Stel je eens voor. Je zit op bus 126 en je rijdt naar Vlaardingen. Dan kom je aan bij de laatste halte en iedereen gaat klappen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:23 schreef Libris het volgende:
Altijd, ook al ben ik de enige!
Het is toch knap van die piloot dat ie het elke keer weer doet?
Dan bedank ik de chauffeur ook evenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel je eens voor. Je zit op bus 126 en je rijdt naar Vlaardingen. Dan kom je aan bij de laatste halte en iedereen gaat klappen.
Dat niveau moet je bij een vliegtuig ook aan denken.
Nee..mensen die met Transavia or Martinair vliegen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:24 schreef dl3b het volgende:
Mensen die opgelucht zijn?
Ik doe het ook niet, maar dat zal wel komen omdat ik zelf vlieg.
Op de grote airliners zit ik ook als passagier, met mijn privetpilot brevet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee..mensen die met Transavia or Martinair vliegen.
Pauperisme wilde ik het aan wijten maar zelfs Easyjet passagiers doen het niet.
Ja, af en toe is het even genant voor één passagier die het nog niet door heeft.
Nou weet je...ik heb 10 jaar lang met Transavia en Martinair gevlogen. Ik heb nooit kunnen ontdekken dat het aan de "opgeluchtheid" lag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:42 schreef dl3b het volgende:
[..]
Op de grote airliners zit ik ook als passagier, met mijn privetpilot brevet.
Op vakantie (charter) vluchten vindt men het leuk, is opgelucht, dat de gevaarlijke landing zonder (merkbare) complicaties is verlopen.
Bij zakenvluchten heb je heel ander publiek aan boord.
Tja, dat kan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou weet je...ik heb 10 jaar lang met Transavia en Martinair gevlogen. Ik heb nooit kunnen ontdekken dat het aan de "opgeluchtheid" lag.
Ik klap niet. Tis toch gewoon zijn werk om dat ding veilig op de grond te krijgen? Niemand klapt als ik klaar ben met m'n werk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:23 schreef Libris het volgende:
Altijd, ook al ben ik de enige!
Het is toch knap van die piloot dat ie het elke keer weer doet?
Daar kunnen de mensen met een beetje pech niet eens meer klappen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:28 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zit het met Onur Air vluchten e.d.?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Stel je eens voor. Je zit op bus 126 en je rijdt naar Vlaardingen. Dan kom je aan bij de laatste halte en iedereen gaat klappen.
Ik zou er ook wel respect voor hebben dat er zoveel mensen naar Vlaardingen willenquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kus je de grond nadat je uitgestapt bentquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:28 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe zit het met Onur Air vluchten e.d.?
Tegenwoordig moet je ech twel klappen in de trein als ie op tijd aan komt hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Klappen bij het landenDat is niet voor paupers, dat is voor achterlijke mongolen. Ik bedoel, als je zo doet, neem dan de trein of zo
Dan klap ik niet , 9 van de 10 keer is die klote bus te laat. Of zit er een mongool achter het stuur die beetje bijdehand tegen je doetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
als die uberhaupt van het station af komtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 08:27 schreef jobosrulez het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je ech twel klappen in de trein als ie op tijd aan komt hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |