maar doet het ook hetzelfde als.. ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:12 schreef super-muffin het volgende:
ook lekker. tarwe korrels. Van de euroshopper.
Gewoon uit het pak.
In het engels heet het Wheat. klinkt als.. ?
Psst; je moet de 0 en o weer even omwisselen op je toestenbordquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Jaiks.... ik heb een s0ll.gesprek de maandag-ik-k0m-brak-thuis-van-Lwlnds... en n0g 0m iets v00r 10 uur s 0chtends... ik h00p maar dat ik t kan verzetten![]()
Als je ze in deze stijl een mail stuurt om het e.e.a. uit te leggen hoef je vast nooit meer langs te komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Jaiks.... ik heb een s0ll.gesprek de maandag-ik-k0m-brak-thuis-van-Lwlnds... en n0g 0m iets v00r 10 uur s 0chtends... ik h00p maar dat ik t kan verzetten![]()
Breezerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:43 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nee, vertel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:06 schreef Tasha het volgende:
Zijn er nog meer mensen hier die na het openen van de brievenbus vandaag een glimlach op hun smoel hebben die er niet af te krijgen is?![]()
![]()
Leuke mobiele telefoonprovider heb ik.![]()
nee. tarwe is niet het zelfde als..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:43 schreef menesis het volgende:
[..]
maar doet het ook hetzelfde als.. ?![]()
bedankt voor de tip, ik denk ineens aan mijn kaartje...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hee, alle boodschappen en meeneemtips kunnen hier: Ik ga naar Lowlands en ik neem mee:
Okay, dus een blikkie unox knakworsten voldoetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:59 schreef crossover het volgende:
rookworst is goed koud te eten, knakworst is er eigenlijk niet voor bedoeld maar het smaakt toch
Luie donderquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:18 schreef maniack28 het volgende:
ow.... dan moet ik mn vriendin morgen nog ff langs de aldi sturen
no way dat het van donderdag tot maandagmiddag droog blijftquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:43 schreef greatgonzo het volgende:
wegwerp poncho's
Mooi weer wordt het!!
Enne, er is maar één echte poncho natuurlijk, eentje van de samsonic (verkopen ze die nog op festivals btw?)
Mijn zus 00k alquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:15 schreef Tasha het volgende:
Ik had een SMSje gewaagd naar de reporter actie van Orange. Die gratis telefoon heb ik niet gewonnen, maar wel twee vrijkaarten!
quote:
Is het dan z0 m0eilijk te begrijpen/bedenken dat de 'o' 0p mijn lapt0p stuk is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:44 schreef menesis het volgende:
[..]
Psst; je moet de 0 en o weer even omwisselen op je toestenbord
Nee, zij zit in ons huisje in de Bilt en de Aldi is daar om de hoek... hier is de Aldi 20 km fietsen...quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:53 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Is het dan z0 m0eilijk te begrijpen/bedenken dat de 'o' 0p mijn lapt0p stuk is?En nee...dat is niet grappig
En nee...ik heb geen zin 0m telkens te knippen en te plakken z0als ik net al heb gedaan...
Zie het andere topic in muziek... ben de titel ff kwijt, wat neem jij mee naar Lowlands ofzo heet ie..quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:51 schreef Varr het volgende:
Ok misschien een hele opsomming, maar wat nemen jullie allemaal mee...... Dit is de eerste keer dat ik naar lowlands ga, sowieso de eerste keer dat ik naar zo'n 3dagen evenement ga, dus anders ga ik zeker dingen vergeten. Bvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |