remkipquote:
krimpenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
remkip
Ik heb er een 'e' bijgedaan, zodat het dadelijk makkelijker gaat.
prikmesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
remkip
In plaats van zo'n parachute, gooien Russische straaljagers een heel badkuip uit om snelheid te verminderen op een vliegdekschip. Deskundigen binnen het Russische leger noemen dit een:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
remkip
Ooit deed Albert-Jan een reikicursus. De reikimaster vertelde over de theorie van reiki en alle energiebanen die in je lichaam zitten. De meeste cursisten vonden het oersaai, maar Albert-Jan hing aan de lippen van de docent. Na de les kwam de reikimaster naar Albert-Jan, haalde een gouden pen uit zijn borstzakje en duwde het in Albert-Jan zijn handen. "Met deze pen," vertelde de reiki-master "krijg je alle macht over alle mensen in de hele wereld. Eén pen om alles te overheersen." Albert-Jans mond viel open. Nooit zou hij meer ongezien door het leven gaan. Nooit zal hij meer uitgelachen worden door meisjes. Nooit zal hij meer blijven zitten. Een held is geboren. Hij is geen Albert-Jan meer. Hij heet nu:quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pinkmieren
van die roze of van die grote
imkerpinnenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:29 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pinkmieren
van die roze of van die grote
quote:
De Dalai was volgens mij eerderquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:47 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ooit deed Albert-Jan een reikicursus. De reikimaster vertelde over de theorie van reiki en alle energiebanen die in je lichaam zitten. De meeste cursisten vonden het oersaai, maar Albert-Jan hing aan de lippen van de docent. Na de les kwam de reikimaster naar Albert-Jan, haalde een gouden pen uit zijn borstzakje en duwde het in Albert-Jan zijn handen. "Met deze pen," vertelde de reiki-master "krijg je alle macht over alle mensen in de hele wereld. Eén pen om alles te overheersen." Albert-Jans mond viel open. Nooit zou hij meer ongezien door het leven gaan. Nooit zal hij meer uitgelachen worden door meisjes. Nooit zal hij meer blijven zitten. Een held is geboren. Hij is geen Albert-Jan meer. Hij heet nu:
reikipenman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]Knipperlicht? Of flirtgedrag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
[..]KnippermanierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
manier van knipperen, aldanniet met de ogen of met een richtingaanwijzer
nee, niet zo ernstig, slechts eenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
mannepikriem.
Spreekt voor zich lijkt me
maar blinky was eerderquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Knippermanier
manier van knipperen, aldanniet met de ogen of met een richtingaanwijzer
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:49 schreef Blinky het volgende:
[..]
mannepikriem.
Spreekt voor zich lijkt me
das zoiets als een minibekendramp?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:58 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, niet zo ernstig, slechts een
minibeenkramp
priemenpaniek (klinkt als een officiele Nederlandse titel van Basic Instinctquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:17 schreef Trein22 het volgende:
Het laatste goede woord is knippermanier!
Je hebt geen letter toegevoegd, maar een r vervangen door een e.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:22 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
priemenpaniek (klinkt als een officiele Nederlandse titel van Basic Instinct(bed, vrouw, man, ijspriem))
knippersierman?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:17 schreef Trein22 het volgende:
marinierskippen (brengen de mariniers tijdens hun lange zeereizen de nodige gezelschap)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:29 schreef freecell het volgende:
![]()
[..]
knippersierman?
Dat is de man die ik met kerst met allemaal knipperende lampjes om zijn hoofd voor mijn huis neer zet![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:17 schreef Trein22 het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:31 schreef Trein22 het volgende:
[..]
marinierskippen (brengen de mariniers tijdens hun lange zeereizen de nodige gezelschap)
inkruipmarsepein (huisjes van marsepein waar je kinderen in kan laten kruipen)quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:31 schreef Trein22 het volgende:
[..]
marinierskippen (brengen de mariniers tijdens hun lange zeereizen de nodige gezelschap)
reinmarsepeinkuipquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:42 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
inkruipmarsepein (huisjes van marsepein waar je kinderen in kan laten kruipen)
kipuitpersmanierenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
reinmarsepeinkuip
Dit is een nieuwe methode van de mensen uit TRUTH. In een badkuip vol marsepein gaan zitten om geestelijk rein te worden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
kipuitpersmanieren
de verschillende methoden om kippenbouillon te maken
[..]
kipuitpersmanieren
[..]
kipuitpersmanieren
met een v erbij komen we totquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:51 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
kipuitpersmanieren
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:55 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
met een v erbij komen we tot
pruikpermanentvisie
spierenopruimvakantiequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:02 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]![]()
![]()
Wilders
pruimenvakantiesprei
wanneer de pruimen aan de bomen hangen, heb ik vakantie, en doe ik een andere sprei op m'n bedje.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:09 schreef Trein22 het volgende:
[..]
spierenopruimvakantie
(Een vakantie voor bodybuilders die van hun spieren af willen.)
spierenopruimvakantiesquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:09 schreef Trein22 het volgende:
[..]
spierenopruimvakantie
(Een vakantie voor bodybuilders die van hun spieren af willen.)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:10 schreef komrad het volgende:
[..]
spierenopruimvakanties
flauw maar wel weer een letter erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |