Wel 3x KT in 1 jaar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall..
Nu maar hopen dat ze niet plotseling haar weer op een andere tijd op een ander podium dumpen.
Kut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall..
Nu maar hopen dat ze niet plotseling haar weer op een andere tijd op een ander podium dumpen.
ja da's wel kut idd, wordt dus stuk van Juliette zien en al naar gelang hoe goed dat is blijven hangen of anders naar KT, zo heb ik het bedacht in elk geval...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kut.. Tegelijkertijd met Juliette én Róisín. Teveel leuke dames tegelijkertijd.
Was mijn voornemen eigenlijk al, dat geplan van bands kijken komt nooit wat vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:35 schreef Roellio het volgende:
Het mooie van alles is dat we, alle mooie plannen ten spijt, ongetwijfeld bijna heel lowlands stoned op de Alpha heuvel in de zon liggen.
hoeveel gaat er mee ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:35 schreef Roellio het volgende:
Het mooie van alles is dat we, alle mooie plannen ten spijt, ongetwijfeld bijna heel lowlands stoned op de Alpha heuvel in de zon liggen.
ja, ongeveer 180 ~ 200quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:43 schreef SicSicSics het volgende:
Hoeveel geld neemt de gemiddelde Lowlander eigenlijk mee?!? Excl. wiet drank eten en andere shit toch al gauw een euri'tje of 200 ofzo?
tot nu toe want ik kon niet meer meekrijgen op een dag ..de 2 shops hier houden zich aan de regelsquote:
Ik ook, alleen wil ik ook Apocaliptica zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:22 schreef Roellio het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig wil ik ook wel even checken!![]()
yeahquote:
Das best een goeie. Morgen maar ook maar halen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:01 schreef RichardQuest het volgende:
Koudvoedseltip: goedkope cake.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:02 schreef super-muffin het volgende:
krentenbollen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |