Als het zo erg is dan stop je toch weerquote:
Het is helemaal niet erg, hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als het zo erg is dan stop je toch weer![]()
Wat ga je daarna doen danquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:49 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik heb wel een contract getekend tot medio 2008.
Als de bazen dan tevreden zijn over mijn werk, gaan ze kijken of ze me admin kunnen maken.quote:
Jou welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als de bazen dan tevreden zijn over mijn werk, gaan ze kijken of ze me admin kunnen maken.
Dan heeft ie een contract lopen met KD.quote:
Wat dan? PUB?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Jou wel![]()
Waar ik mod wou worden gaan ze iemand zoeken als ik net op vakantie ben
![]()
En wat voor contract...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan heeft ie een contract lopen met KD.
Denk je dat ik voor de lol bij bepaalde mensen in de kont kruipquote:
Misschien was dát wel een van de redenen dat jij het niet geworden bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik voor de lol bij bepaalde mensen in de kont kruip![]()
Zou kunnen ach volgende keer beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien was dát wel een van de redenen dat jij het niet geworden bent.
Gordon van Talpa wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Denk je dat ik voor de lol bij bepaalde mensen in de kont kruip![]()
Ja die wel.quote:
Schatjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
Hey Kiddo's
hoeveel topics heb ik gemist?!
Ik ontken alle geruchten dat ik naar RTL4 gaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:27 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Klopt het dat Bupa naar Talpa gaat????
![]()
Ik vind jou meer een Rtl7-type.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ontken alle geruchten dat ik naar RTL4 ga
Ik vind haar wel tof.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Talpa probeert kijkers te behouden door hypnose-taktiek
Gelukkig Hebben We De Foto's Nog [deel 23]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |