Pfff, weet jij dat écht nog? Dude!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Mijn fotografisch geheugen.![]()

Dan zal ik toch maar eens luisterenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is vooral grappig vind ik, pretentieloos en een heerlijk accent heeft die kerel. Echt hard niet, maar ook niet zo soft als Keane hoor![]()
Beetje Bush-achtig dus?

Dat van Bush-achtige was een vraag aan jou over nine black alps...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan zal ik toch maar eens luisteren

Vraag het me niet van vorig jaar, maar de eerste weet ik nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef Roellio het volgende:
[..]
Pfff, weet jij dat écht nog? Dude!
Enfin, ik verander 't wel.

Ow.... dat had ik niet doorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat van Bush-achtige was een vraag aan jou over nine black alps...

Ik zal ze wel eens ehm... opzoeken... Maar Art Brut is wel geinig hoor!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ow.... dat had ik niet doorEhum... ja dat kan wel, maar niet zo specifiek geluid als Bush heeft, download gewoon de cd eens
Ze zijn best goed!!!

Ik trap ook af met Beatsteaksquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef maniack28 het volgende:
hehe, ik trap af met.... euhm.... Beatsteaks... in de Alpha... waarom is alles in de Alpha
En dat gene wat ik evt. wil zien wat niet in de Alpha is valt altijd samen met iets anders wat ik wil zien wat wel in de Alpha is
Ik ben voorstander van een tent met alleen maar hardere muziek.. zoals de Grolsch in 2003Dat was nog eens vet

Zolang alles in Alpha, Charlie of Grolsch staat gaat het nog qua afstanden... Het wordt pas problematisch als je ook nog een paar keer (zoals wij) naar India en Bravo wil.... Kortom er zullen uit de planning nog wel wat acts wegvallen ben ik bang...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit wordt echt een blaren op m'n poten Lowlands, alles wat ik wil zien staat in een andere tent dit jaar.

Wel 3x KT in 1 jaar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall..
Nu maar hopen dat ze niet plotseling haar weer op een andere tijd op een ander podium dumpen.

Kut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall..
Nu maar hopen dat ze niet plotseling haar weer op een andere tijd op een ander podium dumpen.

ja da's wel kut idd, wordt dus stuk van Juliette zien en al naar gelang hoe goed dat is blijven hangen of anders naar KT, zo heb ik het bedacht in elk geval...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Kut.. Tegelijkertijd met Juliette én Róisín. Teveel leuke dames tegelijkertijd.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |