Bij deze...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 04:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat mag je zeker...
En hoe kunnen we cerror nog meer martelen?
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 04:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
Nah.. haten niet hoor..
Tis meer een soort van intense.. tja.. haat ja...
Potverdikkie nou... En het leek zo'n zachtaardig tiepje aan het begin...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 04:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
leer je nog eens iemand kennen![]()
Kussen?quote:
quote:
Nee ks, ik was niet van plan om cerror er mee te gaan verstikken als ie slaapt... hoewe... nee hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 04:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
subtiel, op het eerste gezicht zon zachtaardige post maar als je ff nadenkt ...
brave meidquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 04:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee ks, ik was niet van plan om cerror er mee te gaan verstikken als ie slaapt... hoewe... nee hoor
Woefquote:
En nu af, koest, en in de mand...quote:
quote:
Jij bent ook makkelijk te triggeren zeg...quote:
Op het moment welquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:02 schreef whoops het volgende:
[..]
Jij bent ook makkelijk te triggeren zeg...![]()
Sta je op scherp?quote:
Ik zeg bijna boem ja..quote:
Tik-tak-tik-tak...quote:
[insert flauwe opmerking over kinderprogramma]quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:04 schreef whoops het volgende:
[..]
Tik-tak-tik-tak...
Vandaar ook mijn post van koest enzo...
Bakkie koffie schat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
[insert flauwe opmerking over kinderprogramma]
* Dekking zoekt...quote:
Neuh.. ik ga zo slapen denk ik...quote:
Zeg hou je handen thuis he...quote:
Ja roel?quote:
Nou.. daar heb ik ook niks van gemerkt...quote:
das toch goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou.. daar heb ik ook niks van gemerkt...
Nou ok, in dit geval dan...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
das toch goed
in dit geval dan
in andere gevallen had ik natuurlijk ruim de tijd voor je genomen dat begrijp je natuurlijk welquote:
Ja natuurlijk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
in andere gevallen had ik natuurlijk ruim de tijd voor je genomen dat begrijp je natuurlijk wel![]()
Dat wel, ik was meer benieuwd hoe Janetje ging knallen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
geen vertrouwen in mijn ervaring nee ?![]()
Zoenen?quote:
quote:
neh geeft alleen maar een zooi troep en dat moet dan weer opgeruimd worden enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:10 schreef whoops het volgende:
[..]
Dat wel, ik was meer benieuwd hoe Janetje ging knallen...
quote:
quote:
Trusten ks...quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:13 schreef killswitch het volgende:
oke tijd voor bedje
trusten leute 8)
quote:
Sorry, trusten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 05:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ok..genoeg geflikflooid in bef...
![]()
Nightynighty killswitch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |