Dat waren het ook, aangezien je liften (ik weet niet hoeveel er waren, maar ongetwijfeld een heleboel) makkelijker door lucht heen trekt dan door massief staal.quote:Establishing the true nature of the core structures is of great importance given that the most widely read document on the World Trade Center attack -- the 9/11 Commission Report -- denies their very existence, claiming the towers' cores were "hollow steel shaft[s]:"
Die van het Pentagon en die van Flight 93 (Pennsylvania)quote:Op zondag 26 maart 2006 21:45 schreef RuL0R het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er wel een aantal gevonden (zo niet allemaal) maar te zwaar beschadigd om er iets mee te kunnen.
Kan zijn maar het officiele verhaal is dat ze nooit gevonden zijn.quote:De data op die dingen wordt afaik. magnetisch opgeslagen, bij hoge temperaturen (waarbij de behuizing nog niet hoeft te smelten) ben je ze dus kwijt.
Als ze langdurig in ~1100 graden hebben gelegen (die dingen zitten achterin het vliegtuig, niet voorin net als het paspoort of de handen) ben je de gegevens die er op staan in ieder geval grotendeels kwijt.
Dit bewijst helemaal niks.quote:Op zondag 26 maart 2006 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Ok. Geen van vier zwarte dozen in het WTC (elk vliegtuig heeft er twee verschillende) zijn gevonden. Althans, verklaringen van brandweermensen die zeggen dat zij ze gevonden hebben worden tegengesproken door de autoriteiten. Ondanks dat die dingen gemaakt zijn om het grootst mogelijke geweld te doorstaan zijn ze jammerlijk verloren gegaan.
Maarrrr wat vinden ze wonder boven-wonder wel? Een paspoort en een paar vastgebonden handen. Het paspoort om de daders te identificeren en de vastgebonden handen om het 'kapingsverhaal' te bevestigen. Hoe toevallig...
Zijn er niet meer voorvallen bij crashes bekend waarbij zwarte dozen of te zwaar beschadigt zijn teruggevonden? Maar waarbij wel andere zaken die zich in het vliegtuig bevonden zijn teruggevonden?quote:Op zondag 26 maart 2006 21:40 schreef NorthernStar het volgende:
Ok. Geen van vier zwarte dozen in het WTC (elk vliegtuig heeft er twee verschillende) zijn gevonden. Althans, verklaringen van brandweermensen die zeggen dat zij ze gevonden hebben worden tegengesproken door de autoriteiten. Ondanks dat die dingen gemaakt zijn om het grootst mogelijke geweld te doorstaan zijn ze jammerlijk verloren gegaan.
Wat was de staat van het paspoort? Zijn er meer documenten terug gevonden?quote:Maarrrr wat vinden ze wonder boven-wonder wel? Een paspoort en een paar vastgebonden handen. Het paspoort om de daders te identificeren en de vastgebonden handen om het 'kapingsverhaal' te bevestigen. Hoe toevallig...
Geen idee.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:06 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Zijn er niet meer voorvallen bij crashes bekend waarbij zwarte dozen of te zwaar beschadigt zijn teruggevonden? Maar waarbij wel andere zaken die zich in het vliegtuig bevonden zijn teruggevonden?
Het was gaaf genoeg om 'de kaper' ermee te identificeren iig. Ik vermoed dat er nooit bij is gezegd in welke staat het document zich verder bevond.quote:Wat was de staat van het paspoort? Zijn er meer documenten terug gevonden?
Het gegeven dat het paspoort terug is gevonden wordt gebracht alsof dit het enige document uit de puin is teruggevonden, bovendien zou het paspoort in \ongeschonden' staat terug gevonden zijn. Maar dat 'ongeschonden' is volgens mij enkel een woord wat in de copy-paste-reeks is toegevoegd.
Nee, dat zie je wat mij betreft verkeerd. Degenen die van mening zijn dat de officiele versie niet klopt en met alternatieve verklaringen voor de gebeurtenissen komen hebben de taak die verklaringen te bewijzen. Immers, de onderzoeken die de officiele versie ondersteunen/onderbouwen bewijzen de officiele versie. In feite hoeven degenen die de officiele versie 'geloven' niet veel te doen, wat hun betreft is het een klare zaak en hoeven er ook geen topics over dit onderwerp geopend te worden. De voorvallen staan op zich. Het is niet zo dat degenen die in de 'complottheorie' geloven slechts hoeven te roepen dat de wtc's dmv explosieven gecontroleerd zijn ingestort en verder met hun armen over elkaar te gaan zitten. Zij beweren iets, dan lijkt het me ook dat je de beweringen die je maakt redelijk kunt onderbouwen.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Het was gaaf genoeg om 'de kaper' ermee te identificeren iig. Ik vermoed dat er nooit bij is gezegd in welke staat het document zich verder bevond.
En nee One_of_the_few, het bewijst op zich allemaal niks. Als ik het definitieve onweerlegbare bewijs had, had ik het hier gepost. Maar ik ben hier niet degene die beweert te weten wat er is gebeurd. Dat is de Amerikaanse overheid en de mensen die de officiele lijn aanhangen. De bewijslast ligt in de eerste plaats bij hun. En een gevonden paspoort is niet genoeg.
Ik heb de tape een poos geleden gezien, ik had niet direct de indruk dat die tape nep was. Zo heel duidelijk is dat dus volgens mij niet.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:39 schreef BaajGuardian het volgende:
even iets anders, aangezien de discussie over explosieven eindeloos is (en ik zelf ook mijn twijfels erover heb oftewel het disinfo achtig vind)
het enige zogenaamde bewijs dat osama het gedaan zou hebben is de tape waarin hij toegeeft
deze tape is duidelijk nep
er zijn overigens wel genoeg gesprekken gevonden waarin osama duidelijk zei niks ermee te maken gehad te hebben.
om eerlijk te zijn had ik ongelovelijk veel materiaal op mn pc staan maar dat heb zo ongeveer allemaal eraf gekeild wegens ruimte gebrek en ik toch stopte met het gedoe.quote:Op maandag 27 maart 2006 11:07 schreef natte-flamoes het volgende:
Heb je toevallig een linkje naar de tape waarop osama toegeeft achter de aanslagen te zitten?
Dat verrast me positief!quote:Op maandag 27 maart 2006 11:43 schreef BaajGuardian het volgende:
de reden dat ik niet meer al zo actief ben geweest is vooral door belachelijkmaking van serieuze non believers (oftewel wie de Officiele versie niet geloofd) ik wil niet geassocieerd worden met mensen die alles aanhalen als feit terwijl het net zo goed als de officiele versie vol met gaten zit.
Mja, er is toch wel een hele hoop meer bewijs hoor. Lees hfst 5 en 7 van het 9-11 Commission Report maar eens.quote:Op maandag 27 maart 2006 10:39 schreef BaajGuardian het volgende:
het enige zogenaamde bewijs dat osama het gedaan zou hebben is de tape waarin hij toegeeft
deze tape is duidelijk nep
Mja, dit is wel een erg gemakkelijk antwoord.quote:Op maandag 27 maart 2006 13:34 schreef BaajGuardian het volgende:
pak eens een iets onafhankelijkere bron
dit is hetzelfde als het bush zelf vragen
Onafhankelijk ? Heb jij goed gelezen wie er in die commissie zaten?quote:Op maandag 27 maart 2006 13:56 schreef gorgg het volgende:
[..]
Mja, dit is wel een erg gemakkelijk antwoord.
Beetje zwak toch van iemand die vindt dat dit absoluut in NWS moet blijven staan. Daar horen imo conclusies uit rapporten van onafhankelijke commissies toch niet op deze manier verworpen te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |