Ben zelf ook redelijk aan het slalommen op dit moment, hiervoor ook productiewerk gedaan en magazijn etc.quote:Op maandag 22 augustus 2005 21:08 schreef dvdfreak het volgende:
Vandaag kreeg ik werk aangeboden wat ik moet accepteren ..Leuk produktiewerk
.Morgen 5.30 opstaan
Meer mensen die zoiets doen?
Na vandaag 10 uitzendbureaus te hebben afgelopen en overal binnen een paar minuten (nouja soms moest ik wel bijna een halfuur wachten omdat er iemand voor me was of ze aan de telefoon zaten o.i.d) weer buiten te staan ('hebben jullie ook werk voor 24-32 uur in de week? 'nee we hebben helemaal niks parttimes, alleen callcentrewerk' en daar stond ik weer buiten) dacht ik dus ook 'ja doei, dikke pik, ik bel ze gewoon op met de vraag of ze uberhaupt parttime werk hebben en als ze iets hebben dan ga ik er vandaag of morgen wel langs. Scheelt me weer de moeite 35 uitzendbureaus langs te fietsen en lang te wachten voor ik aan de beurt ben -om vervolgens toch meestal binnen een minuut dus weer buiten te staan-.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:49 schreef Ratt het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die eerst eventjes bellen voordat ze een sollicitatiebrief gaan schrijven?
Zo van "Hoi, ik ben die en die, ik kan dit en dit, dat gestudeerd, dit werk gedaan, ben zo oud, hebben jullie misschien werk voor mij?" Werkt volgends mij een heel stuk sneller
Nope....ten eerste zit ik al met een studieschuld van 6000 of meer euro vanwege het niet afgemaakt hebben van mn studie (4 jaar gestudeerd, gewoon basisbeurs gehad+OV maar geen diploma dus moet ik t terugbetalen vanaf 2007).quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:10 schreef Koningin het volgende:
tulpje, kun je anders niet een opleiding gaan doen? Dat zorgt er misschien voor dat je eerder werk krijgt.
Gefeliciteerd!! Nou, je bent weer 3 maanden van de straat....quote:Op donderdag 8 september 2005 11:17 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben aangenomen na gisteren op sollicitatiegesprek en zojuist op vervolggesprek geweest te zijn! Jammer genoeg is het een contract van maar drie maanden, maar het geeft in ieder geval weer wat lucht, en ik doe met dit weer een stoot ervaring op.![]()
Dank jequote:Op donderdag 8 september 2005 11:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!! Nou, je bent weer 3 maanden van de straat....
Wat is het voor werk?
Gefeliciteerd en het klinkt ook nog leuk!quote:Op donderdag 8 september 2005 11:37 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Dank jeIk ga aan de slag bij een inburgeringsproject
![]()
Dank jequote:Op donderdag 8 september 2005 11:38 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en het klinkt ook nog leuk!
Als je er toch tussen uit gaat, dan zou ik proberen in het buitenland wat te gaan werken. Veel leuker toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 13:56 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik heb besloten er een jaartje tussen uit te gaan (tussen het wisselen van opleiding) en te gaan werken. NU heb ik alleen een VWO-diploma dus leuke baantjes zullen er wel niet zijn voor mij. Iemand nog tips waar ik moet kijken (wel veel werkervaring in de evenementenbranhe)
Ja, lijkt me ook wel zo relaxed. Kijk anders of je een deel van het jaar vrijwilligerswerk ofzo kunt doen, is echt geweldig om te doen...quote:Op donderdag 8 september 2005 14:15 schreef Koningin het volgende:
[..]
Als je er toch tussen uit gaat, dan zou ik proberen in het buitenland wat te gaan werken. Veel leuker toch?
Ik heb mijn contract net getekend! En ik moet nog afstuderen, dus er is in ieder geval één potentieel werkloze minder, helpt dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:28 schreef Koningin het volgende:
*geeft een schop tegen dit topic!
Hoe gaat het met de werkelozen onder ons??
Ik ben nog steeds bij dezelfde baas, maar blijf om me heen kijken. Er is alleen weinig aantrekkelijks in de aanbieding.
Helpt zeker!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:32 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb mijn contract net getekend! En ik moet nog afstuderen, dus er is in ieder geval één potentieel werkloze minder, helpt dat?
Bankieren in Londen, zin in!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Helpt zeker!
Gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?
Je (als ik jou was zou ik het doen) zou ook cursussen kunnen gaan volgen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:36 schreef tulpje6 het volgende:
koningin hoe gaat het met jouw efforts?quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Helpt zeker!
Gefeliciteerd! Wat voor werk ga je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |