1) Oké, wat ik alleen vind, is dat het zo mooi is wat hij allemaal kan dat het extreme geweld daarvan wat afleidt.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
1. het is een vechtfilm, die kan niet geweldadidig genoeg zijn.
2. het is Tony Jaa, die kan niet geweldadig genoeg zijn.
3. zo geweldadig is ie niet, er worden op een gegeven moment alleen erg veel botten gebroken.
ik vind 'm echt niet zo geweldadig hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
1) Oké, wat ik alleen vind, is dat het zo mooi is wat hij allemaal kan dat het extreme geweld daarvan wat afleidt.
2) Oké.
3) Is dat een grap?![]()
Oh.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik vind 'm echt niet zo geweldadig hoorkijk jij maar eens Ichi the Killer ofzo.
Beter dan Bruce Leequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
meteen kijken, die heb ik op dvd gekocht!
ik vind die gast beter dan Bruce Lee en Jackie Chan bij elkaar.
Ong Bak is trouwens ook helemaal zonder touwen e.d. opgenomen, dus alles wat hij doet kan hij ook echt. Ik weet niet hoe het is bij deze film.
quote:
Kan niet tippen?? Ach man Bruce Lee heeft een eigen vechtstijl gecreeerd, en zijn wereldberoemde One-Inch-Punch ........, hij kon met zn duim een bierflesje openen, hij deed wel eens een truuk waarbij je 1 meter van hem vandaan stond met je hand open met daarop een munt. Hij zei dan GO en jij moest je hand sluiten. De munt zat daarna niet meer in jouw hand kan ik je verzekeren. Laat die nep gast dat maar eens proberen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kijk de films maar eens
ik heb alle Bruce Lee films op DVD maar geeneen kan tippen aan Ong Bak of Tom Yum Goong
jajajajaja kijk jij maar eens naar wat deze gast kan, en naar zijn vechtstijl. hij kan dingen die Bruce Lee echt dus niet zou kunnen. en Ong Bak is zonder trucage opgenomen he.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:40 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Kan niet tippen?? Ach man Bruce Lee heeft een eigen vechtstijl gecreeerd, en zijn wereldberoemde One-Inch-Punch ........, hij kon met zn duim een bierflesje openen, hij deed wel eens een truuk waarbij je 1 meter van hem vandaan stond met je hand open met daarop een munt. Hij zei dan GO en jij moest je hand sluiten. De munt zat daarna niet meer in jouw hand kan ik je verzekeren. Laat die nep gast dat maar eens proberen.
Het feit dat het in films er beter uitziet zegt mij niks. Je moet wel bedenken dat Bruce films maakte met technieken van 30 jaar geleden.
Bruce Lee .....................The Master![]()
Nou wat die gast kan is indrukwekkend geef ik toe maar hij zal nooit het level van Bruce Lee bereiken. Zeg eens eerlijk. Denk je dat we die kerel over 40 jaar nog kennen?quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jajajajaja kijk jij maar eens naar wat deze gast kan, en naar zijn vechtstijl. hij kan dingen die Bruce Lee echt dus niet zou kunnen. en Ong Bak is zonder trucage opgenomen he.
kijk jij maar eens puur naar wat zij kunnen 'kereltje, ipv naar hun bekendheid. als Tony Jaa 30 jaar geleden films had gemaakt dan was ie populairder geworden dan Bruce Leequote:Op woensdag 8 februari 2006 20:49 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Nou wat die gast kan is indrukwekkend geef ik toe maar hij zal nooit het level van Bruce Lee bereiken. Zeg eens eerlijk. Denk je dat we die kerel over 40 jaar nog kennen?
Bruce Lee is 30 jaar na zijn dood nog 1 van de bekendste namen ter wereld. Denk daar maar eens over na kereltje.
Hoe weet jij zo goed wat Bruce Lee allemaal kan? Het feit dat jij misschien al zijn films hebt gezien wil niet zeggen dat jij alles hebt gezien wat hij kan. Heb je Bruce Lee in zijn films zich op zien drukken op 2 vingers? Nee, maar hij kon het wel. Heb je hem in zijn films de One-Inch-Punch zien doen? Nee, maar hij kon het wel. Wat die gast kan is een beetje acrobatiek, niet dat dat niks voorsteld hoor begrijp me niet verkeerd. Maar de echte "bovennatuurlijke" moves daar word je beroemd mee en daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kijk jij maar eens puur naar wat zij kunnen 'kereltje, ipv naar hun bekendheid. als Tony Jaa 30 jaar geleden films had gemaakt dan was ie populairder geworden dan Bruce Lee
en zonder zijn tragische dood was hij nu ook een stuk onbekender geweest.
Shit man 1 kerel die 35 gasten tegelijk uitschakelt, kijk ik weet het is een film maar dit doen ze zelfs in een computerspelletje nietquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:37 schreef victorinox het volgende:
[..]
Prachtige vechtscene.
Sommige moves kunnen gewoon niet gezond zijn geweest voor die stuntmensen.![]()
Wow, wat geweldig zeg.quote:Op woensdag 8 februari 2006 20:31 schreef JelleS het volgende:
Kwa martial arts kunsten is die zeker beter dan Bruce Lee.
Kijk dit maar even: http://video.google.com/videoplay?docid=-1322056332484362769&q=tony+jaa
Ik denk niet dat Bruce Lee de lamp van een lantaarnpaal eraf kan trappen. Het zijn allebei geweldige vechtkunstenaars, en qua stijl niet echt te vergelijken. Bruce is waarschijnlijk wel sterker dan Jaa, maar op het gebied van moves is Jaa denk ik toch wat beter.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Hoe weet jij zo goed wat Bruce Lee allemaal kan? Het feit dat jij misschien al zijn films hebt gezien wil niet zeggen dat jij alles hebt gezien wat hij kan. Heb je Bruce Lee in zijn films zich op zien drukken op 2 vingers? Nee, maar hij kon het wel. Heb je hem in zijn films de One-Inch-Punch zien doen? Nee, maar hij kon het wel. Wat die gast kan is een beetje acrobatiek, niet dat dat niks voorsteld hoor begrijp me niet verkeerd. Maar de echte "bovennatuurlijke" moves daar word je beroemd mee en daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
Wat voor vechtsport beoefent Jaa eigenlijk? Die aikidoachtige dingen vind ik het mooist.quote:Op donderdag 9 februari 2006 09:38 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik denk dat Lee beter is, Jaa's moves zien er erg mooi uit, de helft is ook heel effectief vooral zn Aikido-achtige technieken, maar de rest zijn puur showmoves, Lee had dat niet die was puur vechtsport gericht en meer traditioneel, Lee kon iemand ook daadwerkelijk zo ff iemand 3 meter naar achteren trappen, begrijp me niet verkeerd, ik vind Tom Yum Goong een van de beste vechtfilms die ik heb gezien, maar veel er van komt niet erg natuurlijk over.
dat is onzin. vraag op straat aan 10 mensen of ze Bruce Lee kennen en ze kennen 'm allemaal.quote:Op woensdag 8 februari 2006 21:06 schreef TranceAction het volgende:
Maar de echte "bovennatuurlijke" moves daar word je beroemd mee en daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
Zou het een naam hebben? Hij lijkt een eigen stijl te hebben. Ik wil het ook wel leren.quote:Op donderdag 9 februari 2006 11:34 schreef jimjim1983 het volgende:
het is een soort mix tussen muay thai, kung fu en aikido ofzo.
Ja, zit wat in. Wel leuk dat hij die grepen van aikido ook gebruikt, althans in Tom Yum Goong, want volgens mij deed hij dat in Ong Bak nog niet.quote:Op donderdag 9 februari 2006 12:57 schreef JelleS het volgende:
Ik noem het 'Muay Thai Tony Jaa style'.
Muay Thai blijft zijn hoofstijl en voor de films heeft die er wat andere elementen door heen verwerkt, zoals de grepen van aikido. Maar voornamelijk gebruikt hij toch de elleboog en knie moves van muay thai.
Vond je dat muziekje bij de achtervolging van die karretjes dan niet irritant?quote:Op donderdag 9 februari 2006 10:00 schreef Dragonetti het volgende:
Ik vond O-B beter dan TYG, dat komt vooral door de muziek in O-B.
Heb je Tom Yum Goong dan al gezien? En weet je verder al iets over Sword?quote:Het is nu wachten op zijn volgende film: sword ... zelfde regisseur / producer trouwens...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |