Ja... Voor dat soort dingen heb je MSN/mail/irc...quote:

Slaap zacht Janetje!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:18 schreef Janetje het volgende:
Zeg maar.. ik ga ook maar eensch instorten

Owwwwhhhhh...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:18 schreef whoops het volgende:
[..]
Ja... Voor dat soort dingen heb je MSN/mail/irc...

quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:19 schreef Janetje het volgende:
[..]
Owwwwhhhhh...![]()
Welterusten whoops

Howdy....quote:

.
. 

Je bent met de verkeerde ingelogd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:15 schreef Cheetor het volgende:
rompompom ook weer aanwezig, ook goeiemorgen

Nauwelijks...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt nog geslapen?

Nee, ik had zin om weer eens op deze in te loggen, maar ik persoonlijk vindt Pingwingei toch leukerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je bent met de verkeerde ingelogd!

Ik zie dat je de ondertitels ook weer veranderd hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:27 schreef Cheetor het volgende:
[..]
Nee, ik had zin om weer eens op deze in te loggen, maar ik persoonlijk vindt Pingwingei toch leuker

Die had ik gister voor Pingwingeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zie dat je de ondertitels ook weer veranderd hebt
Ik ben het er mee eensch, alleen al vanwege de avatar. Die staat echt in de top tien van irritante avatars

Weet ik, ik ben blij dat je het veranderd hebtquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die had ik gister voor Pingwingei

Ik ook, deze past beter bij mij en mijn usernamequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Weet ik, ik ben blij dat je het veranderd hebt

En bij je icon, ook...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:51 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ik ook, deze past beter bij mij en mijn username

lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 12:56 schreef Pingwingei het volgende:
Ik ga de frituur maar eensch aan zetten.

Ooooh dat wat je 3 á 4 uurtjes per dag doet met je ogen dicht? Aha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:05 schreef Lu_uK het volgende:
nou mijn goeie ouwe pigneleiw, Dat heeft ieder mens nodig anders stort hij/zij in..

sorry pingelgei, ehm. pingwiniequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ooooh dat wat je 3 á 4 uurtjes per dag doet met je ogen dicht? Aha.
Het is overigens Pingwingei, zie mijn sigKluu_

oke pingquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:09 schreef Pingwingei het volgende:
Laat maar, ik snap je gebrek aan typvaardigheid. Zeg maar Ping, is ook goed hoor.

Zoals het een echte BeFfer betaamt...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:56 schreef Mr-Z het volgende:

En vandaag is het dus tijd voor bierquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:31 schreef whoops het volgende:
[..]
Zoals het een echte BeFfer betaamt...

Voor mij niet. Ik ga donderdag pas weer drinken...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:32 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
En vandaag is het dus tijd voor bier![]()

Briljant! Dat niemand dat eerder verzonnen heeft!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb net weer een ingeving. Je hebt frituur en een friet-uut. Een uur waarin je tijd maakt voor friet..

Waarom dan friet-uut?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik heb net weer een ingeving. Je hebt frituur en een friet-uut. Een uur waarin je tijd maakt voor friet..

Ja! hoi!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:12 schreef Brilaap het volgende:
Zo klaar met werken, hier ben ik weer.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |