quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:30 schreef BVO het volgende:Dada toch! !!!!!!!!!!!!!!! Ik vind die van Brace:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M'n zusje heeft hem vaak opstaan en ik krijg er moordneigingen van..
Elize is leuk in die clip ja. . Het nummer zelf is alleen kut.
.
Ja he. . Waar zag je de clip???
enkelenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:41 schreef babette21 het volgende:
Hey Kiddo's
hoeveel topics heb ik gemist?!
De clip deed mij erg denken aan You Remind Me van Usher. Ach die hele hiphop/R&B scene in Nederland kopieert toch schaamteloos alles van de Amerikaanse artiesten.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:45 schreef BVO het volgende:Ik vind Brace een beetje een irritante stem hebben. . Zo hel, zo... mja, ik weet niet.
. En dan weer zo'n nummer van "kijk mij eens even lekker elk vrouwtje playen"
.
Heb vlagen gezien vanmiddag toen ze te gast was bij die blaffende slet op TMF (geen flauw idee hoe het programma heet). Daarin was ze inderdaad niet zo leuk als in die clip, ook al deed ze haar best met een leuk kort rokjequote:Het nummer hangt van clichés aan elkaar ja. . Inderdaad is het ook Latina ipv Latino, dat viel mij ook al gelijk op.
. Maar ze is wel leuk verder.
. Zolang ze d'r mond maar houdt, vooral live is het géén gehoor.
.
De clip was heel smaakvolquote:Ze gaat een beetje een andere kant op ja. . Maar wel een hele goede wat mij betreft.
.
Uhuh.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:52 schreef Dada het volgende:
De clip deed mij erg denken aan You Remind Me van Usher. Ach die hele hiphop/R&B scene in Nederland kopieert toch schaamteloos alles van de Amerikaanse artiesten.
Miljuschka.quote:Heb vlagen gezien vanmiddag toen ze te gast was bij die blaffende slet op TMF (geen flauw idee hoe het programma heet). Daarin was ze inderdaad niet zo leuk als in die clip, ook al deed ze haar best met een leuk kort rokje(mannen
tis ook nooit goed
)
Ik moest eerst ook even wennen aan het nummer, maar vind hem nu toch wel erg leuk.quote:De clip was heel smaakvolHet nummer zelf vond ik na één keer luisteren niet echt denderend.
Eigenlijk klopt het wel wat ze zingt, ze is echt geen latinoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:53 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond het ook wel dom van dat Latino/Latina-gebeuren.!!
Vrouw - Latina
Man - Latino
Toch?
mja, geen pret zonder Babette he...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef timbob het volgende:
er gebeurt de laatste tijd ook bar weinig hier.
Zo klopt het wel, ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:59 schreef Dada het volgende:
[..]
Eigenlijk klopt het wel wat ze zingt, ze is echt geen latino
Dat bedoelt ze ook, volgens mij.quote:Maar ik dacht dat ze meer bedoelde van "ik ben geen meisje met Spaans bloed"
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het "ik ben maar een gewone jongen" imagoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
Uhuh.. Alleen die Brace heeft het zo ontzettend hoog in z'n bol met z'n Ik heb al twee hits maar ik pak nog steeds de tram
.
Ze lijkt op een meisje uit de BNN serie Finalsquote:Miljuschka.. Die heeft een beetje een vreemd hoofd ja.
.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja, geen pret zonder Babette he...![]()
dank je... toch nog iemand die me onthaalt hierquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:02 schreef timbob het volgende:
Fijn dat je er weer bent
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
dank je... toch nog iemand die me onthaalt hier
Gefeliquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |