Behalve de voorzitter van de jury, de heer Van Dale is niet akkoordquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:36 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
ik kijk even naar de jury ...
jury vindt het best
keelwindquote:
kweeldenquote:
waar is de W???quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:40 schreef Alexxxxx het volgende:
anders loop ik even een maand achter
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:38 schreef Blinky het volgende:
[..]
keelwind
soort boer
ik vond hem net zo leuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:45 schreef dolle_hond het volgende:
[..]te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wakerveldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:47 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kelderwave
een beetje krap, maar erg sfeervol
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vakerlenerwedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
weeldevarken (rijke stinkerd)
verkeerswandelquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:54 schreef Blinky het volgende:
[..]
vakerlenerwed
weddenschap om meer te lenen
wandelaarkeveresquote:
waddenkleverspeerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:21 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
dankverweerspeld
de ene persoon zegt "geen dank!"
de andere gebruikt de dankverweerspeld
paddenklerenweversquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
waddenkleverspeer
handig voor als je gaat wadlopen
uiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:29 schreef dolle_hond het volgende:
beginnen we met de U
Het duurt me te lang, ik doe lekker zelf de opvolger omdat 'ie mooi is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
lui
fluitquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het duurt me te lang, ik doe lekker zelf de opvolger omdat 'ie mooi is.
LUIT
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het duurt me te lang, ik doe lekker zelf de opvolger omdat 'ie mooi is.
LUIT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |