abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29692859
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:27 schreef Roellio het volgende:
bron?
Mijn fotografisch geheugen.
pi_29692977
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Mijn fotografisch geheugen.
Pfff, weet jij dat écht nog? Dude!
Enfin, ik verander 't wel.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:44:35 #63
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29692980
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het is vooral grappig vind ik, pretentieloos en een heerlijk accent heeft die kerel. Echt hard niet, maar ook niet zo soft als Keane hoor

Beetje Bush-achtig dus?
Dan zal ik toch maar eens luisteren
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:45:44 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29693011
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dan zal ik toch maar eens luisteren
Dat van Bush-achtige was een vraag aan jou over nine black alps...
pi_29693116
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:44 schreef Roellio het volgende:

[..]

Pfff, weet jij dat écht nog? Dude!
Enfin, ik verander 't wel.
Vraag het me niet van vorig jaar, maar de eerste weet ik nog
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:50:21 #66
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29693158
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:45 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat van Bush-achtige was een vraag aan jou over nine black alps...
Ow.... dat had ik niet door Ehum... ja dat kan wel, maar niet zo specifiek geluid als Bush heeft, download gewoon de cd eens Ze zijn best goed!!!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_29693281
Ach, persoonlijk baalde ik meer van het cancellen van Open Hand. En inderdaad, van de zoveelste britpopact word ik ook niet vrolijk. Best leuke muziek hoor, maar het wordt een beetje overkill zo...
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:57:10 #68
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29693394
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 16:50 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ow.... dat had ik niet door Ehum... ja dat kan wel, maar niet zo specifiek geluid als Bush heeft, download gewoon de cd eens Ze zijn best goed!!!
Ik zal ze wel eens ehm... opzoeken... Maar Art Brut is wel geinig hoor!
KT Tunstall is overigens geen britpop, maar gewoon singer/songwriter.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 16:57:19 #69
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29693400
Yep..... Open Hand leek mij ook wel leuk.... maar Johnny Panic ipv Open Hand is tenminste nog hard
pi_29693427
Hehehe, zo kan je het ook bekijken ja... Heb in ieder geval besloten om af te trappen met Polyphonic Spree, er gaat niks boven een hippiekoor om je festival mee te beginnen!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:01:26 #71
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29693534
hehe, ik trap af met.... euhm.... Beatsteaks... in de Alpha... waarom is alles in de Alpha

En dat gene wat ik evt. wil zien wat niet in de Alpha is valt altijd samen met iets anders wat ik wil zien wat wel in de Alpha is

Ik ben voorstander van een tent met alleen maar hardere muziek.. zoals de Grolsch in 2003 Dat was nog eens vet
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:03:07 #72
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29693593
volgens de blokkenschema's kom ik dit jaar het meest in Grolsch en Charlie
Aftrappen doe ik met The Blue Van.
pi_29693607
In 1998 en 1999 hadden ze nog een hele zaterdag punk en ska op de Dommelsch... Was erg geslaagd altijd (MxPx, Pennywise, the Specials, Reverend Horton Heath, etc.), vooral omdat je er meestal de hele dag kon blijven hangen. Viel me dit jaar ook op dat heel veel acts uit hetzelfde genre tegen elkaar staan geprogrammeerd....
pi_29693638
Ik ben meestal bij de Alpha, India en Bravo denk ik... Grolsch een of twee keer en de Charlie meen ik een act waar ik heen wil...
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:05:57 #75
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_29693682
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:01 schreef maniack28 het volgende:
hehe, ik trap af met.... euhm.... Beatsteaks... in de Alpha... waarom is alles in de Alpha

En dat gene wat ik evt. wil zien wat niet in de Alpha is valt altijd samen met iets anders wat ik wil zien wat wel in de Alpha is

Ik ben voorstander van een tent met alleen maar hardere muziek.. zoals de Grolsch in 2003 Dat was nog eens vet
Ik trap ook af met Beatsteaks
pi_29693742
Vrijdag kan me eerlijk gezegd niet zo bekoren..

Ik denk dat ik start met The Beatsteaks daarna Julliette & the licks in de India. Dan via Kaiser chiefs en Franz Ferdinand naar Team America; World police, uit m'n paasei bij Roni Size en dan via het 24h café weer richting bed, ofzo.
pi_29693824
Vrijdag: Polyphonic Spree, Roisin Murphy, Kaiser Chiefs, Athlete, Franz Ferdinand, Royksopp, Roni 'de Koning' Size
Zaterdag: Zuco 103, Bad Religion, Nightwish, Pixies, Audio Bullys
Zondag: Korn, Editos, QOTSA, Incubus, Nick Cave, Foo Fighters, Joost van Bellen

Alhoewel er (zeker op vrijdag) een aantal niet zullen worden afgekeken en/of afvallen...

Heb Team America op dvd trouwens en die is errug tof!!!
pi_29693833
Dit wordt echt een blaren op m'n poten Lowlands, alles wat ik wil zien staat in een andere tent dit jaar.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:12:10 #79
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29693873
Ow... toen was het nog de Dommelsch Maar wat heb ik toen ook een hoop gemist zeg

Gezien vrijdag: Boy Sets Fire, Reel Big Fish, Less Than Jake, Nightwish
Gemist vrijdag: Mars Volta (en nog steeds niet gezien Rancid Bettie Serveert

Gezien zaterdag: Lagwagon, Stereophonics, Sugarcult, Guano Apes, Live
Gemist zaterdag: niks

Gezien zondag: The Spades, The Vandals, Sum 41 (die waren kut zeg, tering hé), PJ Harvey, Foo Fighters
Gemist zonag: Heel erge spijt dat ik AFI niet gezien heb (en nog steeds niet want daarna hebben ze niet meer getourd )

Maar wat een programma was dat, als ik daar nog een keer voor zou kunnen kiezen Muzieksmaak was toen nog niet zo ver ontwikkeld, maar nu kwijl ik bij die line-up

En 2004

Gezien vrijdag: Colour of Fire, The Hives, Scissors Sisters, The Offspring en een heel klein stukje Faithless waarna ik keihard wegrende omdat het kut en warm was
Gemist vrijdag: Heideroosjes

Gezien zaterdag: Bloodhound Gang (dat was vet ), Velvet Revolver, GEM, DKM, The Darkness, Within Temptation
Gemist zaterdag: Textures en Auf der Maur (laatste was niet zo erg, want op cd klinkt het gaaf, maar heb het later live teruggezien en jezus wat zingt ze vals zeg!!! )

Gezien zondag: Tokyo Ska Paradise Orchestra (*O*), Flogging Molly, Dillenger Escape Plan (kan me alleen nog de eerst 5 minuten herrineren, voor de rest was ik knetter ), Distillers, Papa Roach en White Stripes
Gemist zondag: Van Katoen, was achteraf echt vet op tv
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:13:32 #80
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29693921
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dit wordt echt een blaren op m'n poten Lowlands, alles wat ik wil zien staat in een andere tent dit jaar.
Zolang alles in Alpha, Charlie of Grolsch staat gaat het nog qua afstanden... Het wordt pas problematisch als je ook nog een paar keer (zoals wij) naar India en Bravo wil.... Kortom er zullen uit de planning nog wel wat acts wegvallen ben ik bang...
pi_29693960
Zaterdag:
Mark Foggo, Face tomorrow, Apocalyptica (al een keer gezien dit jaar, toch ff checken), Bad Religion , Arcade Fire, Pixies, Manson, alpha dj's

Zondag:
Six Flags totdat korn begint, dropkick, QOTSA, Incubus, Nick Cave, MXPX, 2 many DJ's

zoiets?
pi_29694051
KT Tunstall. .

Nu maar hopen dat ze niet plotseling haar weer op een andere tijd op een ander podium dumpen.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:17:45 #83
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_29694065
Ow en dit jaar wordt het:

Vrijdag: Beatsteaks, Julliete and the Licks, ik geloof Kaiser Chiefs (die wil mn vriendin toch wel zien dacht ik ) of The Subways, Johnny Panic, Social Distortion en dan misschien Tom Vek ofzo... weet niet wat het is

Zaterdag: Mark Foggo's Skasters, Face Tomorrow, Apocalyptica, Bad Religion, Nightwish, Marilyn Manson (dagje Alpha dus... tenzij Bad Religion zuigt, dan ren ik hard naar C&C en kijk ik daarna Panteon Rococo)

Zondag: Enge Buren, Korn of Quit Your Dayjob, Morcheeba van afstand, Alkaline Trio, Dresden Dolls, Incubus en Foo Fighters en als afsluiter Team America

Line-up van wat ik kan zien dus best aardig net als in 2004, maar vergeleken bij 2003 (2003 line up is )
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:18:09 #84
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29694078
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall. .

Nu maar hopen dat ze niet plotseling haar weer op een andere tijd op een ander podium dumpen.
Wel 3x KT in 1 jaar!
pi_29694096
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall. .

Kut. . Tegelijkertijd met Juliette én Róisín. Teveel leuke dames tegelijkertijd.
pi_29694114
Vrijdag: Polyphonic Spree, Julliete & the Licks, Roisin Murphy, Fort Minor, Prodigy, Roni Size

Zaterdag: Pete Philly, Jeugd v. Tegenwoordig, Bad Religion, Dolf Jansen, Pixies, Marilyn Manson, Ellen Allien

Zondag: Buitenwesten, Korn, Morcheeba, QOTSA, T.Raumschmiere, Incubus, Vitalic, 2 Many Djs, The Hacker, Miss Kittin (als die de surpise is)

Zoiets heb ik in gedachte nu.....

En natuurlijk Depeche Mode
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:20:14 #87
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_29694131
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Kut. . Tegelijkertijd met Juliette én Róisín. Teveel leuke dames tegelijkertijd.
ja da's wel kut idd, wordt dus stuk van Juliette zien en al naar gelang hoe goed dat is blijven hangen of anders naar KT, zo heb ik het bedacht in elk geval...
pi_29694215
Vrijdag:
Polyphonic Spree, Juliette and the Licks, Roisin Murphy, Franz Ferdinand, Bonnie 'Prince' Billy en The Prodigy.

Zaterdag:
Coolpolitics, Zuco103, zZz, That1Guy, Ane Brun, Vive la Fete, Arcade Fire, Pixies, Marilyn Manson en Ellen Allien.

Zondag:
Amadou & Mariam, Morcheeba, Dresden Dolls, QOTSA, Heather Nova, Incubus, Nick Cave en Foo Fighters.

Al zal het wel niet helemaal gaan lukken. .
pi_29694223
De Jeugd van Tegenwoordig wil ik ook wel even checken!
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 17:24:04 #90
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_29694265
ik weet nog niet wat het wordt, want ik ken dit keer nauwelijks bands , als iemand een sampler (paar nrs alle bands) gemaakt heeft , let me know

ach .. kan het vaker proberen he

over vaker proberen gesproken ...
@ Roellio wil je de link naar de OP even toevoegen aan de OP (is een copy van je ongeedite OP en staat op een plek waar iedereen belangrijke dingen kan toevoegen}
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/LL05

[ Bericht 1% gewijzigd door coz op 16-08-2005 17:31:11 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')