakt zijn om het grootst mogelijke geweld te doorstaan zijn ze jammerlijk verloren gegaan.
Maarrrr wat vinden ze wonder boven-wonder wel? Een paspoort en een paar vastgebonden handen. Het paspoort om de daders te identificeren en de vastgebonden handen om het 'kapingsverhaal' te bevestigen. Hoe toevallig...
Zijn er niet meer voorvallen bij crashes bekend waarbij zwarte dozen of te zwaar beschadigt zijn teruggevonden? Maar waarbij wel andere zaken die zich in het vliegtuig bevonden zijn teruggevonden?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Wat was de staat van het paspoort? Zijn er meer documenten terug gevonden?quote:Maarrrr wat vinden ze wonder boven-wonder wel? Een paspoort en een paar vastgebonden handen. Het paspoort om de daders te identificeren en de vastgebonden handen om het 'kapingsverhaal' te bevestigen. Hoe toevallig...
Geen idee.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zijn er niet meer voorvallen bij crashes bekend waarbij zwarte dozen of te zwaar beschadigt zijn teruggevonden? Maar waarbij wel andere zaken die zich in het vliegtuig bevonden zijn teruggevonden?
Het was gaaf genoeg om 'de kaper' ermee te identificeren iig. Ik vermoed dat er nooit bij is gezegd in welke staat het document zich verder bevond.quote:Wat was de staat van het paspoort? Zijn er meer documenten terug gevonden?
Het gegeven dat het paspoort terug is gevonden wordt gebracht alsof dit het enige document uit de puin is teruggevonden, bovendien zou het paspoort in \ongeschonden' staat terug gevonden zijn. Maar dat 'ongeschonden' is volgens mij enkel een woord wat in de copy-paste-reeks is toegevoegd.
Nee, dat zie je wat mij betreft verkeerd. Degenen die van mening zijn dat de officiele versie niet klopt en met alternatieve verklaringen voor de gebeurtenissen komen hebben de taak die verklaringen te bewijzen. Immers, de onderzoeken die de officiele versie ondersteunen/onderbouwen bewijzen de officiele versie. In feite hoeven degenen die de officiele versie 'geloven' niet veel te doen, wat hun betreft is het een klare zaak en hoeven er ook geen topics over dit onderwerp geopend te worden. De voorvallen staan op zich. Het is niet zo dat degenen die in de 'complottheorie' geloven slechts hoeven te roepen dat de wtc's dmv explosieven gecontroleerd zijn ingestort en verder met hun armen over elkaar te gaan zitten. Zij beweren iets, dan lijkt het me ook dat je de beweringen die je maakt redelijk kunt onderbouwen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Het was gaaf genoeg om 'de kaper' ermee te identificeren iig. Ik vermoed dat er nooit bij is gezegd in welke staat het document zich verder bevond.
En nee One_of_the_few, het bewijst op zich allemaal niks. Als ik het definitieve onweerlegbare bewijs had, had ik het hier gepost. Maar ik ben hier niet degene die beweert te weten wat er is gebeurd. Dat is de Amerikaanse overheid en de mensen die de officiele lijn aanhangen. De bewijslast ligt in de eerste plaats bij hun. En een gevonden paspoort is niet genoeg.
Ik heb de tape een poos geleden gezien, ik had niet direct de indruk dat die tape nep was. Zo heel duidelijk is dat dus volgens mij niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:39 schreef BaajGuardian het volgende:
even iets anders, aangezien de discussie over explosieven eindeloos is (en ik zelf ook mijn twijfels erover heb oftewel het disinfo achtig vind)
het enige zogenaamde bewijs dat osama het gedaan zou hebben is de tape waarin hij toegeeft
deze tape is duidelijk nep
er zijn overigens wel genoeg gesprekken gevonden waarin osama duidelijk zei niks ermee te maken gehad te hebben.
om eerlijk te zijn had ik ongelovelijk veel materiaal op mn pc staan maar dat heb zo ongeveer allemaal eraf gekeild wegens ruimte gebrek en ik toch stopte met het gedoe.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef natte-flamoes het volgende:
Heb je toevallig een linkje naar de tape waarop osama toegeeft achter de aanslagen te zitten?
Dat verrast me positief!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
de reden dat ik niet meer al zo actief ben geweest is vooral door belachelijkmaking van serieuze non believers (oftewel wie de Officiele versie niet geloofd) ik wil niet geassocieerd worden met mensen die alles aanhalen als feit terwijl het net zo goed als de officiele versie vol met gaten zit.
Mja, er is toch wel een hele hoop meer bewijs hoor. Lees hfst 5 en 7 van het 9-11 Commission Report maar eens.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:39 schreef BaajGuardian het volgende:
het enige zogenaamde bewijs dat osama het gedaan zou hebben is de tape waarin hij toegeeft
deze tape is duidelijk nep
Mja, dit is wel een erg gemakkelijk antwoord.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef BaajGuardian het volgende:
pak eens een iets onafhankelijkere bron
dit is hetzelfde als het bush zelf vragen
Onafhankelijk ? Heb jij goed gelezen wie er in die commissie zaten?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef gorgg het volgende:
[..]
Mja, dit is wel een erg gemakkelijk antwoord.
Beetje zwak toch van iemand die vindt dat dit absoluut in NWS moet blijven staan. Daar horen imo conclusies uit rapporten van onafhankelijke commissies toch niet op deze manier verworpen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |