abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36376991
Ik wil nog overwegen dat bepaalde informatie genegeerd is, omdat een aanslag in de VS sommigen wel goed zou uitkomen. (en dan denk ik eerder aan bvb de Mossad) Maar een complot van de omvang als hier wordt voorgesteld, nee, sorry...

Vijf jaar geleden trachtte ik anderen nog te overtuigen van de manipulatie en misleiding die overheden toepasten. Tegenwoordig word ik liever niet geassocieerd met de conspiracy gemeenschap. Het is momenteel zoeken naar een speld in een hooiberg, gebeurtenissen waar ik m'n bedenkingen bij heb verdwijnen tussen de overvloed aan onzinnige theorieën.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:25:57 #152
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36377195
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:13 schreef klez het volgende:

[..]

Itt de echte conspiracy links worden hier niet allerlei mensen beschuldigt zonder overtuigend bewijs, maar betreffen het gewoon technische nuanceringen van iemand die geen oordeel uitspreekt over wel/geen complot.
Dat soort objectiviteit is heel wat geloofwaardiger dan de meeste echte "conspiracy sites".
de *echte* conspiracy is dat er een paar arabieren vrijheid haten en amerika aanvielen daarvoor
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_36377225
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:29 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Maar zo'n aanslag op je eigen land plegen doet niemand.
Ik zou 's goed in de geschiedenisboeken gaan lezen als ik jouw was.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36377245
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:54 schreef klez het volgende:
Dat gebeurt ook op regelmatige basis, dat een stel jetliners in torens van 450 meter vliegen, niet waar? Knap staaltje deductie dit.
De stalen frames gingen smelten en de brandweermannen die explosies hoorden hallucineerden zeker? Wolkenkrabbers die blijven staan is nu eenmaal minder spectaculair.
quote:
Het PNAC wenste helemaal geen nieuw Pearl Harbour.
In de VS werden elke paar maanden grote oefeningen gehouden, met name in New York (ik neem aan dat je doelt op de oefening waar Giuliani het over heeft gehad voor de 911 commission).
"Gewenst" schreef ik. 9/11 kwam de PNACriminals wel goed uit en daarom acht ik het waarschijnlijk gezien de misdadige aanval op Irak dat ze op zijn minst passief hebben toegekeken. Zo'n kans laat je toch niet lopen als PNACriminal?
quote:
Incompetentie lijkt me waarschijnlijker.
Kenmerkend voor het Bush regime. Maar nogmaals, een regime dat in staat is duizenden Amerikaanse jongeren de dood in te sturen in Irak is in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11.
quote:
Als het een coverup zou zijn, dan is het een hele slechte, gezien alle info die wel naar buiten komt.
Hoe grootschaliger een operatie des te meer kans op fouten. Amerika en de wereld waren geschokt maar mensen gaan nu nadenken.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:28:25 #155
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36377252
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:16 schreef natte-flamoes het volgende:
Ik ben overigens wel blij dat een 9/11 topic in NWS staat. Dat haalt de 9/11 discussies uit het TRU, en daarmee kun je niet klakkeloos meer aankomen met hologram of ufo theorieen die te maken hebben met de aanvallen. Ik denk dat de verplaatsing van de 9/11 discussie ook voor de complottheorieen positief is omdat je als persoon niet per se een TRU inslag hebt en je door in het complottheorie te geloven en dus in TRU 9/11 topics te discusseren alwel snel een stempel opgedrukt krijgt alszijnde je bent zweverig.
Dus ik ben benieuwd waar dit naartoe gaat.
tot nu toe het enige waar ik het bij jou mee eens ben.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:32:53 #156
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_36377390
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik zou 's goed in de geschiedenisboeken gaan lezen als ik jouw was.
Dat is misschien zo, maar in dit geval wel heel onwaarschijnlijk. Ze zijn slim genoeg om te weten dat een complot van deze omvang niet onder tafel te houden is, als er echt betrokkenheid is.
Vervolgens volgt onherroepelijk de doodstraf voor de betrokkenen, ook al heten ze Bush...

Daarvoor hebben ze veel te veel verliezen en veel te weinig te winnen met deze toestanden.
We hebben het hier over mensen die al in het centrum van de macht zitten...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_36377459
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:28 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

De stalen frames gingen smelten en de brandweermannen die explosies hoorden hallucineerden zeker? Wolkenkrabbers die blijven staan is nu eenmaal minder spectaculair.
Dat mensen bij dergelijke voorvallen explosies horen is niet raar. Bij de impact van het vliegtuig in Italie werden ook explosies gehoord. Dergelijke klappen worden geinterpreteerd als explosies. Het betekent echter niet dat het ook daadwerkelijk explosies hoeven te zijn.
Dus nee, de brandweermannen halicuneerden niet, maar of het daadwerkelijk explosies waren wat ze hoorden?

Ook bij de vliegtuigcrash in een gebouw in teheran werden explosies gehoord. Daar waren echter ook geen explosies. Het geeft dus aan dat wanneer explosies gehoord worden er niet per se explosies geweest zijn.

http://www.msnbc.msn.com/id/10346431/
quote:
Witnesses initially said the C-130 hit the top of the building. But officials, including Police Chief Mortaza Talaei, said one wing of the transport plane hit the second floor as the fuselage crashed to ground, gouging out a huge crater and causing a fire that spread through the structure.

Rescue teams search through debris at the scene of an Iranian military plane crash in a heavily built-up Tehran suburb on Tuesday. A huge explosion was reported as the plane, carrying 94 people, crashed into the 10-story apartment block, killing all on board.

http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/1937976.stm
quote:
Witnesses said they heard something like a bomb
quote:
Eyewitnesses said they had heard a loud explosion.
quote:
Experts said there was no danger that the building would collapse like the World Trade Center in New York as the main concrete supports were untouched.

The plane, which Swiss air traffic control officials said was a Rockwell Commander private aircraft, made a hole in the east side on the 25th floor.

It had been flying from the town of Locarno just over the border in Switzerland, and the pilot sent an SOS message complaining of problems with landing gear before it crashed.
geen
  zondag 26 maart 2006 @ 14:36:06 #158
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36377500
wie gaan hun veroordelen dan?
zie nog niemand opstaan die hun wat kan maken

heb je enig idee hoe machtig de groep is?
of dacht je dat het er maar een handvol waren met een beetje popi jopi achtergrond?
deze mensen zitten over de hele wereld .
pi_36377612
quote:
Kenmerkend voor het Bush regime. Maar nogmaals, een regime dat in staat is duizenden Amerikaanse jongeren de dood in te sturen in Irak is in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11.
Het 'duizenden amerikaanse jongeren de dood in sturen' is inherent bij een oorlog. Dat zal elk land in een oorlog doen.
Was spanje actief bij de aanslag bij de treinen? Aanslagen in Londen, was de overheid daar actief? In beide gevallen kwamen die aanslagen als verrassingen.
geen
pi_36377693
quote:

Klik nog eens op de links die ik je net gaf.

Over die explosies:
http://www.911myths.com/html/accounts_of_explosions.html
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:45:09 #161
70154 klez
pi_36377764
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:36 schreef BaajGuardian het volgende:
wie gaan hun veroordelen dan?
zie nog niemand opstaan die hun wat kan maken

heb je enig idee hoe machtig de groep is?
of dacht je dat het er maar een handvol waren met een beetje popi jopi achtergrond?
deze mensen zitten over de hele wereld .
Om hoeveel zullen we een wedje leggen dat bij de verkiezingen in 2008 de Republikeinen het veld moeten ruimen?
Je hebt toch gezien hoe Clinton en/of Nixon door de mangel zijn gehaald in de VS? Denk je nu echt dat de Bushes en/of de Neocons boven de wet staan?
Als er betrokkenheid is, gaan ze voor de bijl.
pi_36377805
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:32 schreef klez het volgende:

[..]

Dat is misschien zo, maar in dit geval wel heel onwaarschijnlijk. Ze zijn slim genoeg om te weten dat een complot van deze omvang niet onder tafel te houden is, als er echt betrokkenheid is.
Vervolgens volgt onherroepelijk de doodstraf voor de betrokkenen, ook al heten ze Bush...

Daarvoor hebben ze veel te veel verliezen en veel te weinig te winnen met deze toestanden.
We hebben het hier over mensen die al in het centrum van de macht zitten...
Je concludeert hieruit dat ik denk dat Bush in het complot zit.
Wie zegt dat Bush de bedenker van 9-11 is ? Ik niet.
Ik vindt het nog steeds waarschijnlijker dat de Mossad erachter zit.
Of misschien de schaduw regering/big co. die Bush en Co gewoon offeren, laten ze de boel straks ploffen, martial law en de fema die de boel overneemt.

Ik ben niet de enige die dat denkt.

Will Americans be fooled again?

The American people have allowed this criminal network to assassinate many of their political leaders, military leaders, scientists, and other citizens.

The American people have also allowed the USS Liberty to be attacked, and they have done nothing yet about the attack on September 11. They ignored the mysterious breaking of the New Orleans levees, and they have done nothing about the mysterious Oklahoma City bombing.

The American people have also ignored the strange massacres at schools, such as Columbine, which appear to be much more than just a couple of teenagers on a rampage.

The American people have also ignored the mysterious burnings of churches, and mysterious explosions at oil refineries, and numerous mysterious forest and grassland fires.

It now appears that the information about 9/11 is coming out, and it appears that the criminal network is selecting some of their members to expose 9/11. Will the Americans and Europeans be fooled by this deception?

If the criminals can fool most of the Americans and Europeans into believing that George Bush is responsible for 9/11, and that Charlie Sheen, Webster Tarpley, Alex Jones, and Mike Berger are heroes, then the criminals will remain in control of the media of Europe and North America, our schools, the Federal Reserve, our banking system, our military, and the European Union.

The only way to fight back at this criminal network is to bypass their control of information. They dominate the media, including the Internet. It is up to each of us to spread information to our friends, relatives, neighbors, and coworkers. We must ignore their deceptive web sites, television programs, and magazines.

Watch out for the deceptive web sites

There are not many web sites that provide honest information. Here are a few that we can recommend:

http://www.iamthewitness.com
http://www.HugeQuestions.com
http://www.EricHufschmid.net
http://judicial-inc.biz/1_master_supreme.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_36377960
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:40 schreef natte-flamoes het volgende:

[..]

Aanslagen in Londen, was de overheid daar actief? In beide gevallen kwamen die aanslagen als verrassingen.
snik , Flamoes, jij weet toch wel beter?

London Underground Bombing 'Exercises' Took Place at Same Time as Real Attack
http://www.prisonplanet.c(...)bombingexercises.htm
Eisenhower1961.
pi_36377969
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef Resonancer het volgende:
http://judicial-inc.biz/1_master_supreme.htm
Ik houd er niet zo van overhaaste conclusies te trekken, maar je obsessie met de Mossad, wiens veronderstelde betrokkenheid op geen enkele wijze gestaafd kan worden, en je verwijzing naar een site waar de Holocaust ontkend wordt en David Duke wordt geinterviewd spreken wat mij betreft boekdelen over je gedachtengoed. Eens te meer wordt pijnlijk duidelijk door welke opvattingen het gegoochel met logica dat de ''alternatieve denkers'' kenmerkt, ingegeven is.

En Baaj, als je je niet anders kunt gedragen dan als huistiran dan keil je je computer het raam maar uit.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:52:00 #165
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36377985
zag net een prachtige post op de FP :
quote:
Zag een mooie vergelijking zostraks; Op 9-11 zijn er 3000 mensen in new york doodgegaan. En ook 24.000 mensen gestorven aan de honger, alleen gebeurd dat elke dag weer.
zegt genoeg.

bush interreseet het geen zak dat de mensen die in het wtc zaten ten tijden van de zogenaamde ramp, de pijp door vlogen
bush interreseert het ook geen zak dat het een bloedbad in irak en afghanistan is dagelijks
bush interreseert het al helemaal geen hol dat hij amerikaanse jongeren de dood in stuurt..
de neppe empathie die die walgelijke bastaard toont is om van te janken

dan nog zijn de bushes ook maar een zootje poppen voor de Tv
het is zowat net Theyrule
mensen worden zwak gehouden, burgergeweld of verzet word afgestempeld als terreur waar self proclaimed authoriteit gemachtigd is overal bruut geweld in te zetten of het nu legaal *bevonden* word door een selecte groep of niet,
wie wil er wat tegen doen?
men is zwak en bang en zal er nooit wat tegen doen,
klez je overschat de weerstand.
de botkoppigheid en ignorantie van mensen achter hun zogenaamde leiders aanlopend zat het altijd in standhouden dat er niks tegen dit soort tuig te ondernemen is, tenzij het met wederzijds geweld en veel leed is, hence de 1e en 2e wereldoorlog.
als het je beleefd.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:52:02 #166
70154 klez
pi_36377988
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:46 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je concludeert hieruit dat ik denk dat Bush in het complot zit.
Wie zegt dat Bush de bedenker van 9-11 is ? Ik niet.
Of misschien de schaduw regering/big co. die Bush en Co gewoon offeren, laten ze de boel straks ploffen, martial law en de fema die de boel overneemt.

Ik ben niet de enige die dat denkt.
Dit soort theorieen is met name bij extreem-rechts in de VS waanzinnig populair. Ik geloof er geen drol van. De westerse samenleving is niet op die wijze te controleren en te manipuleren. Onze staatsinrichting is niet in alle geledingen zo te infecteren dat dit gaat werken.

Of ben jij er zo een die denkt dat iedereen met geld en macht niet deugt?
  zondag 26 maart 2006 @ 14:53:07 #167
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36378034
de macht hoeft maar gericht te schieten en iedereen rent in paniek alle kanten op
  zondag 26 maart 2006 @ 14:54:29 #168
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36378077
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:52 schreef klez het volgende:

[..]

Dit soort theorieen is met name bij extreem-rechts in de VS waanzinnig populair. Ik geloof er geen drol van. De westerse samenleving is niet op die wijze te controleren en te manipuleren. Onze staatsinrichting is niet in alle geledingen zo te infecteren dat dit gaat werken.

Of ben jij er zo een die denkt dat iedereen met geld en macht niet deugt?
geld hebben is niet macht hebben, het geld controleren is macht over alles hebben.
  zondag 26 maart 2006 @ 14:54:37 #169
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36378081
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:48 schreef Mikrosoft het volgende:
Geen cover-up? Stalen frame gebouwen waren nog nooit ingestort. Dat het op 11 september drie keer gebeurde is toeval? Toevallig werden op 11 september grote oefeningen gehouden? Dat Atta's paspoort het geweld overleefde is weliswaar "handig" maar zuiver toevallig? Dat PNAC het nieuwe en "gewenste" Pearl Harbor kreeg is toeval? Enzovoort.
Een beetje teveel toeval allemaal.
Een regering bestaande uit PNACriminals die onder valse voorwendselen duizenden Amerikaanse jongeren in Irak de dood instuurt is niet in staat om op zijn minst passief toe te kijken op 9/11?
Wat is er dan met het paspoort gebeurd? daar neergelegd? Of kan het wel tegen vuur als de overheid een vliegtuig in een gebouw laat crashen?
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 26 maart 2006 @ 14:56:17 #170
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36378138
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:25 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

de *echte* conspiracy is dat er een paar arabieren vrijheid haten en amerika aanvielen daarvoor
geen inside job dus
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  zondag 26 maart 2006 @ 14:59:37 #171
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36378224
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:56 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

geen inside job dus
nee spuitelf houd het in context.
hij noemt de sites waar tegelicht word gegeven op de bullshit die de officiele complottheorie de wereld in gooit dus de *echte conspiracy*
terwijl de echte conspiracy dus de officiele versie is,
had mischien de nadruk anders moeten leggen.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:00:54 #172
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36378262
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

altijd maar weer die conspiracy links waar de meest idiote lulverhalen instaan, kom eens met vaststaande feiten?
De invloed van de temperatuur op het gedrag van staal is te splitsen in:
Invloed op de sterkte
Invloed op de stijfheid
Bij 400°C: 100% sterkte 75% stijfheid
Bij 600°C: 50% sterkte 30% stijfheid
Bij 800°C: 10% sterkte 10% stijfheid

Definitie vuurbelasting
Hoeveelheid warmte die per m2 vloer vrij komt bij een volledige verbranding in MJ/m2

Standaard vuurbelasting kantoor
340 - 1150 MJ/m2

Reële vuurbelasting na de crash

Verbrandingswarmte kerosine 44 MJ/kg

Stel 80% van 90.770 = 72.616 liter in het gebouw
massa 72.616 x 0,86 = 62.450 kg

Oppervlak verspreiding 63,7 x 63,7 = 4058 m2
Reële vuurbelasting:
(62.450 x 44 / 4058) + 500 = 1177 MJ/m2
Conclusie: ca. 2,4 keer hoger dan berekend
Een brand levert bij 1300°C twee maal zoveel straling dan bij 1100°C (vierde machts kromme).
Isolatie is waarschijnlijk door de enorme impact grotendeels verdwenen.
De sterkte neemt snel af.
Spanningen waren al hoger dan normaal.
200 ton extra gewicht
een groot deel van de constructie is beschadigd

http://www.brandweer.nl/cms/show/id=386303

De aanwezigheid van mogelijk grote hoeveelheden kerosine maakt dat binnen twee tot drie
minuten een temperatuur kan ontstaan van 1000 tot 1500 graden Celsius, waarbij bovendien
giftige gassen vrij kunnen komen.
http://www.tweedekamer.nl/images/Herculesrapport_tcm71-16788.pdf
And that is the news.''
  zondag 26 maart 2006 @ 15:03:52 #173
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_36378302
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:59 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

nee spuitelf houd het in context.
hij noemt de sites waar tegelicht word gegeven op de bullshit die de officiele complottheorie de wereld in gooit dus de *echte conspiracy*
terwijl de echte conspiracy dus de officiele versie is,
had mischien de nadruk anders moeten leggen.
ik geloof de officiel versie niet voor 100%, de conspiracy theorien al helemaal niet. Zeker niet die van een inside job uitgaan en technich zo zwak zijn onderbouwd dat niemand er nog een publicatie in een wetenschappelijk blad heeft gedaan.
And that is the news.''
pi_36378389
quote:
Op zondag 26 maart 2006 14:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik houd er niet zo van overhaaste conclusies te trekken, maar je obsessie met de Mossad, wiens veronderstelde betrokkenheid op geen enkele wijze gestaafd kan worden, en je verwijzing naar een site waar de Holocaust ontkend wordt en David Duke wordt geinterviewd spreken wat mij betreft boekdelen over je gedachtengoed. Eens te meer wordt pijnlijk duidelijk door welke opvattingen het gegoochel met logica dat de ''alternatieve denkers'' kenmerkt, ingegeven is.

En Baaj, als je je niet anders kunt gedragen dan als huistiran dan keil je je computer het raam maar uit.
Over overhaaste conclusies gesproken; De Mossad was de organisatie die de CIA waarschuwde voor 11 sept, dus die wisten ervan. Lijkt me dat ze er via spionage dus wel bij betrokken waren. Hoe wisten ze dat anders?
Wel 's van de israeli spy ring gehoord?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/world/europe/2294487.stm

Ik quote iemand die naar die sites verwijst, als jij daardoor mijn gedachtegoed kent, hulde, zou ik wat mee doen.
Jomanda zoekt nog wel 'n asistent.
Ik heb ook wel 's wat uit de Magriet gelezen, ben ik nu 'n huisvrouw?
Eisenhower1961.
  zondag 26 maart 2006 @ 15:09:05 #175
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_36378439
persoonlijk denk ik dat het hele explosieven verhaal juist de disinformatie is, ik find de term pull it zelf ook eerder iets betekenen als *eruit* ipv opblazen.

maar dat betekend verre van dat de rest maar een speculatie is, er zijn genoeg gaten en genoeg questionable reports, en inderdaad WAAROM word die pentagon film (de ontbrekende beelden waar het vliegtuig dus op zou *moeten* staan) niet vrijgegeven?!
daarmee zou je toch instantly die hele theorie dat er iets niet klopt ongedaan maken?
waar blijven die beelden dan hm?

waar is het onafhankelijk onderzoek?

en zoveel feiten dat dingen niet kloppen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')